Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Από τα καλύτερα Αμερικανικά συγκροτήματα της δεκαετίας τους 60. Ανήκουν στην κατηγορία των φωνητικών, αν και δεν φείδονται μουσικών οργάνων.
Το good vibrations ψηφιζόταν πάντοτε σαν ένα από τα καλύτερα ποπ-ροκ τραγούδια όλων των εποχών. Ένα αληθινό αριστούργημα.
[youtube]mdt0SOqPJcg[/youtube]
Το good vibrations ψηφιζόταν πάντοτε σαν ένα από τα καλύτερα ποπ-ροκ τραγούδια όλων των εποχών. Ένα αληθινό αριστούργημα.
[youtube]mdt0SOqPJcg[/youtube]
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Στο κλίμα της εβδομάδας ακούμε Prodigy από το λάιβ στο Παλατάκι
[youtube]kOFdYCcjykI[/youtube]
[youtube]kOFdYCcjykI[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Strangers in the night - Frank Sinatra 1966
[youtube]sbnNr4FzPXg[/youtube]
Απλά αξεπέραστο. Classic!
[youtube]sbnNr4FzPXg[/youtube]
Απλά αξεπέραστο. Classic!
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Αποστόλη ανέβασες έναν πραγματικό μουσικό ογκόλιθο. Ενδεχομένως κάποιοι ¨πιτσιρικάδες¨ να στην πουν πάλι, απλά απάντησέ τους I dit it my way
[youtube]5AVOpNR2PIs[/youtube]
[youtube]5AVOpNR2PIs[/youtube]
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
επειδή είναι Παρασκευή
και επειδή το ακούω ΤΩΡΑ
[youtube]6v_IAryejG8[/youtube]
και επειδή το ακούω ΤΩΡΑ
[youtube]6v_IAryejG8[/youtube]
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Πολυ ομορφο ασμαrouki έγραψε:Και τώρα που πήρα φόρα:
[youtube]T3TLTFqO4ns[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Καλή διασκευή του tobacco road. Μ' αρέσει όμως κι αυτή από τον Eric Burdon και τους War.
[youtube]K0aMfjHQyOw[/youtube]
[youtube]K0aMfjHQyOw[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
back in black έγραψε:Αποστόλη ανέβασες έναν πραγματικό μουσικό ογκόλιθο. Ενδεχομένως κάποιοι ¨πιτσιρικάδες¨ να στην πουν πάλι, απλά απάντησέ τους I dit it my way
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Και μια και έπιασα τον Eric με τους υπέροχους War, θα ήταν κρίμα να μην άκουγα και το Spirit.
Καλή απόλαυση σε όσους τυχερούς το ακούσουν!
[youtube]OSU5r0p-d00[/youtube]
Καλή απόλαυση σε όσους τυχερούς το ακούσουν!
[youtube]OSU5r0p-d00[/youtube]
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ο τραγουδιστής των System of a Dawn σε μια σπάνια διασκευή
[youtube]C701rVZAUvY[/youtube]
[youtube]C701rVZAUvY[/youtube]
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]XH-JFrp59l4[/youtube]
Ερασιτεχνικη προσπαθεια ενο ςγνωστου αλλα καλο νομιζω.Τη γνωμη σας.
Η φωνη ειναι της...γυναικας του.
Ερασιτεχνικη προσπαθεια ενο ςγνωστου αλλα καλο νομιζω.Τη γνωμη σας.
Η φωνη ειναι της...γυναικας του.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50