Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
berry
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 21:08

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από berry »

Σικ να προσθεσω στην γκαβλα...να περναει αεροπλανακι πανω απο τη λεωφορο....εκει εκει στη β εθνικη!!!!
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Άρχισαν οι προσφυγές! Καλή Χρονιά λαγοί!
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ο βαζελος λογικα θα παει με τα πιτσιρικια για το υπολοιπο του πρωταθληματος.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από GEOL »

Ο Νόμος είναι Νόμος. Αυτοί θα έπρεπε ΗΔΗ να βρίσκονται στις ερασιτεχνικές κατηγορίες.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από GoMaRoS »

λενε ο τελευταιος να κλεισει την πορτα, ποια πορτα;; αφου και αυτη τους την πηρανε

κακο αφανισμο βαζελακια
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

κλεισανε μασουντ,αμα κλεισουν και χουλτ ηδη κλεισαν δυο καλους παιχτες εντεκατους αμεσης βοηθειας στην ΑΕΚ(και μαλιστα φτηνους),συνεχιζοντας τις σωστες κινησεις.


δυστυχως αυτα που διαβαζω απο αρθρα για τα του οικου μας δεν με κανουν αισιοδοξο πως μαθαμε απο τα λαθη μας και αλλαξαμε νοοτροπια.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από nothu »

Για τον λιβαγια πως και δεν εγραψες τπτ...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από giapas »

ότι πρέπει να πάρουμε έναν τέτοιο στυλ παίκτη , που τόσο λείπει από την ενδεκάδα.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

Λάζαρος ένας οικοδόμος πάντα χρειάζεται

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Taseos »

eorptol1 έγραψε:Λάζαρος ένας οικοδόμος πάντα χρειάζεται

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε καιρο κρισης; Και οι αλβανοι οικοδομοι εφυγαν ρε.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Alastor »

Sick Bastard έγραψε:Δεν θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάβλα (για φέτος) αν παίξει το σενάριο, προτελευταία αγωνιστική
να νικήσουμε στη Λ.Α. και να πάρουμε μαθηματικά το πρωτάθλημα και ταυτόχρονα να τους ρίξουμε μαθηματικά!
Κατι τετοιο ειχε γινει και στην Τουμπα το 2004 η το 2005 δεν θυμαμαι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παλαιολόγος έγραψε:κλεισανε μασουντ,αμα κλεισουν και χουλτ ηδη κλεισαν δυο καλους παιχτες εντεκατους αμεσης βοηθειας στην ΑΕΚ(και μαλιστα φτηνους),συνεχιζοντας τις σωστες κινησεις.


δυστυχως αυτα που διαβαζω απο αρθρα για τα του οικου μας δεν με κανουν αισιοδοξο πως μαθαμε απο τα λαθη μας και αλλαξαμε νοοτροπια.
Διαφωνώ πλήρως. Ευτυχώς δεν ασχοληθήκαμε με Μασουντ. Εφόσον αγνοήσουμε και τον Χουλτ σημαίνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Odi »

Έτσι.

Μασούντ μέγας προβληματικός.
Χουλτ, απλά μέτριος.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από nothu »

Τον μασουντ καλημερα τον λες και μπουνια τρως.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”