Όσο πατάει η γάτα...
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
και 70 χιλιαρικα για μασουντ!Hermann έγραψε:130 χιλιαρικα δωσανε για τη μεταγραφη.
αν ειναι δυνατον
προσπαθουν να βαψουν αυγα(τιτλο),αλλα με ανορθοδοξο τροπο προσπαθωντας με ψιχουλα να πετυχουν κελεπουρια!
και εχει γουστο να το καταφερουν!ασυλληπτο θα ναι
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Δεν θα το καταφέρουν εκτός αν πάρουν στην θέση του αποτυχιμένεθ τον Σούλη Μαρκόπουλο. Τον μοναδικό άνθρωπο πού απέδειξε οτι με πορδές βάφονται αυγά.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
κακους παιχτες παντως δεν εχει
μια χαρα ποιοτικο ροστερ εχει(διχως ιδιαιτερο βαθος ομως) και εκει ειναι να τραβας τα μαλλια σου
να δινουμε εμεις τοσα λεφτα και να ειμαστε ισα βαρκα με ΑΕΚ,δεν ειναι αποτυχια αυτο;
μια χαρα ποιοτικο ροστερ εχει(διχως ιδιαιτερο βαθος ομως) και εκει ειναι να τραβας τα μαλλια σου
να δινουμε εμεις τοσα λεφτα και να ειμαστε ισα βαρκα με ΑΕΚ,δεν ειναι αποτυχια αυτο;
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Νομιζω εχει χιλιοειπωθει αλλα η διαφορα ειναι 1. Σκυλιασμα απο τον οργανισμο τους
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Τωρα που έπαθε διάστρεμμα ο μολεδο θα τον παρουμε γιατι ετσι μας αρεσει να παιρνουμε τραυματίες
-
Metatron
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ο λόγος είναι γιατί παίζουν με πάθος για αυτό και προκρίθηκαν κ στο europa, εμείς σε μερικά παιχνίδια είμασταν |ότιναναι|, απλά προσπαθούν με ψίρες να πετύχουν κελεπούρια να πάρουν πρωτάθλημα.Παλαιολόγος έγραψε:κακους παιχτες παντως δεν εχει
μια χαρα ποιοτικο ροστερ εχει(διχως ιδιαιτερο βαθος ομως) και εκει ειναι να τραβας τα μαλλια σου
να δινουμε εμεις τοσα λεφτα και να ειμαστε ισα βαρκα με ΑΕΚ,δεν ειναι αποτυχια αυτο;
Αν το καταφέρουν τι να πω, Bravo τους!
Ενώ εμείς δίνουμε φράγκα για μεταγραφάρες και συμβόλαια και 1,1,5εκ και αυτοί ανάθεμα αν έχουν στο συμβόλαιο 600,700χιλ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Στο Λονδίνο για λογαριασμό της Άρσεναλ φέρεται να βρίσκεται ο Κώστας Μαυροπάνος μαζί με ανθρώπους του ΠΑΣ, καθώς η ομάδα των Ιωαννίνων έχει αποδεχθεί πρόταση που ξεπερνάει το ποσό των 2 εκατ. λιρών!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ε Οχι αλλοι να κανουν πωκησεισσσσσς
Δεν το δεχομαι
Δεν το δεχομαι
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Δεν παιζεσαι...MANIAKOS έγραψε:Τωρα που έπαθε διάστρεμμα ο μολεδο θα τον παρουμε γιατι ετσι μας αρεσει να παιρνουμε τραυματίες
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Πάρτι στο pasmaniaMANIAKOS έγραψε:Ε Οχι αλλοι να κανουν πωκησεισσσσσς
Δεν το δεχομαι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Οι ΑΡΔ πριν μια βδομάδα μας έλεγαν ότι το Μαυροπάνο τον κλείνει ο Θρήνος, ο οποίος θα πάρει ό,τι καλό και Ελληνικό κυκλοφορεί.john4serres έγραψε:Στο Λονδίνο για λογαριασμό της Άρσεναλ φέρεται να βρίσκεται ο Κώστας Μαυροπάνος μαζί με ανθρώπους του ΠΑΣ, καθώς η ομάδα των Ιωαννίνων έχει αποδεχθεί πρόταση που ξεπερνάει το ποσό των 2 εκατ. λιρών!![]()
![]()
![]()
Έφαγε προφανώς χυλόπιτα και από τον Όσκαρ Γκαρθία...
(δύσκολοι καιροί για διοικητές ΕΟ...)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
MANIAKOS έγραψε:Αχ Αχ αχ
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Μια ασχετη σχετικη σκεψη με βαση την θεωρια των τριων: εαν τα παγουρια καταφερουν να πωλησουν 2εκ τον Μαυροπανο, ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να πωλησει τον Πελκα τουλαχιστον 8,9εκ