Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τέλος!
Φοβερό ματς, με ένταση, ανατροπή, ξύλο, κάρτες και φάσεις ακόμα μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Σλοβενία!
Φοβερό ματς, με ένταση, ανατροπή, ξύλο, κάρτες και φάσεις ακόμα μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Σλοβενία!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 08 Οκτ 2017, 19:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μια Δανια στην κληρωση και φυγαμε για Μουντιαλ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ας νικήσουμε πρώτα το Γιβραλτάρ. Τίποτα δεν είναι δεδομένο στο ποδόσφαιρο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Θέλω Πορτογαλία να κλαίει πάλι ο Κριστιάνο και να διώξουμε τον Σαντος για να έρθει στον ΠΑΟΚ...λέμε και καμία μλακια...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
joshua έγραψε:Θέλω Πορτογαλία να κλαίει πάλι ο Κριστιάνο και να διώξουμε τον Σαντος για να έρθει στον ΠΑΟΚ...λέμε και καμία μλακια...
Σιγα τον προπονητη...
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι 8 καλύτερες δεύτερες χωρίζονται σε 4 δυνατούς και 4 αδύνατους με βάση τη βαθμολογία της ουέφα και μετά κληρώνονται. Σωστά;
Ξέρει κανείς πού είμαστε εμείς και ποιοι είναι οι πιθανοί αντίπαλοι; Ή έχει ακόμα πολλές εκρεμμότητες;
edit μόλις βρήκα άρθρο, είμαστε σίγουρα στους αδύναμους με δύσκολους αντιπάλους...
Ξέρει κανείς πού είμαστε εμείς και ποιοι είναι οι πιθανοί αντίπαλοι; Ή έχει ακόμα πολλές εκρεμμότητες;
edit μόλις βρήκα άρθρο, είμαστε σίγουρα στους αδύναμους με δύσκολους αντιπάλους...
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
παντως τους δυσκολους στον ομιλο τους κοντραραμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ναι. Η μόνη μη καλή εμφάνιση ήταν στην έδρα μας κόντρα στη Βοσνία. Οι Βόσνιοι είχαν αγωνιστεί πολύ καλά σ' εκείνο τον αγώνα και είχαν δείξει μία ανωτερότητα σε σχέση μ' εμάς, η οποία όμως δεν είχε συνέχεια. Μέσα στο Βέλγιο διαλύθηκαν με 4-0, ενώ και στην έδρα τους το Βέλγιο έχασε πολλές ευκαιρίες και γενικά δεν μπόρεσαν σε κανένα σημείο να κοιτάξουν στα μάτια τους Βέλγους (όπως κάναμε εμείς και στα δύο παιχνίδια), παρότι σε κάποιο σημείο του αγώνα ήταν μπροστά με 2-1.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οταν δεν εχεις καλη αμυνα,βαζεις 3 γκολ και δεν ξερεις αν θα παρεις εστω την ισοπαλια.Βλεπε βοσνια.Σαντος μεχρι να εκραγουν τα ματια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι 8 δεύτερες θα χωριστούν, με βάση τη βαμθολογία της FIFA σε 4 ισχυρές και 4 αδύναμες. Οι υποψήφιες 2ες έχουν την εξής βαθμoλογία στην FIFApotamda έγραψε:Οι 8 καλύτερες δεύτερες χωρίζονται σε 4 δυνατούς και 4 αδύνατους με βάση τη βαθμολογία της ουέφα και μετά κληρώνονται. Σωστά;
Ξέρει κανείς πού είμαστε εμείς και ποιοι είναι οι πιθανοί αντίπαλοι; Ή έχει ακόμα πολλές εκρεμμότητες;
edit μόλις βρήκα άρθρο, είμαστε σίγουρα στους αδύναμους με δύσκολους αντιπάλους...
(η βαθμολογία φαίνεται στο: http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ ... index.html)
1ος ΟΜΙΛΟΣ
Σουηδία (23η) Έκπληξη θα είναι να περάσει ως 2η η Ολλανδία (29η)
2ος ΟΜΙΛΟΣ
Πορτογαλία (3η). Έκπληξη θα είναι να περάσει ως 2η η Ελβετία (7η)
3ος ΟΜΙΛΟΣ
Β. Ιρλανδία (20η)
4ος ΟΜΙΛΟΣ
Ουαλία (13η) ή Ιρλανδία (34η)
5ος ΟΜΙΛΟΣ
Δανία (26η)
6ος ΟΜΙΛΟΣ
Αν μπει στους 8 καλύτερους: Σλοβακία (19η)
7ος ΟΜΙΛΟΣ
Ιταλία (17η)
8ος ΟΜΙΛΟΣ
Ελλάδα (47η)
9ος ΟΜΙΛΟΣ
Ουκρανία (24η) ή Κροατία (18η)
Οι πιθανές 8 υποψήφιες θα είναι (αν προκριθεί η Ουκρανία σε βάρος της Κροατίας)
ΙΣΧΥΡΟΙ
1. Πορτογαλία (Νο 3)
2. Ουαλία (13)
3. Ιταλία (17)
4. Β. Ιρλανδία (20)
ΑΔΥΝΑΜΟΙ
1. Σουηδία (23)
2. Ουκρανία (24)
3. Δανία (26) και
4. Ελλάδα (47)
Θα κληρωθούμε με κάποιον από τους ισχυρούς, επομένως δεν πρόκειται να κληρωθούμε με Δανία. Αν περάσει η Κροατία σε βάρος της Ουκρανίας θα μπει αυτή στους ισχυρούς και οι υποψήφιοι αντίπαλοί μας θα είναι:
Πορτογαλία, Ουαλία, Ιταλία και Κροατία (αντί για Β. Ιρλανδία)