Sekeris4 έγραψε:Τωρα ολοι πισω να το κρατησουμε![]()
Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Ξεκίνησα να βλέπω από το 2ο, την συγκέντρωση στις κινήσεις των παικτών μας, αμυντικά και επιθετικά (σουτ Κάνιας, Κρέσπο-Πασχαλάκης, άψυχη "προβολή" Κουλούρη) την είδα και το πρωί σε αγώνα U8 του γιού μου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kourdos την Σάβ 16 Δεκ 2017, 20:49, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Ωραίος επιθετικός συνδυασμός στο γκολ από τους αμυντικούς μας!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106630
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Βάλτε άλλο ένα γρήγορα! Δε θα πάμε με το 0-1 μέχρι το 90΄. Θα πάθουμε κανένα καρδιακό!
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Αυτό που λέει ο Ρέιν, φόβο, και ο φίλος του ο Λουτσέσκου έλειψη αυτοπεποίθησης ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, κάνει μπαμ κάποιες στιγμές..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trouman την Σάβ 16 Δεκ 2017, 20:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106630
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)