Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Είναι το πρώτο video που κατάφερα να ποστάρω...
[youtube]NA2fcJ6rj-w[/youtube]
Τελικά ο ... Π.Α.Ο.Κ. είναι μεγάλος!!!!

[youtube]NA2fcJ6rj-w[/youtube]
Τελικά ο ... Π.Α.Ο.Κ. είναι μεγάλος!!!!
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1423
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Σε θέση οδηγού απο το βράδυ, όπως μας δείχνει το δρόμο και η Κ20
[youtube]qWQIe44Hqys[/youtube]
[youtube]qWQIe44Hqys[/youtube]
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα...
[youtube]cbzQyshnEOg[/youtube]
[youtube]cbzQyshnEOg[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Με θύμισες τα νιάτα μου...back in black έγραψε:Σε θέση οδηγού απο το βράδυ, όπως μας δείχνει το δρόμο και η Κ20
[youtube]qWQIe44Hqys[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Πίσω στην δεκαετία του 60. 1967. Aγνός και καθαρός ήχος. Ξεκάθαρος μάλιστα!
Ένα από τα πρώτα supergroups
Ginger Baker : Drummer
Eric Clapton : Guitarist
Jack Bruce : Bassist
[youtube]HbqQL0J_Vr0[/youtube]
Ένα από τα πρώτα supergroups
Ginger Baker : Drummer
Eric Clapton : Guitarist
Jack Bruce : Bassist
[youtube]HbqQL0J_Vr0[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Το ίδιο τραγούδι με τους ίδιους μουσικούς, 38 χρόνια μετά! Live στο Royal Albert Hall, το 2005
[youtube]vyftaay-pFA[/youtube]
[youtube]vyftaay-pFA[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Frank Marino τεραστιος
[youtube]gj0P_DRMFsk[/youtube]
[youtube]gj0P_DRMFsk[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
goran 64 έγραψε:Είναι το πρώτο video που κατάφερα να ποστάρω...![]()
![]()
![]()
![]()
[youtube]NA2fcJ6rj-w[/youtube]
Τελικά ο ... Π.Α.Ο.Κ. είναι μεγάλος!!!!
O Goran πήρε το όπλο του!!!!!
@back : To driver's seat όποτε το ακούω μου θυμίζει συμμαθητή από το γυμνάσιο, που άλλαζε το σητ με σ(παχύ)ιτ
@Αποστόλης : Κομματάρα το sunshine of your love, το είχα ένα φεγγάρι και tingtone το αρχικό riff.
Και ας μη ξεχνάμε το σχετικό ποστ του simba στο Μουσική&Εικόνα.
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... e#p1231085
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
εκτείθεσαι !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αλλάζω κλίμα με έναν χορευτικό ύμνο, που ενδείκνυται τα μάλα να ακούγεται σε αυτοκίνητο, ανοιχτό παράθυρο,να αερίζει το μαλλί ... (περασμένα μεγαλεία)
Pryda - Loving You (Original Mix)
[youtube]4NZRIpE3RoE[/youtube]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αλλάζω κλίμα με έναν χορευτικό ύμνο, που ενδείκνυται τα μάλα να ακούγεται σε αυτοκίνητο, ανοιχτό παράθυρο,να αερίζει το μαλλί ... (περασμένα μεγαλεία)
Pryda - Loving You (Original Mix)
[youtube]4NZRIpE3RoE[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)