Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tzoker »

Μονο το Καπινο 10αρι δν ειδαμε.Ο μυρωδιας με κληρο εβαλε τις θεσεις.Ζεκα εξτρεμ για να παιξει ο Τζιολης.Λυπάμαι το Παπασταθοπουλο.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ημαστα ατυχοι σε αυτο το ματς ξεκιναμε με μια αμυντικη τετραδα που δεν νομιζω να εχει ξαναπαιξει
αλλα και ο σκιμπε την ειδε ρεχαγκελ απο τα λιντλ

η μιση ομαδα που διαλεξε ειναι παιχτες που δεν νομιζω πως παιζουν στις ομαδες τους!!

δυο τραγικα λαθη κοστισαν πιστευω την προκριση,κοψανε τα φτερα,ιδιως το πρωτο που ηταν ο ορισμος της διπλης γκαφας
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Αρε τσόγλανε Μπακασέτα.... :evil:
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

απο τα 4 γολ τα 3 ηταν λαθη,τα δυο δε σοβαρα που δεν τα βλεπεις σε ενα γυρο ολοκληρο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τέλος 4-1 και τέλος τα όνειρα.
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tzoker »

Οτι κ να λεμε με τους μισους να μν μπαινουν αποστολή, αλλοι ν εχουν κάνει ελαχιστα βασικοι κ το Σκιμπε να παιζει ζαρια δεν ειμαστε για πουθενα.Κριμα μονο.Αυτο είναι το ελληνικό επίπεδο δυστυχώς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από όλους όσους έπαιξαν σήμερα μόνο οι Παπασταθόπουλος, Παπαδόπουλος και Ζέκα αξίζουν να είναι στην Εθνική. Ο Σάμαρης σήμερα ήταν από τους καλύτερους.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δεν ειναι καμια ομαδαρα η κροατια,μην σας ξεγελα το σκορ

ανετα της κανεις φασεις

απλα εμεις ειμασταν ενας αχταρμας ανενεργων παιχτων,αμυντικων που παιζουν μαζι πρωτη φορα(λογω απουσιων )
και προεκυψε η4αρα

βεβαια και παλι τα γκολ που τους καναμε ηταν απιστευτα,δεν τα βλεπεις ουτε στα ερασιτεχνικα
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kostomanolis »

pxp920 έγραψε:
Kostomanolis έγραψε:Με βασικους 2 παικτες χωρις ομαδα και τον Καρνεζη και αμυνα στον κοσμο τους καληνυχτα... Εδω που τα λεμε δεν την αξιζαμε την προκριση, ουτε καν τα μπαραζ

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εδω πιστευω εισαι λαθος. Αξιζαμε και την προκριση και τα μπαραζ - εχουμε παιξει παρα πολυ καλα στη πλειοψηφια των προκριματικων και ιδιαιτερως εναντιον Βελγιο/Βοσνια που ηταν τα δυνατα χαρτια. Σημερα μπηκαμε χεσμενοι για το μηδεν με εντεκαδα οτι ναναι.
Το λεω σε σχεση με τους αλλους ομιλους και βαθμους που μαζεψαμε...

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Josey Wales
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 21:03

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Josey Wales »

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά να πάει μουντιάλ ο Σάμαρης κι ο Μπακασέτας και να μείνουν έξω ο Μόντριτς και ο Ράκιτιτς δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nikolasf »

Josey Wales έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά να πάει μουντιάλ ο Σάμαρης κι ο Μπακασέτας και να μείνουν έξω ο Μόντριτς και ο Ράκιτιτς δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από eorptol1 »

Τραγική η εθνική Ρε τζιωλη πόσο έχεις χάσει σε ποιότητα μαύρα χάλια..... Τα γκολ που τρώμε απλά της πλάκας.... Ο πελκας να ζητήσει να μην τον ξανακαλεσουν στην εθνική ξεφτίλα να μην παίζει ούτε ένα εικοσάλεπτο

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giliopoulos
Δημοσιεύσεις: 2943
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2013, 18:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από giliopoulos »

Παλαιολόγος έγραψε:δεν ειναι καμια ομαδαρα η κροατια,μην σας ξεγελα το σκορ

ανετα της κανεις φασεις

απλα εμεις ειμασταν ενας αχταρμας ανενεργων παιχτων,αμυντικων που παιζουν μαζι πρωτη φορα(λογω απουσιων )
και προεκυψε η4αρα

βεβαια και παλι τα γκολ που τους καναμε ηταν απιστευτα,δεν τα βλεπεις ουτε στα ερασιτεχνικα
Ε πως δεν ειναι ομαδαρα ρε φιλε. Εχει ενα απο τα καλυτερα κεντρα του πλανητη, πολυ καλους επιθετικους σε τοπ ομαδες της ευρωπης. Μονο η αμυνα τα χαλαει λιγο
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από navigator11 »

Ποιός μπακασετας ρεεεε; Γελάει ακόμα και ο "τιγρης". Πώς δεν πήρε και τον γαλανοπουλο ξέρω γω. Ποιός φορτουνης; Ανύπαρκτος. Ποιός ρετσος;;;; Μιλάμε για παιχτάκια της σειράς! Ποιός τζαβελας; Ούτε για πίσω αριστερά πλέον, χωρίς καμία ανάμειξη με επίθεση! Σταφυλίδης άφαντος. Όχι τελείως! Δυστυχώς για εμάς και ευτυχώς για τους Κροάτες. Ένας Ζεκα(ς), ένας Παπασταθόπουλος, ένας Κυριάκος και κάτι λίγο ο καγκουρας. Δίκαια θα περάσει ο Κροάτης. Έχουν ατομική και ομαδική ποιότητα. Αλλά θα μας περάσουν πιο ... φθηνά από ο,τι θα έπρεπε. Δε νοείται σε τέτοιου είδους αγώνα να κάνεις τέτοιες ηλιθιότητες.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δεν ειναι ομαδαρα,μια καλη ομαδα ειναι και το απεδειξε στον ομιλο της.
σημερα ηταν του κωτσοβολου,της καναμε ενα σωρο γκολ δωρο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”