Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Διαψεύδουν για Ριγκανό
Οι επιτελείς του ΠΑΟΚ διέψευδαν χθες τα δημοσιεύματα από την Ιταλία τα οποία κάνουν λόγο για ενδιαφέρον του «δικέφαλου» για τον 34χρονο Ιταλό επιθετικό Κριστιάν Ριγκανό. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Ιταλών, ο ψηλόσωμος στράικερ τα έχει «σπάσει» με τους ανθρώπους της Τερνάνα, στην οποία μεταγράφηκε το καλοκαίρι, και αναμένεται να μείνει ελεύθερος, με τον ΠΑΟΚ να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτησή του. Ο Ριγκανό ήταν συμπαίκτης του Ζήση Βρύζα στη Φιορεντίνα, ομάδα στην οποία ο Ιταλός επιθετικός αγωνίστηκε από το 2002 ως το 2006. Ο Ριγκανό έχει περάσει και από τις Μεσίνα, Βίρτους, Ταράντε, Εμπολι, Λεβάντ, Σιένα πριν μεταγραφεί στην Τερνάνα που ανήκει τώρα.
Οι επιτελείς του ΠΑΟΚ διέψευδαν χθες τα δημοσιεύματα από την Ιταλία τα οποία κάνουν λόγο για ενδιαφέρον του «δικέφαλου» για τον 34χρονο Ιταλό επιθετικό Κριστιάν Ριγκανό. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Ιταλών, ο ψηλόσωμος στράικερ τα έχει «σπάσει» με τους ανθρώπους της Τερνάνα, στην οποία μεταγράφηκε το καλοκαίρι, και αναμένεται να μείνει ελεύθερος, με τον ΠΑΟΚ να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτησή του. Ο Ριγκανό ήταν συμπαίκτης του Ζήση Βρύζα στη Φιορεντίνα, ομάδα στην οποία ο Ιταλός επιθετικός αγωνίστηκε από το 2002 ως το 2006. Ο Ριγκανό έχει περάσει και από τις Μεσίνα, Βίρτους, Ταράντε, Εμπολι, Λεβάντ, Σιένα πριν μεταγραφεί στην Τερνάνα που ανήκει τώρα.
Εξακολουθω να θελω Βιγιανουεβα !!!! Κι ας με λετε τρελο και παραλογο. Ειναι ο παικτης που θα κανει τη διαφορα !!!(Προφανως και στο οικονομικο)
Αλλα αν, λεω ΑΝ ερθει...τοτε ετοιμαστειτε για στιγμες δοξας και θριαμβων!!! Να με θυμηθειτε, ενοσο εγω θα ειμαι στο τρελαδικο!
>Ας ερθει τουλαχιστον το καλοκαιρι οταν θα ειμαστε σιγουροι οτι θα παιζουμε στην Ευρωπη!!!
Διαρκειας πηρα, μετοχες πηρα, μελος στον Ερασιτεχνη ειμαι...τι να κανω αλλο ρε Ζησηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη??????????????????
Να τον αγορασω μονος μου θελεις ρε?????

Αλλα αν, λεω ΑΝ ερθει...τοτε ετοιμαστειτε για στιγμες δοξας και θριαμβων!!! Να με θυμηθειτε, ενοσο εγω θα ειμαι στο τρελαδικο!
>Ας ερθει τουλαχιστον το καλοκαιρι οταν θα ειμαστε σιγουροι οτι θα παιζουμε στην Ευρωπη!!!
Διαρκειας πηρα, μετοχες πηρα, μελος στον Ερασιτεχνη ειμαι...τι να κανω αλλο ρε Ζησηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη??????????????????
Να τον αγορασω μονος μου θελεις ρε?????
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
Σημερα φανηκε καθαρα οτι το συστημα του Σαντος που ολοι το κατηγορουμε απαιτει καλους ακραιους...μονο ετσι μπορει να παρει βοηθειες ο Μουσλι...δυστυχως ομως, στη μεταγραφικη περιοδο κινηθηκαμε με τη λογικη " ο,τι φθηνο και καλο σε οποια θεση να ειναι "...μπορει οι 2 καινουργιοι παιχτες να ειναι καλοι, αλλα εξακολουθουμε στις πτερυγες να εχουμε απο εναν μονο αξιοπιστο παικτη....και ο Vierinha παλι ταυματιστηκε....αλλα τωρα τραυματιστηκε και ο Λακης.....
Σκέψεις για τρίτη μεταγραφή
Οι αδυναμίες που παρουσίασε η ομάδα του Φερνάντο Σάντος στο ντέρμπι με τους «κιτρινόμαυρους» ανάγκασαν τον Θοδωρή Ζαγοράκη και τον Ζήση Βρύζα να εξετάσουν το ενδεχόμενο για μια ακόμη μεταγραφή, η οποία θα γίνει, κατά πάσα πιθανότητα, για την ενίσχυση της γραμμής κρούσης.
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=86221
Οι αδυναμίες που παρουσίασε η ομάδα του Φερνάντο Σάντος στο ντέρμπι με τους «κιτρινόμαυρους» ανάγκασαν τον Θοδωρή Ζαγοράκη και τον Ζήση Βρύζα να εξετάσουν το ενδεχόμενο για μια ακόμη μεταγραφή, η οποία θα γίνει, κατά πάσα πιθανότητα, για την ενίσχυση της γραμμής κρούσης.
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=86221