Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

"Σήμερα"...
[youtube]L7AeqPiwE5A[/youtube]
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

"Για το καλό μου"...
[youtube]T6Rfedsw5W8[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Χριστούγεννα έρχονται.. Η καλύτερη εποχή για easy listening

Pink Martini - Quizas, Quizas, Quizas
[youtube]_5FFmHUK0sM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Πριν 20 χρόνια ακροβώς ορκιζόταν η 95ΣΤ ΕΣΣΟ και αυτό άκουγε μια σειρούλα.

[youtube]88YZUtPiVN0[/youtube]

Η Λένα Παπαδοπούλου πολύ υποτιμημένη. Πάρα πολύ!
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Και η κομματάρα της Λένας σε στίχους και μουσική Σταμάτη Γονίδη
Λένα Παπαδοπούλου - Πραγματικά
[youtube]B-JiFEyyfQk[/youtube]

Σκόρπιες κουβέντες στο μυαλό
για ένα έρωτα τρελό
που δεν τον θέλω ούτε γι΄αστείο
ψεύτικα χάδια και φιλιά
και με κενό μεσ΄την καρδιά
απ΄το δικό σου το αντίο
Πραγματικά δε μ΄αγάπησες ποτέ πραγματικά
ήταν όλα ψεύτικα και πλαστικά
κι είχες μέσα στην καρδιά σου μυστικά

Σκόρπιες αγάπες στο κενό
κι η απουσία σου βουνό
και το παράπονο με πνίγει
λείπεις κι ακόμα είσαι εδώ
σ΄ένα δωμάτιο κλειστό
που το χτυπάς και δεν ανοίγει
Πραγματικά δε μ΄αγάπησες ποτέ πραγματικά ήταν όλα ψεύτικα και πλαστικά
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

Με την ευκαιρία τηςσημερινής ονομαστικής γιορτής της Αναστασίας,
θυμήθηκα το τραγούδι "Αναστασία",
μουσικό θέμα της ομώνυμης παλιάς τηλεοπτικής σειράς,
εκτελεσμένο απ την Ελευθερία Αρβανιτάκη...
Εξαιρετική μελωδία, ποιητικότατοι στίχοι και ερμηνεία...
[youtube]6sPVMUdd8Y8[/youtube]
...όπως και το "Θέλω να σε δω", με την ερμηνεία της ίδιας...
[youtube]2QSXSuLC-cw[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Σωστός ο Goran, αλλά να το επισημάνουμε είναι της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολυτρίας, που συνήθως οι σαλονικιώτισσες άντε βορειεοελλαδίτισσες Αναστασίες το γιορτάζουν. Ο υπόλοιπος ελλαδικός χώρος είθισται να τις γιορτάζει, τη Λαμπρή ;)

Και παίρνω την πασούλα για μια άλλη Ανστασία

Anastacia - One Day In Your Life

[youtube]vxgcJAf6iMk[/youtube]
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από back in black »

Η Ελληνικής καταγωγής μουσικός απο την Αυστραλία Οριάνθη Παναγάρη παίζει κιθάρα εξαιρετικά, παρότι στο συγκεκριμένο φιλμάκι την αδικεί τόσο το ¨πουτανέ¨ στυλάκι όσο και η τσίχλα που μασουλάει ενώ τραγουδάει.
[youtube]83w2jtayaUs[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

πράγματι, καλύτερα να το ακούς το κομμάτι, γιατί για εμάς τους ιθαγενείς το όλο στυλάκι (και το μαλλί) θυμίζει σκυλάδικο επαρχιακό (τα καλύτερα σκυλάδικα μπάι δε γουέι)...

Αλλα Χριστούγεννα είναι και οι PCD με Carmen Electra ερμηνεύουν Santa Baby

[youtube]Sju5bvJdrwo[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Και οι Santa's helpers Άγγελοι της Βικτόρια σε ιντερμίξ
Body Rockers - I like thw way you move με τον χορό των κύκνων του Τσαϊκόφσκι όπως ακούστηκε στην πασαρέλα το 2005 (μετά κυκλοφόρησε και ξεχωριστά)

[youtube]s0_asEdEmZ4[/youtube]

PS: Adriana rulez!!!

Καλές γιορτές :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από back in black »

[youtube]DDt3u2Ev1cI[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

[youtube]RTtc2pM1boE[/youtube]
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tasso85 »

[youtube]r9IKnVVRsmk[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από Alekakius »

σήμερα μέχρι τα χάραμαta θα πεζει παλιά καλλή ξένη μουσικούλα χωρίς σχολιαζμό απλά για ουσους ξενυχτάτε συντονιστετε απολαυστε .................http://paokmania.caster.fm/
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από goran 64 »

Χρόνια πολλά Π.Α.Ο.Κ.τσάκια μου, με κάλαντα...Καλά Χριστούγεννα σε όλους και στις οικογένειες σας...
[youtube]-wfYxlEpnjY[/youtube]
[youtube]nSnhvgsTa04[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 24 Δεκ 2017, 11:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”