Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Dimg4

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ελα στην συνεντευξη τυπου θα δηλωσει ευχαριστημενος και η ζωη συνεχιζεται
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Pablito »

Ksenitemenos4 έγραψε:Και πάλι όμως ρε παιδιά αδυνατώ να πιστέψω ότι είναι τόσο ανεκδιήγητα άσχετος που δεν μπορεί να κερδίσει τέτοιες ομάδες. Τι να πω ...
Οι παιχτες απ το κεντρο και μπροστα,δε ξερουν τι να κανουν την μπαλα, αν τους ερθει καμια εμπνευση μπορει να βγει η φαση.. Πιο τρανταχτο παραδειγμα με τη φαση του Μακ 5 λεπτα πριν,δεν υπαρχει
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Άρχισαν και οι καθυστερήσεις τώρα με πιασίματα και κτλ ...
Καληνύχτα!!!
Τουλάχιστον να ήμαστε τυχεροί σαν το σίχαμα χθες που το έβαλαν στις καθυστερήσεις.
(Κοίτα που καταντήσαμε, κοίτα τι γράφουμε σε αγώνα με τον ΑΠΟΠ :o :| )
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αν πάρουμε το χι τελικά θα είναι πρόοδος, επί Άγγελου είχαμε χάσει
οπότε κάνει βήματα μπροστά η ομάδα
στήριξη και υπομονή.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Ρε συ Μπίσε ..., όχι και έξω από το γήπεδο ρε γαμώτο!
Τι έχετε πάθει όλοι σήμερα ρε!!! :|
Dimg4

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τι σουτ ειναι αυτα ρε μλκ, συγκεντρωση μηδεν... τουριστες
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Spiros_S »

Ομορφιά ο Σάκχοφ και από την επίθεση, βρεθήκαμε να κυνηγάμε
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Και στο πρώτο έκανε ένα παρόμοιο. Νομίζω πάει να τα κάνει πολύ τεχνικά πάντα και του βγαίνουν μάπα
Dimg4

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ο βιερινια τι θεση παιζει
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από simba »

Ανταρκτικα, καταρχας να πω οτι μετα απο τοσα χρονια, πλεον εχω συνειδητοποιησει οτι αυτη ειναι πανω κατω η εικονα π δειχνουμε σε παιχνιδια κυπελλου και τη θεωρω σχετικα αναμενομενη..
θες λογω παθους, συγκεντρωσης σε σχεση με αντιπαλο που παιζει τελικο..
θες λογω νωχελικοτητας, γηπεδου..
θες λογω 11αδων με παικτες χωρις ρυθμο κ φυσικα με καποιους μετριους...
λιγο απ'ολα.


τωρα, οταν βλεπω καποιους παικτες τοσο νωχελικους ή να αδυνατουν για χψ λογους ν να ανταποκριθουν ακομα κ σε τετοια ματς, με τετοιο αντιπαλο, ενω ειναι στα ωπα ωπα παιρνοντας ενα σκασμο λεφτα, δε μπορω να καργιολισω μονο τον προπονητη. το μονο για το οποιο μπορω να τον ψεξω σ'ενα τετοιο ματς ειναι τα γκαζια που (δεν) τους εδωσε..
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από nothu »

Ωραιος τροπος να χασεις δυο ωρες απ τη μερα σου.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Tolaros »

Πραγματικό θρίλερ στις στοιχηματικές για το αν θα κάνει παρέλαση ο Λουτσεσκου.
Χιτσκοκικό γκρανκινιολοκό φινάλε
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Spiros_S »

Dimg4 έγραψε:Ο βιερινια τι θεση παιζει
Αριστερό μπακ
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Παραλίγο να το βάλει ο Πρίγιο ...
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Βάλε κανα καλό σποιλερ ρε συ χασιο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”