Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από tolis01 »

Η περίπτωση Όλσεν ήταν ένα case study πως μπορεί η κοινή γνώμη να χειραγωγηθεί με εντέχνως σκοπευμένα δημοσιεύματα.
Μιλάμε την εποχή που ο αγαπημένος του τύπου (και δυστυχώς μεγάλης μερίδας των οπαδών) ήταν ο τρύπιος, που σε όποια αμυντική δυσλειτουργία έπρεπε να φανεί πως τον τρύπιο κάποιοι τον ¨κρέμασαν¨. Θυμάμαι δημοσίευμα που έριχνε ευθύνη σε γκολ που φάγαμε στο εξτρέμ που δε μάρκαρε να ξανακερδίσει χαμένη μπάλα.
Τον κρεμάσαμε για το παιχνλιδι με τον ηρακλή που του έκαναν φάουλ. Κα ιτο παλικάρι είχε κουφαθει προφανώς και στο ισόπαλο παιχνίδι με Ντόρτμουντ που ενώ προηγουμένως έχει σώσει 4-5 απίστευτα στο γκολ που δεχτήκαμε δέχτηκε την αποκλειστική κριτική ενώ εμπλέκονταν πολύ.

Έγκλημα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι Ρώσοι έπαιξαν φιλικό με την Ισπανία. Ένα δείγμα του τι θα επακολουθήσει (εύχομαι να μην συμβεί) ήταν τα δύο πέναλτυ που έδωσε ο διαιτητής υπέρ της Ισπανίας.
http://hoofoot.com/?match=Russia_3_-_3_Spain_2017_11_14
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μεγάλο πράμα να προηγείσαι με 2-0, όπως το έκαναν οι Αργεντινοί απέναντι στους Νιγηριανούς, αλλά οι τελευταίοι απάντησαν με γκολάρες.
http://hoofoot.com/?match=Argentina_2_- ... 2017_11_14
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

Στο Γιούρο είχαμε και τις δύο ιρλανδιες. Στο μουντιάλ καμία.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από tolis01 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι Ρώσοι έπαιξαν φιλικό με την Ισπανία. Ένα δείγμα του τι θα επακολουθήσει (εύχομαι να μην συμβεί) ήταν τα δύο πέναλτυ που έδωσε ο διαιτητής υπέρ της Ισπανίας.
http://hoofoot.com/?match=Russia_3_-_3_Spain_2017_11_14
Το 2ο πέναλτυ είναι παντελώς γελοίο. Σε κανει να πιστεύεις σενάρια συνωμοσίας.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από potamda »

3-0 στο 80' η μεγάλη Σαμπντόρια τη Γιουβε!!!

Τέλος 3-2! Παρά τα δυο γκολ στις καθυστερήσεις, άλλη μια μεγάλη νίκη... Τρένο η ομάδα φέτος!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Seville - Liverpool 3-3 με το ημίχρονο να τελειώνει 0-3. Και άσε τον Klop να χτυπάει το κεφάλι του.

http://hoofoot.com/?match=Sevilla_3_-_3 ... 2017_11_21
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το Σάββατο η ομάδα θαύμα που - κατά δήλωσή του - πάει να κάνει ο Tudor διασύρθηκε στο derby από την συμπολίτισσα Basakseshir με 5-1 (!) και τώρα ισοβαθμούν στην πρώτη θέση με 26 βαθμούς σε 12 αγώνες.
Χθες ο άλλος πρώην προπονητής του ΠΑΟΚ Δώνης, έφαγε 6 γκολ στη Λευκωσία από την Ρεάλ. Μάλιστα το τελικό σκορ είχε ήδη διαμορφωθεί από το 54΄.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ιστορική απόφαση στην Premier League

ινπαοκ 22 Νοεμβρίου 2017 20:00 Πάνος Γεωργογιάννης

Απόφαση-σταθμός από την Premier League. Σε μια προσπάθεια να εξαλείψει τα φαινόμενα εκμαίευσης σφυριγμάτων από τους ποδοσφαιριστές, τιμώρησε με δύο αγωνιστικές τον Ουμάρ Νιάσε.

Ο 27χρονος φορ της Έβερτον «βούτηξε» στο παιχνίδι με την Κρίσταλ Πάλας (2-2), το περασμένο Σάββατο, κερδίζοντας πέναλτι σε μαρκάρισμα από τον Σκοτ Νταν. Η πειθαρχική επιτροπή ανέλαβε δράση και τιμώρησε τον ποδοσφαιριστή σε μια ιστορική απόφαση με αποτέλεσμα να χάνει πλέον τα παιχνίδια με Σαουθάμπτον και Γουέστ Χαμ.

Αυτό θα δημιουργήσει δεδικασμένο, αλλά ταυτόχρονα θα παραδειγματίσει αρκετούς παίκτες για να πάψουν να προσπαθούν με «θέατρο» να ξεγελάσουν τους διαιτητές.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καραμπάχ - Τσέλσυ 0-4.
ΟΚ, σαφώς ανώτεροι οι Άγγλοι δεν το συζητάμε. Δέστε όμως τα δύο πέναλτυ που τους έδωσε ο διαιτητής. Στο πρώτο μάλιστα απέβαλε και τον παίκτη της Καραμπάχ, μόλις στο 18΄. Το δεύτερο ήταν να τραβάς τα μαλλιά σου.
http://hoofoot.com/?match=Qarabag_0_-_4 ... 2017_11_22
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

5/5 έως τώρα στους ομίλους για την PSG με γκολ 24-1 :shock:

Και αυτό το γκολ το έφαγε χθες στο 1ο λεπτό από την Σέλτικ. (7-1 τελικό σκορ)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η Σέλτικ έκανε το λάθος να προηγηθεί. Μερικά από τα γκολ της PSG είναι πράγματι πολύ καλά και φανερώνουν την ποιότητα της φετινής ομάδας. Πολύ καλά τα δύο πρώτα γκολ που τα έβαλε ο Neymar.
Εύχομαι φέτος οι Γάλλοι να φτάσουν τελικό και να μην την πατήσουν όπως πέρυσι στην Βαρκελώνη. Εξ άλλου τον Neymar φρόντισαν να τον πάρουν.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από goran 64 »

Στο δεύτερο γκολ της Τσέλσι (παρά την άδικη αποβολή-πέναλτι του αρχηγού της Καραμπάγκ) παίδες, είδα...
Τρομερή κίνηση για συνεργασία του Αζάρ με τον Γουίλιαν και ασύλληπτη ασσίστ με τακουνάκι στον σκόρερ...
Εκπληκτικός παίχτης ο Βέλγος, ένας μεσοεπιθετικός που "χωράει" άνετα σε κάθε ομάδα του πλανήτη σήμερα...

Μεγάλος "μάστορας" ο Κόντε, οι παίχτες του οποίου κινούνται ασταμάτητα και "βρίσκονται με κλειστά μάτια"...
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Notorious4 »

θα μας τρελάνει η Έστερσουντ ! Την βλέπω για κανα τελικό europa :P
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

βρε το σουηδικό χωριό :?
έτσι είναι αν έχεις πάθος και καλή χημεία εντός ομάδας !
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”