Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Λευτερια στη βιζιτα του κολωνακιου
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Alastor »

Χαχαχα,ρε τι παθανε οι λαγοι ρε. Και τα χειροτερα δεν εχουν ερθει ακομα για αυτους

Παντως το γκολακι που τους ακυρωσαν,αν το ακυρωναν σε μας θα εριχνα ενα γ@μωστ@υριδι :)
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ε βρε χρονιαρες μερες
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Λιγουρευεστε ναζλιδη ; Λιγουρευεστε ;;
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από theo G4 »

kataramenos5 έγραψε:Νεκροφιλοι δεν γιναμε ποτε.Θλιψη μονο για για την καταντια του ζελου.Σαν ΠΑΟΚ τον γκρεμισα ,τον εστειλα στα ταρταρα περσι με την 4ρα στο κυπελλο.Τοτε που πατουσε στα ποδια του,που ητανε ακομα ζωντανος.Κι εκει τελειωσε το παραμυθι.Εκει προσπερασα και τραβηξα το δρομο μου.Καλη δυναμη στα λαγουδακια.
Γιατί νεκρόφιλοι ρε ΚΑΤ ?
Το ποπουδάκι τους είναι χλιαρό ακόμα :mrgreen:
Μια πεντάρα στην ΓΑΔΑ και στέψη πρωταθλήματος μέσα στην παράγκα τους ,
να σέβονται και να θυμούνται για χρόνια !!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:Λιγουρευεστε ναζλιδη ; Λιγουρευεστε ;;
Εγώ θεωρώ ότι ο Τσανδάρης μας είναι απαραίτητος.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Sick Bastard έγραψε:Εικόνα
:opaokara: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara:
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Παιδιά λιώνω στα γέλια
Τι γούστα είναι αυτά χρονιαρες μερες
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Οντως συνεχιστε ετσι...

Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Odi »

Το κείμενο που ακολουθεί είναι 100% αληθινό:

"Το έγκλημα λοιπόν του διαιτητή Αρετόπουλου, δεν είναι τόσο ότι έδωσε το σύνθημα να ξεκινήσει το ματς, όσο το γεγονός ότι επέτρεψε στους γηπεδούχους να αγωνιστούν με λευκές φανέλες!


Ναι λευκές φανέλες, μέσα σε κατάλευκο τοπίο! Οσο λοιπόν κι αν προσπαθούσαν οι ποδοσφαιριστές του τριφυλλιού, το μόνο που αντίκριζαν ήταν κάποια... φαντάσματα να κινούνται μέσα στο γήπεδο. Κι όταν ήταν σε κοντινή θέση να τους δουν, ήταν πλέον αργά, είτε γιατί τους είχε περάσει ο αντίπαλος, είτε γιατί η μπάλα είχε καταλήξει στα δίχτυα!

Κάντε ένα κόπο να δείτε στο βίντεο, τις φάσεις των γκολ και θα καταλάβετε. Οσο και να μην θέλουν κάποιοι να το παραδεχθούν, το πλεονέκτημα των παικτών της Λαμίας, είναι ξεκάθαρο! Και η ευθύνη δεν είναι μόνο του Αρετόπουλου, αλλά και της ΕΠΟ που επέτρεψε να γίνει το παιχνίδι, έστω κι αν ο υπεύθυνος για την απόφαση διεξαγωγής ενός παιχνιδιού, είναι αποκλειστικά ο διαιτητής.

Από gazzetta.gr


:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τι άλλο θα σκαρφιστούν οι γελοίοι για να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα;
Πολύ γέλιο αυτή η ομάδα!
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tolis01 »

έπρεπε να είναι κι η μπάλα ασπρόμαυρη! :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”