Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μονο το Καπινο 10αρι δν ειδαμε.Ο μυρωδιας με κληρο εβαλε τις θεσεις.Ζεκα εξτρεμ για να παιξει ο Τζιολης.Λυπάμαι το Παπασταθοπουλο.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ημαστα ατυχοι σε αυτο το ματς ξεκιναμε με μια αμυντικη τετραδα που δεν νομιζω να εχει ξαναπαιξει
αλλα και ο σκιμπε την ειδε ρεχαγκελ απο τα λιντλ
η μιση ομαδα που διαλεξε ειναι παιχτες που δεν νομιζω πως παιζουν στις ομαδες τους!!
δυο τραγικα λαθη κοστισαν πιστευω την προκριση,κοψανε τα φτερα,ιδιως το πρωτο που ηταν ο ορισμος της διπλης γκαφας
αλλα και ο σκιμπε την ειδε ρεχαγκελ απο τα λιντλ
η μιση ομαδα που διαλεξε ειναι παιχτες που δεν νομιζω πως παιζουν στις ομαδες τους!!
δυο τραγικα λαθη κοστισαν πιστευω την προκριση,κοψανε τα φτερα,ιδιως το πρωτο που ηταν ο ορισμος της διπλης γκαφας
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
απο τα 4 γολ τα 3 ηταν λαθη,τα δυο δε σοβαρα που δεν τα βλεπεις σε ενα γυρο ολοκληρο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οτι κ να λεμε με τους μισους να μν μπαινουν αποστολή, αλλοι ν εχουν κάνει ελαχιστα βασικοι κ το Σκιμπε να παιζει ζαρια δεν ειμαστε για πουθενα.Κριμα μονο.Αυτο είναι το ελληνικό επίπεδο δυστυχώς.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Από όλους όσους έπαιξαν σήμερα μόνο οι Παπασταθόπουλος, Παπαδόπουλος και Ζέκα αξίζουν να είναι στην Εθνική. Ο Σάμαρης σήμερα ήταν από τους καλύτερους.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
δεν ειναι καμια ομαδαρα η κροατια,μην σας ξεγελα το σκορ
ανετα της κανεις φασεις
απλα εμεις ειμασταν ενας αχταρμας ανενεργων παιχτων,αμυντικων που παιζουν μαζι πρωτη φορα(λογω απουσιων )
και προεκυψε η4αρα
βεβαια και παλι τα γκολ που τους καναμε ηταν απιστευτα,δεν τα βλεπεις ουτε στα ερασιτεχνικα
ανετα της κανεις φασεις
απλα εμεις ειμασταν ενας αχταρμας ανενεργων παιχτων,αμυντικων που παιζουν μαζι πρωτη φορα(λογω απουσιων )
και προεκυψε η4αρα
βεβαια και παλι τα γκολ που τους καναμε ηταν απιστευτα,δεν τα βλεπεις ουτε στα ερασιτεχνικα
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το λεω σε σχεση με τους αλλους ομιλους και βαθμους που μαζεψαμε...pxp920 έγραψε:Εδω πιστευω εισαι λαθος. Αξιζαμε και την προκριση και τα μπαραζ - εχουμε παιξει παρα πολυ καλα στη πλειοψηφια των προκριματικων και ιδιαιτερως εναντιον Βελγιο/Βοσνια που ηταν τα δυνατα χαρτια. Σημερα μπηκαμε χεσμενοι για το μηδεν με εντεκαδα οτι ναναι.Kostomanolis έγραψε:Με βασικους 2 παικτες χωρις ομαδα και τον Καρνεζη και αμυνα στον κοσμο τους καληνυχτα... Εδω που τα λεμε δεν την αξιζαμε την προκριση, ουτε καν τα μπαραζ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
- Josey Wales
- Δημοσιεύσεις: 775
- Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 21:03
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά να πάει μουντιάλ ο Σάμαρης κι ο Μπακασέτας και να μείνουν έξω ο Μόντριτς και ο Ράκιτιτς δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Josey Wales έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά να πάει μουντιάλ ο Σάμαρης κι ο Μπακασέτας και να μείνουν έξω ο Μόντριτς και ο Ράκιτιτς δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τραγική η εθνική Ρε τζιωλη πόσο έχεις χάσει σε ποιότητα μαύρα χάλια..... Τα γκολ που τρώμε απλά της πλάκας.... Ο πελκας να ζητήσει να μην τον ξανακαλεσουν στην εθνική ξεφτίλα να μην παίζει ούτε ένα εικοσάλεπτο
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
giliopoulos
- Δημοσιεύσεις: 2943
- Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2013, 18:06
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ε πως δεν ειναι ομαδαρα ρε φιλε. Εχει ενα απο τα καλυτερα κεντρα του πλανητη, πολυ καλους επιθετικους σε τοπ ομαδες της ευρωπης. Μονο η αμυνα τα χαλαει λιγοΠαλαιολόγος έγραψε:δεν ειναι καμια ομαδαρα η κροατια,μην σας ξεγελα το σκορ
ανετα της κανεις φασεις
απλα εμεις ειμασταν ενας αχταρμας ανενεργων παιχτων,αμυντικων που παιζουν μαζι πρωτη φορα(λογω απουσιων )
και προεκυψε η4αρα
βεβαια και παλι τα γκολ που τους καναμε ηταν απιστευτα,δεν τα βλεπεις ουτε στα ερασιτεχνικα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ποιός μπακασετας ρεεεε; Γελάει ακόμα και ο "τιγρης". Πώς δεν πήρε και τον γαλανοπουλο ξέρω γω. Ποιός φορτουνης; Ανύπαρκτος. Ποιός ρετσος;;;; Μιλάμε για παιχτάκια της σειράς! Ποιός τζαβελας; Ούτε για πίσω αριστερά πλέον, χωρίς καμία ανάμειξη με επίθεση! Σταφυλίδης άφαντος. Όχι τελείως! Δυστυχώς για εμάς και ευτυχώς για τους Κροάτες. Ένας Ζεκα(ς), ένας Παπασταθόπουλος, ένας Κυριάκος και κάτι λίγο ο καγκουρας. Δίκαια θα περάσει ο Κροάτης. Έχουν ατομική και ομαδική ποιότητα. Αλλά θα μας περάσουν πιο ... φθηνά από ο,τι θα έπρεπε. Δε νοείται σε τέτοιου είδους αγώνα να κάνεις τέτοιες ηλιθιότητες.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
δεν ειναι ομαδαρα,μια καλη ομαδα ειναι και το απεδειξε στον ομιλο της.
σημερα ηταν του κωτσοβολου,της καναμε ενα σωρο γκολ δωρο.
σημερα ηταν του κωτσοβολου,της καναμε ενα σωρο γκολ δωρο.