Ο κόσμος παίζει μπάλα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Όταν η Έστερσουντ απέκλεισε την Γαλατά ο Ιγκορ Τουντορ δήλωσε ότι φέτος είναι η χρονιά της Γαλατά!! Ομολογώ ότι γέλασα που το διάβασα. Κι όμως η Galatasaray είναι πρώτη στην Τουρκική Superlig και μάλιστα με διαφορά.
Οι πρώτες 10 ομάδες (σε 8 αγώνες):
1 Galatasaray SK 22
2 Göztepe 16
3 Teleset Mobilya Akhisarspor 16
4 Medipol Basaksehir 16
5 Fenerbahce SK 14
6 Besiktas JK 14
7 Kayserispor 14
8 Bursaspor 12
9 Demir Grup Sivasspor 12
10 Aytemiz Alanyaspor 10
Στην 10η (Αλάνιασπορ) παίζει ο Τζαβέλλας, αν και αυτή τη στιγμή δεν παίζει λόγω κόκκινης κάρτας.
Εντύπωση μου προξενεί η οπισθοχώρηση της Besiktas, γιατί στο Ch.L. πετάει κυριολεκτικά. Η Göztepe (περίχωρα της Σμύρνης) ανέβηκε τώρα και το budget της είναι το 1/3 αυτού των Γαλατά, Μπεσικτάς και Φενέρμπαχτσέ.
Οι πρώτες 10 ομάδες (σε 8 αγώνες):
1 Galatasaray SK 22
2 Göztepe 16
3 Teleset Mobilya Akhisarspor 16
4 Medipol Basaksehir 16
5 Fenerbahce SK 14
6 Besiktas JK 14
7 Kayserispor 14
8 Bursaspor 12
9 Demir Grup Sivasspor 12
10 Aytemiz Alanyaspor 10
Στην 10η (Αλάνιασπορ) παίζει ο Τζαβέλλας, αν και αυτή τη στιγμή δεν παίζει λόγω κόκκινης κάρτας.
Εντύπωση μου προξενεί η οπισθοχώρηση της Besiktas, γιατί στο Ch.L. πετάει κυριολεκτικά. Η Göztepe (περίχωρα της Σμύρνης) ανέβηκε τώρα και το budget της είναι το 1/3 αυτού των Γαλατά, Μπεσικτάς και Φενέρμπαχτσέ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
θα μας τρελάνουν αυτοί, πάνε για το 3/3
66' Οστερσουντς 2 - 1 Αθλέτικ Μπιλμπάο
66' Οστερσουντς 2 - 1 Αθλέτικ Μπιλμπάο
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Την έχει πατήσει την Μπιλμπάο η Εστερ παρόλο που ήταν πίσω στο σκορ...
Κρίμα περίμενα περισότερα απο τους Βασκους...
Κρίμα περίμενα περισότερα απο τους Βασκους...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ναι σε ολες τις αλλες θεσεις ειναι τρομακτικη η μιλαν...χαχαχαχαχα
Παρεπιμπτοντως κοιταγα χθες τα του κλαους.
4 συμ.0 γκολ φετος
Παρεπιμπτοντως κοιταγα χθες τα του κλαους.
4 συμ.0 γκολ φετος
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
O Marcelino έκανε ομαδάρα την Valencia.
Νέος θρίαμβος με 4-0 επί της Sevilla.
Νέος θρίαμβος με 4-0 επί της Sevilla.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
εβαλε επιτελους σημερα γκολ ο Κλαουςsourmenetes έγραψε:Ναι σε ολες τις αλλες θεσεις ειναι τρομακτικη η μιλαν...χαχαχαχαχα
Παρεπιμπτοντως κοιταγα χθες τα του κλαους.
4 συμ.0 γκολ φετος
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ευχάριστη έκπληξη η Sint Truiden των Χαρίση και Κίτσιου που είναι στην 3η θεση του πρωταθλήματος.
Σε 11 αγωνιστικες και οι δυο εχουν 10 εμφανισεις έκαστος.
Στην 4η θεση η Antwerp του Laszlo Boloni.
Σε 11 αγωνιστικες και οι δυο εχουν 10 εμφανισεις έκαστος.
Στην 4η θεση η Antwerp του Laszlo Boloni.