Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Βασικός ο 17χρονος Μελιόπουλος στο Ξάνθη-Βάζελος.
Λογικά στην θέση του αμυντικού χαφ.
Λογικά στην θέση του αμυντικού χαφ.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ο ΠΑΟΚ στο μυαλό όλων μας θέλουμε να παίζει συναρπαστικό γρήγορο ποδόσφαιρο κυρίως με κάθετες πάσες αλλά και παράλληλες «ξυραφιές» Άλλωστε το βλέπουμε στην Λίβερπούν την Μαντσεστερ Σιτι την Μπαρτσελόνα γιατί να μην το δούμε και στον ΠΑΟΚ μας.
Ο ΠΑΟΚ ποδοσφαιρικά αυτό που πρέπει να βγάλει είναι η ορμή και το πάθος όλα τα άλλα μια χαρά τα κάνει γαι την ποιότητα των παικτών που διαθέτει και ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ γιατί απλά οι αντίπαλοι του είναι κατα την γνωμη μου σε χειρότερη μοίρα η αεκ εάν δεν ενισχυθεί αρκετα δεν βγάζει χρονιά και εάν ενισχυθεί αρκετα μπορεί να χάσει αυτήν την χημία που βγάζει ώς τώρα. Ο γαύρος θα κάνει και αυτός τις γκέλες του και αυτές είναι σιγουρο πως θα είναι μιά 6 βαθών όπως αυτή της τούμπας.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Ο ΠΑΟΚ ποδοσφαιρικά αυτό που πρέπει να βγάλει είναι η ορμή και το πάθος όλα τα άλλα μια χαρά τα κάνει γαι την ποιότητα των παικτών που διαθέτει και ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ γιατί απλά οι αντίπαλοι του είναι κατα την γνωμη μου σε χειρότερη μοίρα η αεκ εάν δεν ενισχυθεί αρκετα δεν βγάζει χρονιά και εάν ενισχυθεί αρκετα μπορεί να χάσει αυτήν την χημία που βγάζει ώς τώρα. Ο γαύρος θα κάνει και αυτός τις γκέλες του και αυτές είναι σιγουρο πως θα είναι μιά 6 βαθών όπως αυτή της τούμπας.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Γκέλαρε ο Αστέρας: 0-0 με Παναιτωλικό στην Τρίπολη, ενώ μεγάλη νίκη σημείωσε η ΑΕΛ με 0-2 μέσα στη Λαμία. Την επόμενη αγωνιστική έχουμε ΑΕΛ - γαύρος.
Ο βάζελος κόντρα στην εκτίμησή μου προηγείται στην Ξάνθη.
Ο βάζελος κόντρα στην εκτίμησή μου προηγείται στην Ξάνθη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Πραγματικά πολύ "ανταγωνιστικό" φέτος το Πρωτάθλημα....Κάτι τέτοια αποτελέσματα το επιβεβαιώνουν... 
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Κανεις δε ζητησε κατι τετοιο. Το οτι θελουμε να μην πονανε τα ματια μας με πλατανιαδες δε σημαινει οτι θελουμε να παιζει ποδοσφαιρο επιπεδου σιτι..NIKOS_PAOK04 έγραψε:Ο ΠΑΟΚ στο μυαλό όλων μας θέλουμε να παίζει συναρπαστικό γρήγορο ποδόσφαιρο κυρίως με κάθετες πάσες αλλά και παράλληλες «ξυραφιές» Άλλωστε το βλέπουμε στην Λίβερπούν την Μαντσεστερ Σιτι την Μπαρτσελόνα γιατί να μην το δούμε και στον ΠΑΟΚ μας.
Ο ΠΑΟΚ ποδοσφαιρικά αυτό που πρέπει να βγάλει είναι η ορμή και το πάθος όλα τα άλλα μια χαρά τα κάνει γαι την ποιότητα των παικτών που διαθέτει και ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ γιατί απλά οι αντίπαλοι του είναι κατα την γνωμη μου σε χειρότερη μοίρα η αεκ εάν δεν ενισχυθεί αρκετα δεν βγάζει χρονιά και εάν ενισχυθεί αρκετα μπορεί να χάσει αυτήν την χημία που βγάζει ώς τώρα. Ο γαύρος θα κάνει και αυτός τις γκέλες του και αυτές είναι σιγουρο πως θα είναι μιά 6 βαθών όπως αυτή της τούμπας.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Μαρινάκης για 3 χρόνια sdna.
Πολλά νεύρα ρε Βαγγέλη. Στριμωγμένος;Διαβάζετε το SDNA;
«Εγώ όχι, αλλά το διαβάζουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την επικοινωνία και οι δικηγόροι μου για να καταθέτουν μηνύσεις και αγωγές αφού καθημερινά με συκοφαντεί, άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης του».
Τι σας αρέσει στο SDNA;
«Μου αρέσει που είναι πολύ επίμονοι οι άνθρωποι του και προσφέρουν καλές υπηρεσίες στα αφεντικά τους. Γράφοντας πάντα, όπως τους έχουν ζητήσει, ψέμματα και κείμενα λάσπης εναντίον μου και εναντίον του Ολυμπιακού, χωρίς κανένα στοιχείο χωρίς κανένα πραγματικό ρεπορτάζ. Η επιμονή τους και η αφοσίωση τους στα αφεντικά τους με συγκινεί».
Τι σας χαλάει στο SDNA;
«Δε με χαλάει τίποτα. Πλέον μετά απο τόσο καιρό απλά γελάμε με το SDNA και διασκεδάζουμε με αυτή την ιστοσελίδα που είναι ό,τι πιο γελοίο, χυδαίο και εμετικό υπάρχει στον ηλεκτρονικό Τύπο. Και η ευχή μου είναι να είμαι καλά για να συνεχίσετε να βγάζετε το μεροκάματο σας τα δύσκολα χρόνια που έρχονται εκτελώντας συμβόλαια εναντίον μου».
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
καλα το διαβασα και εγω,στην αρχη νομιζα ηταν αρθρο του Αυλακιωτη. Κοιτα ομως που η σατυρα γινεται πραγματικοτητα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Τηρουμένων των αναλογιών, δηλαδή του δύσκολου προγράμματος, τής άδειας Τούμπας (που ναι μεν δεν κόστισε βαθμούς εντός αλλά κόστισε βαθμούς εκτός - ο νοών νοείτο) και των δύο άδικων αποτελεσμάτων με το ποκ, νομίζω οτι είμαστε καλά αυτή τη στιγμή. Αν είχα δει και κάποια καλύτερη βελτίωση τής ομάδας θα μας θεωρούσα και φαβορί για το πρωτάθλημα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Προσφυγή εναντίον του Παναθηναϊκού ο Κουτρουμπής!
sdna - 18 Δεκεμβρίου 2017, 12:31 - Κώστας Μανωλιουδάκης
Εντολή να καταθέσει άμεσα προσφυγή ζητώντας το ποσό των 320.000 ευρώ από τον Παναθηναϊκό πήρε ο δικηγόρος του Γιώργου Κουτρουμπή από τον Ελληνα κεντρικό αμυντικό.
Στα δικαστήρια θα λύσουν τις διαφορές τους ο Γιώργος Κουτρουμπής και ο Παναθηναϊκός καθώς οι πληροφορίες του SDNA αναφέρουν ότι ο Ελληνας κεντρικός αμυντικός έδωσε εντολή στον δικηγόρο του να ασκήσει το δικαίωμα της προσφυγής εναντίον των «πράσινων».
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η προσφυγή θα κατατεθεί στη διάρκεια της ημέρας, με τον Κουτρουμπή να αξιώνει το ποσό των 320.000 ευρώ από τον Παναθηναϊκό, τη στιγμή που η πρόταση του συλλόγου ήταν για ποσό της τάξεως των 120.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στα δεδουλευμένα του, πρόταση που εξ όσων φαίνεται δεν ικανοποίησε την πλευρά του παίκτη, με συνέπεια να παρθεί η απόφαση από την οικογένειά του για να καταθέσει προσφυγή εναντίον των «πράσινων».
sdna - 18 Δεκεμβρίου 2017, 12:31 - Κώστας Μανωλιουδάκης
Εντολή να καταθέσει άμεσα προσφυγή ζητώντας το ποσό των 320.000 ευρώ από τον Παναθηναϊκό πήρε ο δικηγόρος του Γιώργου Κουτρουμπή από τον Ελληνα κεντρικό αμυντικό.
Στα δικαστήρια θα λύσουν τις διαφορές τους ο Γιώργος Κουτρουμπής και ο Παναθηναϊκός καθώς οι πληροφορίες του SDNA αναφέρουν ότι ο Ελληνας κεντρικός αμυντικός έδωσε εντολή στον δικηγόρο του να ασκήσει το δικαίωμα της προσφυγής εναντίον των «πράσινων».
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η προσφυγή θα κατατεθεί στη διάρκεια της ημέρας, με τον Κουτρουμπή να αξιώνει το ποσό των 320.000 ευρώ από τον Παναθηναϊκό, τη στιγμή που η πρόταση του συλλόγου ήταν για ποσό της τάξεως των 120.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στα δεδουλευμένα του, πρόταση που εξ όσων φαίνεται δεν ικανοποίησε την πλευρά του παίκτη, με συνέπεια να παρθεί η απόφαση από την οικογένειά του για να καταθέσει προσφυγή εναντίον των «πράσινων».
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Αν οι εκπροσωποι της ομαδας μας ειχαν χιουμορ θα επρεπε με καθε ευκαιρια να δηλωνουν συνεχως το ποσο μεγαλη αναγκη εχει το πρωταθλημα απο εναν δυνατο και ανταγωνιστικο Παναθηναικο, οπως τοσο υποκριτικα δηλωναν τοσα χρονια οι ποκιτες για τον μεγαλο ΠΑΟΚ.
Ψοφος σιχαμενοι!
Ψοφος σιχαμενοι!