Ο κόσμος παίζει μπάλα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
http://www.sport365.live/en/player/59d8 ... um/768/432
2-1 βλέπω κερδίζουν οι Βόσνιοι.
2-1 βλέπω κερδίζουν οι Βόσνιοι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Το παιχνίδι είναι πολύ ανοιχτό πλέον, οι άμυνες απουσιάζουν και κάθε φάση μυρίζει γκολ.
Με το που το είπα ισοφάρισαν οι Βόσνιοι: 3-3
Με το που το είπα ισοφάρισαν οι Βόσνιοι: 3-3
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33949
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Ο 45χρονος γκολκίπερ της Αιγύπτου είχε ορκιστεί πως θα παίζει μέχρι να πάει η χώρα του σε Μουντιάλ!
Η Αίγυπτος ξενυχτά για την πρόκριση σε Μουντιάλ μετά από 28 χρόνια, ένας, όμως, απόψε χαίρεται, ίσως, πιο πολύ από τον καθένα. Ο λόγος για τον -οσονούπω- 45άρη γκολκίπερ των «φαραώ», Εσάμ Ελ Χανταρί!
Είναι για… βιβλίο όσα ζει απόψε (8/10) η Αίγυπτος!
Η πιο πετυχημένη αφρικανική ομάδα, με επτά κατακτήσεις του Africa Cup of Nations, πανηγυρίζει -μόλις- την τρίτη πρόκρισή της σε Παγκόσμιο Κύπελλο, μετά, μάλιστα, από 28 χρόνια και τη διοργάνωση της Ιταλίας.
Και ο τρόπος, δε, όπου ήρθε αυτή η πρόκριση, με τον Μοχάμεντ Σαλάχ να ευστοχεί από τα 11 βήματα στο 95' της αναμέτρησης με το Κονγκό, έχει προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερο ξέσπασμα χαράς στην -πολύπαθη- χώρα, με πλήθος κόσμου να πανηγυρίζει έξαλλα, σε όλες τις πόλεις, το «εισιτήριο» για τη Ρωσία.
Ένας άνθρωπος, ωστόσο, χαίρεται, ίσως, πιο πολύ από τον καθένα…
Ο λόγος για τον 44χρονο (στις 15 Ιανουαρίου γίνεται 45), βασικό γκολκίπερ των «φαραώ», Εσάμ Ελ Χανταρί!
Το 2010, κλαίγοντας για τον αποκλεισμό από τα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής, είχε ορκιστεί πως θα παίζει μέχρι η χώρα του να βρεθεί στα τελικά!
Και να που, επτά χρόνια μετά, οι «φαραώ» θα είναι εκεί, με τον Ελ Χανταρί, που θα είναι 45 ετών και έξι μηνών στη Ρωσία, να γίνεται ο γηραιότερος στην ιστορία, ξεπερνώντας τον Φαρίντ Μοντραγκόν της Κολομβίας, ο οποίος ήταν 43 ετών και 3 ημερών στην τελευταία του συμμετοχή, στο Μουντιάλ του 2014!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
45 ετών και τερματοφύλακας στην Εθνική του στο Mundial μπορεί να είναι καλό για τον ίδιο, αλλά δεν είναι καλό για τη χώρα του.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33949
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Το συναίσθημα και την περηφάνια για αυτό που κάνει ο ίδιος, είναι σαφώς μεγαλύτερης αξίας από τις εμφανίσεις που θα κάνει στο Μουντιάλ της Ρωσίας.ΑποστόληςΑ έγραψε:45 ετών και τερματοφύλακας στην Εθνική του στο Mundial μπορεί να είναι καλό για τον ίδιο, αλλά δεν είναι καλό για τη χώρα του.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τον Μητρόπουλο τον ξεχάσαμε κιόλας, σε κείνο το τσίρκο του Παναγούλια, στο Μουντιάλ της Αμερικής το 1994? 
Υ.Γ. Γεια σαν του μάγκα του Αιγύπτιου, που (όπως γράφεται) είναι και βασικός, αφού προκρίθηκαν στα τελικά...
Τόσα που "εισπράξαμε" εμείς τότε, δεν νομίζω να φάει, έστω και 45 ετών και 6 μηνών, το ερχόμενο καλοκαίρι...
Υ.Γ. Γεια σαν του μάγκα του Αιγύπτιου, που (όπως γράφεται) είναι και βασικός, αφού προκρίθηκαν στα τελικά...
Τόσα που "εισπράξαμε" εμείς τότε, δεν νομίζω να φάει, έστω και 45 ετών και 6 μηνών, το ερχόμενο καλοκαίρι...