Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Απ τους "παλιούς" Genesis, επί Peter Gabriel..."Mama"...
[youtube]Ccs2rt0oSzQ[/youtube]
...αλλά και..."Land Of Confusion"
[youtube]TlBIa8z_Mts[/youtube]
[youtube]Ccs2rt0oSzQ[/youtube]
...αλλά και..."Land Of Confusion"
[youtube]TlBIa8z_Mts[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Όπως κάθε 28η του Οκτώβρη, έτσι και κάθε 17η του Νοέμβρη, ακούω το "Επέσατε θύματα"...
[youtube]NQ2df3F35F0[/youtube]
...τιμώντας την μνήμη όσων έχουν αγωνιστεί για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του τόπου μας και την σημερινή δική μας...
[youtube]NQ2df3F35F0[/youtube]
...τιμώντας την μνήμη όσων έχουν αγωνιστεί για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του τόπου μας και την σημερινή δική μας...
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Goran μας τρολάρεις εντελώς σήμερα;;
Πέθανες την Olivia Newton John, τώρα κι ο Peter Gabriel στους Genesis στα 80ς.
Από το 1975-77 εγκατέλειψε το γκρουπ, ο συνωνόματος θα μπορεί να το επιβεβαιώσει φαντάζομαι!
by the way ωραίo τo Mama
Πέθανες την Olivia Newton John, τώρα κι ο Peter Gabriel στους Genesis στα 80ς.
Από το 1975-77 εγκατέλειψε το γκρουπ, ο συνωνόματος θα μπορεί να το επιβεβαιώσει φαντάζομαι!
by the way ωραίo τo Mama
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
goran 64 έγραψε:...
Θα σε ξανάβρω στην Τουμπάρα,
δέκα Δεκέμβρη να κεντάς...
Μαζί με μας στην κερκιδάρα,
τα λαγουδάκια, τις β@ζελίνες να γλεντάς!!!!
![]()
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]TRkLGpp5rqE[/youtube]tolis01 έγραψε:Goran μας τρολάρεις εντελώς σήμερα;;![]()
![]()
Πέθανες την Olivia Newton John, τώρα κι ο Peter Gabriel στους Genesis στα 80ς.
Από το 1975-77 εγκατέλειψε το γκρουπ, ο συνωνόματος θα μπορεί να το επιβεβαιώσει φαντάζομαι!![]()
by the way ωραίo τo Mama
Mea culpa για την Ολίβια Tolis01...
By the way, be cool my man...
Συμβαίνουν αυτά, δεν πυροβόλησα και κανέναν...
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Σ΄ωραίοοοοοοοοοος
Κι από το ¨άνθρωποι είμαστε¨ αυτόματα πάει ο συνειρμός στον έναν, τον άνθρωπο αυτόν!
Από το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο των ¨Οι μεν οι δεν¨
ΥΓ: προσοχή στο υπόβαθρο στο 0:20
χεχεχε
Δώσε πόνο ρε Ρίτα!!!!!
[youtube]wBfOooeRJN8[/youtube]
Κι από το ¨άνθρωποι είμαστε¨ αυτόματα πάει ο συνειρμός στον έναν, τον άνθρωπο αυτόν!
Από το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο των ¨Οι μεν οι δεν¨
ΥΓ: προσοχή στο υπόβαθρο στο 0:20
Δώσε πόνο ρε Ρίτα!!!!!
[youtube]wBfOooeRJN8[/youtube]
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Κι έφυγα έτσι όπως φεύγουν
όσοι γυρεύουν τον λυτρωμό,
σχεδόν θλιμμένος, μα όχι ξένος,
απ’ της ψυχής μου τον ουρανό...
[youtube]RtlsjKLmkBY[/youtube]
όσοι γυρεύουν τον λυτρωμό,
σχεδόν θλιμμένος, μα όχι ξένος,
απ’ της ψυχής μου τον ουρανό...
[youtube]RtlsjKLmkBY[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Το τελευταίο άλμπουμ των Genesis στο οποίο συμμετείχε ο Peter Gabriel (αρχηγός του group) ήταν το περίφημο διπλό άλμπουμ: The lamb lies down on Broadway, του 1974.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]44XYEeD1A1U[/youtube]
R.I.P. Malcolm Young
R.I.P. Malcolm Young
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]o5xmJfu88V4[/youtube]
2 και 2 κι αλλα 2...Αλααα
2 και 2 κι αλλα 2...Αλααα
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
dimbar έγραψε: R.I.P. Malcolm Young
Η πρωτη κασετα μουσικης που αγορασα ειχε στο εξωφυλλο το κανονακι του For Those About to Rock We Salute You.
Και μετα κολλησαμε για χρονια.
Να ναι ελαφρυ το χωμα.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
kataramenos5 έγραψε:dimbar έγραψε: R.I.P. Malcolm Young![]()
Η πρωτη κασετα μουσικης που αγορασα ειχε στο εξωφυλλο το κανονακι του For Those About to Rock We Salute You.
Και μετα κολλησαμε για χρονια.
Να ναι ελαφρυ το χωμα.
![]()
![]()
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Καλό παράδεισο στον Malcolm Young, που "έφυγε" κι αυτός για τον λυτρωμό...back in black έγραψε:Κι έφυγα έτσι όπως φεύγουν
όσοι γυρεύουν τον λυτρωμό,
σχεδόν θλιμμένος, μα όχι ξένος,
απ’ της ψυχής μου τον ουρανό...
[youtube]RtlsjKLmkBY[/youtube]