Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Ψιλό όμως... 8-)
Όσο πατάει η γάτα... ;)
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Hermann έγραψε:130 χιλιαρικα δωσανε για τη μεταγραφη.
και 70 χιλιαρικα για μασουντ! :lol:

αν ειναι δυνατον
προσπαθουν να βαψουν αυγα(τιτλο),αλλα με ανορθοδοξο τροπο προσπαθωντας με ψιχουλα να πετυχουν κελεπουρια!
και εχει γουστο να το καταφερουν!ασυλληπτο θα ναι
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Δεν θα το καταφέρουν εκτός αν πάρουν στην θέση του αποτυχιμένεθ τον Σούλη Μαρκόπουλο. Τον μοναδικό άνθρωπο πού απέδειξε οτι με πορδές βάφονται αυγά.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

κακους παιχτες παντως δεν εχει
μια χαρα ποιοτικο ροστερ εχει(διχως ιδιαιτερο βαθος ομως) και εκει ειναι να τραβας τα μαλλια σου
να δινουμε εμεις τοσα λεφτα και να ειμαστε ισα βαρκα με ΑΕΚ,δεν ειναι αποτυχια αυτο;
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

Νομιζω εχει χιλιοειπωθει αλλα η διαφορα ειναι 1. Σκυλιασμα απο τον οργανισμο τους
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τωρα που έπαθε διάστρεμμα ο μολεδο θα τον παρουμε γιατι ετσι μας αρεσει να παιρνουμε τραυματίες
Metatron

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Metatron »

Παλαιολόγος έγραψε:κακους παιχτες παντως δεν εχει
μια χαρα ποιοτικο ροστερ εχει(διχως ιδιαιτερο βαθος ομως) και εκει ειναι να τραβας τα μαλλια σου
να δινουμε εμεις τοσα λεφτα και να ειμαστε ισα βαρκα με ΑΕΚ,δεν ειναι αποτυχια αυτο;
Ο λόγος είναι γιατί παίζουν με πάθος για αυτό και προκρίθηκαν κ στο europa, εμείς σε μερικά παιχνίδια είμασταν |ότιναναι|, απλά προσπαθούν με ψίρες να πετύχουν κελεπούρια να πάρουν πρωτάθλημα.
Αν το καταφέρουν τι να πω, Bravo τους!
Ενώ εμείς δίνουμε φράγκα για μεταγραφάρες και συμβόλαια και 1,1,5εκ και αυτοί ανάθεμα αν έχουν στο συμβόλαιο 600,700χιλ.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από john4serres »

Στο Λονδίνο για λογαριασμό της Άρσεναλ φέρεται να βρίσκεται ο Κώστας Μαυροπάνος μαζί με ανθρώπους του ΠΑΣ, καθώς η ομάδα των Ιωαννίνων έχει αποδεχθεί πρόταση που ξεπερνάει το ποσό των 2 εκατ. λιρών!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ε Οχι αλλοι να κανουν πωκησεισσσσσς

Δεν το δεχομαι
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Kostomanolis »

MANIAKOS έγραψε:Τωρα που έπαθε διάστρεμμα ο μολεδο θα τον παρουμε γιατι ετσι μας αρεσει να παιρνουμε τραυματίες
Δεν παιζεσαι... :mrgreen: :mrgreen: :D :D

Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από john4serres »

MANIAKOS έγραψε:Ε Οχι αλλοι να κανουν πωκησεισσσσσς

Δεν το δεχομαι
Πάρτι στο pasmania :roll:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αχ Αχ αχ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

john4serres έγραψε:
Στο Λονδίνο για λογαριασμό της Άρσεναλ φέρεται να βρίσκεται ο Κώστας Μαυροπάνος μαζί με ανθρώπους του ΠΑΣ, καθώς η ομάδα των Ιωαννίνων έχει αποδεχθεί πρόταση που ξεπερνάει το ποσό των 2 εκατ. λιρών!
:shock: :shock: :shock: :shock:
Οι ΑΡΔ πριν μια βδομάδα μας έλεγαν ότι το Μαυροπάνο τον κλείνει ο Θρήνος, ο οποίος θα πάρει ό,τι καλό και Ελληνικό κυκλοφορεί.
Έφαγε προφανώς χυλόπιτα και από τον Όσκαρ Γκαρθία...
(δύσκολοι καιροί για διοικητές ΕΟ...)
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

MANIAKOS έγραψε:Αχ Αχ αχ
:idea: "Τα πλευράκια σου"??? :? :D :opaokara:
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Μια ασχετη σχετικη σκεψη με βαση την θεωρια των τριων: εαν τα παγουρια καταφερουν να πωλησουν 2εκ τον Μαυροπανο, ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να πωλησει τον Πελκα τουλαχιστον 8,9εκ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”