Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Χαχαχα,ρε τι παθανε οι λαγοι ρε. Και τα χειροτερα δεν εχουν ερθει ακομα για αυτους
Παντως το γκολακι που τους ακυρωσαν,αν το ακυρωναν σε μας θα εριχνα ενα γ@μωστ@υριδι
Παντως το γκολακι που τους ακυρωσαν,αν το ακυρωναν σε μας θα εριχνα ενα γ@μωστ@υριδι
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Γιατί νεκρόφιλοι ρε ΚΑΤ ?kataramenos5 έγραψε:Νεκροφιλοι δεν γιναμε ποτε.Θλιψη μονο για για την καταντια του ζελου.Σαν ΠΑΟΚ τον γκρεμισα ,τον εστειλα στα ταρταρα περσι με την 4ρα στο κυπελλο.Τοτε που πατουσε στα ποδια του,που ητανε ακομα ζωντανος.Κι εκει τελειωσε το παραμυθι.Εκει προσπερασα και τραβηξα το δρομο μου.Καλη δυναμη στα λαγουδακια.
Το ποπουδάκι τους είναι χλιαρό ακόμα
Μια πεντάρα στην ΓΑΔΑ και στέψη πρωταθλήματος μέσα στην παράγκα τους ,
να σέβονται και να θυμούνται για χρόνια !!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Εγώ θεωρώ ότι ο Τσανδάρης μας είναι απαραίτητος.MANIAKOS έγραψε:Λιγουρευεστε ναζλιδη ; Λιγουρευεστε ;;
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Παιδιά λιώνω στα γέλια
Τι γούστα είναι αυτά χρονιαρες μερες
Τι γούστα είναι αυτά χρονιαρες μερες
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Οντως συνεχιστε ετσι...
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το LG-P710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Το κείμενο που ακολουθεί είναι 100% αληθινό:
"Το έγκλημα λοιπόν του διαιτητή Αρετόπουλου, δεν είναι τόσο ότι έδωσε το σύνθημα να ξεκινήσει το ματς, όσο το γεγονός ότι επέτρεψε στους γηπεδούχους να αγωνιστούν με λευκές φανέλες!
Ναι λευκές φανέλες, μέσα σε κατάλευκο τοπίο! Οσο λοιπόν κι αν προσπαθούσαν οι ποδοσφαιριστές του τριφυλλιού, το μόνο που αντίκριζαν ήταν κάποια... φαντάσματα να κινούνται μέσα στο γήπεδο. Κι όταν ήταν σε κοντινή θέση να τους δουν, ήταν πλέον αργά, είτε γιατί τους είχε περάσει ο αντίπαλος, είτε γιατί η μπάλα είχε καταλήξει στα δίχτυα!
Κάντε ένα κόπο να δείτε στο βίντεο, τις φάσεις των γκολ και θα καταλάβετε. Οσο και να μην θέλουν κάποιοι να το παραδεχθούν, το πλεονέκτημα των παικτών της Λαμίας, είναι ξεκάθαρο! Και η ευθύνη δεν είναι μόνο του Αρετόπουλου, αλλά και της ΕΠΟ που επέτρεψε να γίνει το παιχνίδι, έστω κι αν ο υπεύθυνος για την απόφαση διεξαγωγής ενός παιχνιδιού, είναι αποκλειστικά ο διαιτητής.
Από gazzetta.gr

"Το έγκλημα λοιπόν του διαιτητή Αρετόπουλου, δεν είναι τόσο ότι έδωσε το σύνθημα να ξεκινήσει το ματς, όσο το γεγονός ότι επέτρεψε στους γηπεδούχους να αγωνιστούν με λευκές φανέλες!
Ναι λευκές φανέλες, μέσα σε κατάλευκο τοπίο! Οσο λοιπόν κι αν προσπαθούσαν οι ποδοσφαιριστές του τριφυλλιού, το μόνο που αντίκριζαν ήταν κάποια... φαντάσματα να κινούνται μέσα στο γήπεδο. Κι όταν ήταν σε κοντινή θέση να τους δουν, ήταν πλέον αργά, είτε γιατί τους είχε περάσει ο αντίπαλος, είτε γιατί η μπάλα είχε καταλήξει στα δίχτυα!
Κάντε ένα κόπο να δείτε στο βίντεο, τις φάσεις των γκολ και θα καταλάβετε. Οσο και να μην θέλουν κάποιοι να το παραδεχθούν, το πλεονέκτημα των παικτών της Λαμίας, είναι ξεκάθαρο! Και η ευθύνη δεν είναι μόνο του Αρετόπουλου, αλλά και της ΕΠΟ που επέτρεψε να γίνει το παιχνίδι, έστω κι αν ο υπεύθυνος για την απόφαση διεξαγωγής ενός παιχνιδιού, είναι αποκλειστικά ο διαιτητής.
Από gazzetta.gr
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Τι άλλο θα σκαρφιστούν οι γελοίοι για να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα;
Πολύ γέλιο αυτή η ομάδα!
Πολύ γέλιο αυτή η ομάδα!
