Ο κόσμος παίζει μπάλα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Καλά 170εκ. για δυο ποδοσφαιριστές δεν είναι πια τρελό ποσό...
Και εντάξει ο Μιλίνκοβιτς τ΄αξίζει, ο Σάβιτς είναι η έκπληξη!
Και εντάξει ο Μιλίνκοβιτς τ΄αξίζει, ο Σάβιτς είναι η έκπληξη!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Παιχταρας ειναι αλλα τα ποσα ειναι γελοια. Με τα λεφτα που πηραν οι αλλοι τον νειμαρ ο Ιβαν πηρε το λιμανι.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ο νέος Λιβά(δ)για, εννοούσες. Παρέδραμες λόγω ηλικίας ...ΑποστόληςΑ έγραψε:Καλά ποιος είναι ο Milinkovic - Savic; Ο νέος Messi;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Εντάξει να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα! Θέλει ψωμιά ακόμη για να φτάσει τον Λιβάγια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Στο εν τω μεταξύ αύριο έχουμε και το el classico.
Real Madrid - Barcelona στις 14:00 (!!). Το δείχνει και η λαολα
http://www.laola1.tv/en-int/livestream/ ... celona-len
Real Madrid - Barcelona στις 14:00 (!!). Το δείχνει και η λαολα
http://www.laola1.tv/en-int/livestream/ ... celona-len
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
0-1 η Λιβερπουλ μεσα στο Εμιρειτς την Αρσεναλ.
Πανω κατω η μπαλα μεχρι τωρα.
10 λεπτα περιπου πριν το ημιχρονο.
Απιστευτο ματς! 0-1 το ημιχρονο...2-2 στο 55!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΤΣ! 3-2 απο 0-2 μεσα σε λιγα λεπτα!
3-3 στο 70!
Πανω κατω η μπαλα μεχρι τωρα.
10 λεπτα περιπου πριν το ημιχρονο.
Απιστευτο ματς! 0-1 το ημιχρονο...2-2 στο 55!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΤΣ! 3-2 απο 0-2 μεσα σε λιγα λεπτα!
3-3 στο 70!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η Barca είναι η καλύτερη ομάδα στην Ισπανία. Θεωρώ ότι μόνον η PSG μπορεί να την κοντράρει στην Ευρώπη.
[youtube]OKnL_D3bvLU[/youtube]
[youtube]OKnL_D3bvLU[/youtube]
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Βέβαια, βλέποντας τα στιγμιότυπα, δε φαίνεται να είχε ο συγκεκριμένος αγώνας εικόνα που δικαιολογεί αυτό το σκορ. Κρίνοντας καθαρά και μόνο από τα στιγμιότυπα, επαναλαμβάνω. Μπορεί το παιχνίδι σε κανονική ροή να πιστοποιεί την ανωτερότητα του νικητή. Αν, πάντως, χάνοντας τέτοιες ευκαιρίες εμείς σε ντέρμπι, τρώγαμε 3μπαλο από κανένα γαύρο ή κουλα, στην Τούμπα, ίσα που την ... μετακομίζαμε κιόλας.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Οι μικρές ομάδες χάνουν ευκαιρίες. Οι μεγάλες εκτός από τις ευκαιρίες τους σκοράρουν κιόλας.