Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν θα γίνει γιατί πολύ δύσκολα θα περάσουμε. Εν μέρει λόγω καλύτερων παικτών που διαθέτουν αυτοί, αλλά και γιατί η fifa χαϊδεύει τους Κροάτες και τιμωρεί τους Έλληνες.
(καλά κάνω και δεν τους πάω τους φιλογερμανούς Κροάτες...)
(καλά κάνω και δεν τους πάω τους φιλογερμανούς Κροάτες...)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πολύ χάλια αμυντικά η Ελλάδα δίκαια ηττάται με 3-1 στο πρώτο ημίχρονο. Μεγάλο δώρο το πρώτο γκολ από τον Καρνέζη, Εντελώς μόνος μέσα στην περιοχή ο Kalinιc στο δεύτερο γκολ και αμαρκάριστος ο Perisic στο τρίτο. Από κόρνερ μείωσε η Παπασταθόπουλος.
Τέτοια αμυντικά χάλια δεν έχω ξαναδεί από την Εθνική του Σκίμπε. Ουσιαστικά λέμε αντίο στην πρόκριση από τώρα, εκτός και αν έρθουν τα πάνω - κάτω στο δεύτερο ημίχρονο.
Τέτοια αμυντικά χάλια δεν έχω ξαναδεί από την Εθνική του Σκίμπε. Ουσιαστικά λέμε αντίο στην πρόκριση από τώρα, εκτός και αν έρθουν τα πάνω - κάτω στο δεύτερο ημίχρονο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
καλα και ο Τζαβελλας εκανε οτι να ναι γυρισμα,αλλα ο Καρνεζης το τερματισε με το κοντρολ.
Αν χασουμε με 1 γκολ διαφορα,η προκριση παιζεται παντως
Αν χασουμε με 1 γκολ διαφορα,η προκριση παιζεται παντως
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
αν τελειωσει 3-2 υπαρχουν ελπιδες, γενικα τραγικη η αμυνα, αλλα και οι Κροατες πισω τα εχουν τα θεματακια τους
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Άσε μας ρε Σταφυλίδη!
Τώρα βρήκαν όλοι να κάνουν τα μεγάλα λάθη τους;
4-1 και έπεται συνέχεια...
Τώρα βρήκαν όλοι να κάνουν τα μεγάλα λάθη τους;
4-1 και έπεται συνέχεια...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Όλη η σαπίλα του Ελληνικού ποδοσφαίρου στο χορτάρι του Μάκσιμιρ!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Σαμαρης πρεπει να ειναι απο τους χειροτερους ποδοσφαιριστες που εχω δει (οχι μονο σημερα)
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
σταφυλιδης τζαβελλας εκτος τοπου και χρονου ,τι γυρισματα ειναι αυτα στο τερμα!ελεος,ουτε την γ ερασιτεχνικη
ο πρωτος ανευ λογου σηκωνει την μπαλα και την γυριζει.ο αλλος αλλα
και τελος μουντιαλ
ο πρωτος ανευ λογου σηκωνει την μπαλα και την γυριζει.ο αλλος αλλα
και τελος μουντιαλ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
δεν παιζει ο πελκας σημερα και παιζει η απατη που λεγεται φορτουνης

- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με βασικους 2 παικτες χωρις ομαδα και τον Καρνεζη και αμυνα στον κοσμο τους καληνυχτα... Εδω που τα λεμε δεν την αξιζαμε την προκριση, ουτε καν τα μπαραζ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εδω πιστευω εισαι λαθος. Αξιζαμε και την προκριση και τα μπαραζ - εχουμε παιξει παρα πολυ καλα στη πλειοψηφια των προκριματικων και ιδιαιτερως εναντιον Βελγιο/Βοσνια που ηταν τα δυνατα χαρτια. Σημερα μπηκαμε χεσμενοι για το μηδεν με εντεκαδα οτι ναναι.Kostomanolis έγραψε:Με βασικους 2 παικτες χωρις ομαδα και τον Καρνεζη και αμυνα στον κοσμο τους καληνυχτα... Εδω που τα λεμε δεν την αξιζαμε την προκριση, ουτε καν τα μπαραζ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Φαγαμε σχεδόν μία μούντζα γκολ! Χορτασαμε τουλάχιστον;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μαυρο Χιονι την Πέμ 09 Νοέμ 2017, 23:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο αλλος εκανε σορτ το εξελακι στο accelaration/speed αλλα καταλαθος εκανε ascending και οχι descending order και εχει διαλεξει ετσι 11αδα και αλλαγες