Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Ενταξει αν συμβει κι αυτο δεν θα το αντεξω :D Μπραβο του παντως.
Από thessports.gr: Στην καλύτερη φάση της καριέρας του βρίσκεται ο Σωτήρης Παπαγιαννόπουλος.
Ο Έλληνας στόπερ είναι βασικό μέλος της Έστερσουντ που τα πάει εξαιρετικά στο Europa League και έχουν αρχίσει να ηχούν στα αυτιά του «σειρήνες» από την Αγγλία.
Σύμφωνα με Βρετανικές ιστοσελίδες ο πρώην άσσος του ΠΑΟΚ παρακολουθείται από την Φούλαμ με τον σύλλογο του Λονδίνου να τον έχει στην κορυφή της λίστας του ενόψει Ιανουαρίου.
Οι εμφανίσεις του στο Europa League έχουν ικανοποιήσει τους σκάουτερς των Άγγλων που «καίγονται» για ενίσχυση στα μετόπισθεν.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Ale »

Spiros_S έγραψε:
Ένας... απίθανος διαιτητής στην 3η κατηγορία της Ισπανίας, σφύριξε τη λήξη του αγώνα της Πονφεραντίνα με τη Χιμνάστικα Σεγοβιάνα, την ώρα που ετοιμαζόταν να σκοράρει η πρώτη και να φύγει με το διπλό!

Θύελλα διαμαρτυριών ξεσήκωσε ο ρέφερι της αναμέτρησης Χιμνάσικα Σεγοβιάνα-Πονφεραντίνα, ο οποίος έκοψε τετ α τετ των φιλοξενούμενων, τη στιγμή που ο Άντι βρέθηκε απέναντι στον αντίπαλο τερματοφύλακα κι ετοιμαζόταν να κάνει το 0-1. Σε εκείνο το σημείο όμως ο διαιτητής σφύριξε τη λήξη καθώς το ρολόι έδειχνε 93:17 ενώ είχαν δοθεί μόνο τρία λεπτά καθυστερήσεις!

Δείτε το βίντεο:

[youtube]vUTVqmB1UaU[/youtube]
Περίπου ό,τι είχε κάνει το @ρχίδι ο ζωγρ@φος, που το είχε λήξει σε αντεπίθεση και τετ α τετ του κοντού στο 1-1 με τον κόκκινο πούστη (δεν θυμάμαι χρονιά - είχαν ισοφαρίσει οι απόγονοι με μούφα πέναλτι του φύλαρχου μπροστά στην 4).
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

aspromaura ioannina έγραψε:Ενταξει αν συμβει κι αυτο δεν θα το αντεξω :D Μπραβο του παντως.
Από thessports.gr: Στην καλύτερη φάση της καριέρας του βρίσκεται ο Σωτήρης Παπαγιαννόπουλος.
Ο Έλληνας στόπερ είναι βασικό μέλος της Έστερσουντ που τα πάει εξαιρετικά στο Europa League και έχουν αρχίσει να ηχούν στα αυτιά του «σειρήνες» από την Αγγλία.
Σύμφωνα με Βρετανικές ιστοσελίδες ο πρώην άσσος του ΠΑΟΚ παρακολουθείται από την Φούλαμ με τον σύλλογο του Λονδίνου να τον έχει στην κορυφή της λίστας του ενόψει Ιανουαρίου.
Οι εμφανίσεις του στο Europa League έχουν ικανοποιήσει τους σκάουτερς των Άγγλων που «καίγονται» για ενίσχυση στα μετόπισθεν.
Πόσο μπροστά ήταν ο ΑΑ!
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5758
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Βασικος ο πριγιο στο φιλικο με τη νοτιο κορεα...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από obanebane »

κανα λινκ δε παιζει;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΑΟΚ24

Με την εμπορικότητα του Σουηδού πρώην τερματοφύλακα του «Δικεφάλου» να έχει ανέβει αυτές τις ημέρες στα ύψη λόγω της επιτυχίας της Εθνικής της χώρας του να αποκλείσει την Ιταλία από το Μουντιάλ, πολλοί αναρωτιούνται αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να βγει κερδισμένος από την αγωνιστική πρόοδο του πρώην τερματοφύλακα του.

Η απάντηση είναι θετική, καθώς στη συμφωνία ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Κοπεγχάγη για την απόκτηση του Όλσεν από τους Δανούς υπάρχει και ποσοστό μεταπώλησης για τον «Δικέφαλο».
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Διωξαμε Ολσεν και φεραμε Μπρικιτς? :shock: Κοβει το ματι μας.
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από painkiller4 »

Τι να πεις βρίσκουν και τα κάνουν εδώ αφού οι μάνατζερ έχουν στήσει τρελό φαγοπότι με τελευταία και κραυγαλέα περίπτωση του ντεμέκ Λεβεκ.

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από eorptol1 »

kataramenos5 έγραψε:Διωξαμε Ολσεν και φεραμε Μπρικιτς? :shock: Κοβει το ματι μας.
Ο μυρτσος σαν πρώην τερματας το έβγαλε λευκα, αυτός ξέρει

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

kataramenos5 έγραψε:Διωξαμε Ολσεν και φεραμε Μπρικιτς? :shock: Κοβει το ματι μας.
Για την ακρίβεια ο Tudor εισηγήθηκε να φύγει ο Olsen και χαραμίσαμε λεφτά και μια μεταγραφή για να πάρουμε τον Βελλίδη.
Τέτοια αυτογκόλ μόνο στα Γκίνες.
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από tzoker »

Ο Ολσεν οταν ηρθε εδειξε καποια καλα στοιχεια και πηρε πολλες προσπαθειες.Αλλα κρεμασε την ομαδα πολλες φορες και εκανε απιστευτα λαθη.Και τωρα να ερχοταν παλι το ιδιο θα καναμε.Ελαχιστοι παικτες μπορουν να αντεξουν αυτη τη πιεση για πρωταθλημα.Ειμαστε απο τις ελαχιστες ομαδες παγκοσμιως που δν εχουμε εμπειρια πρωταθληματος, τεχνογνωσια και ιδιο κορμο-προπονητη και εχουμε τεραστιες απαιτησεις.Με μεγαλη δοση τυχης μονο θα τα καταφερουμε.Δεν γινεται ετσι.Για αυτο φευγουν ολοι αποτυχημενοι..
Οσον αφορα τα λαθη που γινονται, αν δεν ειναι δουλειες μανατζερ η δεν εχουν εχουν μελλοντικες σκοπημοτητες-συνεργασιες, τοτε απορω με τις γνωσεις που εχουν οσοι ειναι στο ποδοσφαιρο.Δεν γνεται εμεις οι ερασιτεχνες και οι χομπιστες σε καποια πραγματα να συμφωνουμε ομοφωνα και αυτοι να κανουν εγκληματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzoker την Τετ 15 Νοέμ 2017, 11:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ο Όλσεν, ενώ ήταν εμφανές ότι έχει τα προσόντα
δεν βοήθησε κι αυτός τον εαυτό του.

Παράλληλα όμως, απ την πρώτη στιγμή, από εκείνη την γκάφα στο φιλικό
η ΠΑΕ κι ο επικοινωνιακός της μχανισμός όχι μόνο δεν τον βοήθησε
όχι μόνο δεν τον στήριξε αλλά τον άφησε και βορρά σε κάποιους
μπαλαδόρους του μικροφώνου.
Αποτέλεσμα: Ένα τέρμα-επένδυση (όντας και τότε διεθνής) κρίθηκε ανεπαρκής σε λιγότερο από 6 μήνες
και ουσιαστικά ''σκοτώθηκε'' σε τιμή εκπληκτικής ευκαιρίας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τρακαρισμένος ήταν ο Olsen γιατί πρώτη φορά έφευγε από τη Σουηδία και πιθανόν να μην μπορούσε να συνεννοηθεί με τους αμυντικούς. Έκανε κάποια λάθη, αλλά έδειξε ότι έχει και ικανότητες. Φαινόταν όμως ότι είχε μέλλον και μεταπωλητική αξία, αυτό έκανε μπαμ. Άλλη μια σωστή επιλογή του F.A.
Το ότι τον διώξαμε κακήν-κακώς για να πάρουμε Βελλίδη ήταν απαράδεκτο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Oι Ιρλανδοί είχαν πάρει 0-0 μέσα στη Δανία στο πρώτο νοκ-άουτ παιχνίδι και τώρα έπαιζαν στην έδρα τους για να πάνε στη Ρωσία. Όταν μάλιστα προηγήθηκαν μόλις στο 6΄ με 1-0 τίποτε δεν έδειχνε αυτό που θα ακολουθούσε.
http://hoofoot.com/?match=Ireland_1_-_5 ... 2017_11_14
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”