Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Εννοειται.Sick Bastard έγραψε:Και λίγα είπαν.PAOK_Antarctica έγραψε:Πρώτη φορα ειδα γκολ να "πανηγυριζεται" με τοσο μπινελικι απο την κερκίδα.
Κι όλα σωστά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Με την είσοδο του Τζαλμά κάποιοι παίκτες αφυπνίστηκαν.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Μάγκες πέρα από το καλαμπούρι, το βλέπουμε πως η ομάδα νοσεί άσχημα.
Κάτι πρέπει να γίνει άμεσα, πριν βγούμε από τους στόχους!
Edit... Παραλίγο να μας ισοφαρίσουν στο τελευταίο δευτερόλεπτο!
Μας λες και τυχερούς σήμερα που πήραμε νίκη.
ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ MVP
Κάτι πρέπει να γίνει άμεσα, πριν βγούμε από τους στόχους!
Edit... Παραλίγο να μας ισοφαρίσουν στο τελευταίο δευτερόλεπτο!
Μας λες και τυχερούς σήμερα που πήραμε νίκη.
ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ MVP
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
τελικα το αλφα και το ωμεγα ειναι ενας παιχτης να εχει κινητρο να πιεζει τον εαυτο του για το καλυτερο,αυτη η νοοτροπια κανει τις ομαδες μεγαλες
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Καλά τους κάνουν και τους γιουχαρουν,κακομαθημενοι όλοι.
Μόνο ο τζαλμα έτρεξε σήμερα.
Μόνο ο τζαλμα έτρεξε σήμερα.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Τουλάχιστον είχαν το φιλότιμο να έρθουν να τα ακούσουν και απο κοντα.