Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το ΠΑΟΚ24 λέει ότι αν ο αγώνας Ουκρανίας - Κροατίας λήξει ισόπαλος προκρίνονται οι Σλοβάκοι και όχι κάποιος εκ των Ουκρανών ή Κροατών.
Η αλήθεια είναι σε περίπτωση ισοπαλίας, στον 9ο όμιλο 2η θα είναι η Κροατία η οποία στην ειδική βαθμολογία θα συγκεντρώσει τους ίδιους βαθμούς με την Σλοβακία (12), αλλά δεν ξέρω περαιτέρω τα κριτήρια για το ποιος από τους δύο υπερτερεί, γιατί και οι δύο θα έχουν συγκεντρώσει τους ίδιους βαθμούς (18) στην κανονική βαθμολογία και τους ίδιους (12) στην ειδική βαθμολογία.
Αν όμως περάσουν οι Σλοβάκοι τότε πηγαίνουν αυτοί στο γκρουπ των ισχυρών και γίνονται πιθανοί αντίπαλοί μας στο μπαράζ.

ΙΣΧΥΡΟΙ
1. Πορτογαλία (Νο 3)
2. Ουαλία (13)
3. Ιταλία (17)
4. Σλοβακία (19)

ΑΔΥΝΑΜΟΙ
1. Β. Ιρλανδία (20)
2. Σουηδία (23)
3. Δανία (26) και
4. Ελλάδα (47)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παραμένει όμως το θαύμα της 47ης ομάδας να είναι στα μπαράζ, ενώ πολλοί άλλοι όπως:

1. Κροατία (Νο 18)
2. Ισλανδία (22)
3. Ουκρανία (24)
4. Τουρκία (27)
5. Ολλανδία (29)
6. Ιρλανδία (34)
7. Βοσνία (36)
8. Μαυροβούνιο (37)
9. Βουλγαρία (38)
10. Ρουμανία (41)

θα έχουν μείνει εκτός μπαράζ.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

σλοβακια θα ειναι τελειως τελεια κατασταση αν κληρωθουμε
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Μακρια απο Ιταλους και Πορτογαλλους

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Αποκλείστηκε η Σλοβακία, περνάει η Ιρλανδία...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τελικά οι Ιρλανδοί έκαναν την έκπληξη, κέρδισαν μέσα στην Ουαλία, πέταξαν έξω τους Ουαλούς και προκρίθηκαν αυτοί.
Οι οκτώ δεύτεροι που πάνε μπαράζ φαίνονται παρακάτω. Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμη ο πρώτος όμιλος, όπου κατά 95% δεύτεροι θα είναι οι Σουηδοί και κατά 5% οι Ολλανδοί και ο 2ος όμιλος όπου κατά 90% πρώτοι θα είναι οι Ελβετοί και 2οι οι Πορτογάλοι και κατά 10% το αντίστροφο.

1ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Σουηδία (23η)
2ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Πορτογαλία (3)
3ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Β. Ιρλανδία (20)
4ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Ιρλανδία (34)
5ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Δανία (26)
7ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Ιταλία (17)
8ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Ελλάδα (47)
9ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ: Κροατία (18)

Οι ισχυροί, με έναν από τους οποίους θα κληρωθούμε, είναι:
Πορτογαλία (3)
Ιταλία (17)
Κροατία (18) και
Β. Ιρλανδία (20)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Επειδή το FIFA Ranking, η βαθμολογία δηλαδή των Εθνικών ομάδων θα ανανεωθεί στις 16 Οκτωβρίου (με βάση τα δύο τελευταία παιχνίδια, το 9ο και το 10ο) υπάρχει ένα - μικρό κατ' εμέ - ενδεχόμενο να αλλάξει η σειρά κατάταξης κάποιων από τις ομάδες που έχουν προκριθεί ως δεύτερες. Δεν θεωρώ ότι θα έχουμε μεγάλες αλλαγές. Το ινπαοκ πάντως, επικαλούμενο της gazzetta αναφέρει στο γκρουπ των ισχυρών (και πιθανό αντίπαλό μας) την Δανία και όχι την Β. Ιρλανδία. Αυτό δεν ξέρω από πού προκύπτει, ή αν έχουν πληροφορίες για τους πόντους που θα πάρουν οι Δανοί την επόμενη εβδομάδα. Για την ώρα η Β. Ιρλανδία έχει 945,17 πόντους, ενώ η Δανία 848,23.
Η Β. Ιρλανδία βέβαια έχασε και τα δύο τελευταία παιχνίδια της με 1-3 από τους Γερμανούς και 1-0 μέσα στη Νορβηγία.
Οι Δανοί κέρδισαν 0-1 μέσα στο Μαυροβούνιο και έφεραν 1-1 στην έδρα τους με Ρουμανία. Αν αυτά τα αποτελέσματα υπερκαλύπτουν το χάντικαπ των 100 βαθμών που χωρίζει τις δύο ομάδες θα φανεί.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Διαβάζω ότι τον Νοέμβριο η Εθνική θα δώσει το τελευταίο αγώνα της στο Καραϊσκάκη, καθώς είναι ειλημμένη η απόφαση της ΕΠΟ να αποχωρήσει από το γήπεδο αυτό. Πιθανότερο γήπεδο θα είναι το Καυτανζόγλειο και δεύτερη επιλογή το ΟΑΚΑ που θεωρείται ασύμφορο οικονομικά ενώ λόγω μεγάλης χωρητικότητας δεν θεωρείται ισχυρή έδρα (!!).
Πολλοί θα μαζευτούμε στο Καυτανζόγλειο. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ο καινούριος χλοοτάπητας έχει ήδη μπει, οπότε το γήπεδο θα είναι χαλί.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΈΧΟΥΜΕ ΑΓΏΝΑ ΣΉΜΕΡΑ!
Θα θαυμάσουμε - εκτός απροόπτου - και τον μπετατζή!
Σταλ 4 λαίμαι!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

Αποστόλη γιατι εχεις τοσο σιγουρη την προκριση των Ελβετων και οχι των Πορτογάλων;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

90%. Οι Πορτογάλοι πρέπει να κερδίσουν τουλάχιστον 2-0. Δεν είναι απίθανο, αλλά οι Ελβετοί έχουν μόνο νίκες σε όλα τα παιχνίδια τους μέχρι τώρα.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nothu »

Και με 1-0 πρωτοι βγαινουν. Τα γκολ παιζουν ρολο οχι τα μεταξυ τους
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Alastor »

προτιματε ελβετια η πορτογαλια σαν πιθανο αντιπαλο?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ελβετία
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106610
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν δεν μετράνε τα γκολ στα μεταξύ τους παιχνίδια τότε είναι αρκετά πιθανό (50%) να βγουν πρώτοι οι Πορτογάλοι και δεύτεροι οι Ελβετοί. Ούτως ή άλλως και οι Ελβετοί Νο 7 είναι στην FIFA, οπότε στο γκρουπ των ισχυρών θα είναι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”