Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]s-YsO84qYak[/youtube]
και γίναμε πάλι παιδιά
και γίναμε πάλι παιδιά
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Και μια που γίναμε παιδιά, από το Screamadelica των Primal Scream που είχε τα πάντα όλα ambient, κιθάρες τραγουδάνε για πιο ψηλά από τον ήλιο
[youtube]GpvccejvVng[/youtube]
ΥΓ: Το συγκεκριμένο ξεκινούσε και τη βιντεοκασέτα της Cindy Crawford κάπου στο Μεξικό..
https://www.youtube.com/watch?v=34EzWqMDAIs
[youtube]GpvccejvVng[/youtube]
ΥΓ: Το συγκεκριμένο ξεκινούσε και τη βιντεοκασέτα της Cindy Crawford κάπου στο Μεξικό..
https://www.youtube.com/watch?v=34EzWqMDAIs
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Και μην ξεχνάμε, κάπου εκεί στο 1990-91 αυτό ονομάζαμε rave
[youtube]NSD11dnphg0[/youtube]
The Stone Roses - Fool's Gold
[youtube]NSD11dnphg0[/youtube]
The Stone Roses - Fool's Gold
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
αλλη μια μερα με ηλιο σημερα 46 Αυγουστου
[youtube]-cY1nkLWkbY[/youtube]
[youtube]-cY1nkLWkbY[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Η Niyekee Heaton έχει κακές προθέσεις ..
[youtube]5uUApCWptYE[/youtube]
Μπάι δε γουέι, ξέρει να τραγουδάει και έχει ωραία ατμοσφαιρικά τραγούδια.
ΦΩΝΑΡΑ!!
[youtube]5uUApCWptYE[/youtube]
Μπάι δε γουέι, ξέρει να τραγουδάει και έχει ωραία ατμοσφαιρικά τραγούδια.
ΦΩΝΑΡΑ!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Rag'n'Bone Man - Human 2016
[youtube]L3wKzyIN1yk[/youtube]
[youtube]L3wKzyIN1yk[/youtube]
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ethnic απο την Αρμενία με τη συμμετοχή της J. Stone. Ο χαρακτηριστικός ήχος του πνευστού οργάνου στο τραγούδι, μου ακούγεται οικείος και μου θυμίζει έντονα ζουρνά.
[youtube]pxX2qAZHX7g[/youtube]
[youtube]pxX2qAZHX7g[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Να με λέγανε πως φωνητικά κάνει η Τζος, δε θα το πίστευα αν δεν το έβλεπα!
~~~~~~~~~~~
Το ΣΚ πάνω κοίταζα τη συλλογή, πέτυχα το παρακάτω διαμάντι.
Το 2002 το Χριστινάκι έγινε πολύ βρρρρώμικο
και δίδαξε twerking.
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 9#p1226816
Το επόμενο άλμπουμ όμως το Back 2 Basics ήταν μια ωδή στις γκόσπελ, τζαζ και σόουλ καταβολές.
Το συγκεκριμένο κομμάτι δεν το κυκλοφόρησε σε σινγκλ. Αν και από τότε και μετά έχει ακουστεί σε πολλά X Factor/Voice.
Christina Aguilera - Mercy on me
Lord, have mercy on my soul
For I have walked the sinful road
....
Well, the more that I start to play
My deceitful, evil ways
Keep on growing stronger by the day
...
So I'm gonna get down on my knees
Beg forgiveness to help set me free
Lord, have mercy on me, please
Τι να λέμε τώρα, ύμνος.
[youtube]mpOLLtlIZS8[/youtube]
ΥΓ: Το πρωτάκουσα σε σόου σε στριπτιζάδικο.
Απόλαυση.
~~~~~~~~~~~
Το ΣΚ πάνω κοίταζα τη συλλογή, πέτυχα το παρακάτω διαμάντι.
Το 2002 το Χριστινάκι έγινε πολύ βρρρρώμικο
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 9#p1226816
Το επόμενο άλμπουμ όμως το Back 2 Basics ήταν μια ωδή στις γκόσπελ, τζαζ και σόουλ καταβολές.
Το συγκεκριμένο κομμάτι δεν το κυκλοφόρησε σε σινγκλ. Αν και από τότε και μετά έχει ακουστεί σε πολλά X Factor/Voice.
Christina Aguilera - Mercy on me
Lord, have mercy on my soul
For I have walked the sinful road
....
Well, the more that I start to play
My deceitful, evil ways
Keep on growing stronger by the day
...
So I'm gonna get down on my knees
Beg forgiveness to help set me free
Lord, have mercy on me, please
Τι να λέμε τώρα, ύμνος.
[youtube]mpOLLtlIZS8[/youtube]
ΥΓ: Το πρωτάκουσα σε σόου σε στριπτιζάδικο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis01 την Δευ 18 Σεπ 2017, 15:51, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Τόλη , εξαιρετικό πραγματικά, το αγνοούσα. Να εισαι καλά ρε φίλε, αλλά αν θες δώσε και και το ονομα του μαγαζιού που το πρωτοάκουσες, δεν ξέρεις καμμιά φορά.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Μπααα
με τη δουλειά πήγαινα.
Άσε που έξω κυκλοφορούσαν ανώτερα και ειδικά στα κλαμπς έχανες το φως σου. (όπως και στο δρόμο άλλωστε)
Το είχα γράψει κι εδώ:
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 6#p1224928
Το συγκεκριμένο μαγαζί, στην άλλη γωνία τους τετραγώνου από το ξενοδοχείο.
να πηγαίνεις περπατώντας, να περιμένεις το ασανσέρ να σε πάει στο κλαμπ στον 3ο όροφο, να ανοίγει η πόρτα και να είσαι αντιμέτωπος με 3 ντεκολτέ από δίμετρες που είχαν ανέβει στο γκαράζ..
Τι θυμήθηκα...
[youtube]j24VOpBrg18[/youtube]
Άσε που έξω κυκλοφορούσαν ανώτερα και ειδικά στα κλαμπς έχανες το φως σου. (όπως και στο δρόμο άλλωστε)
Το είχα γράψει κι εδώ:
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 6#p1224928
Το συγκεκριμένο μαγαζί, στην άλλη γωνία τους τετραγώνου από το ξενοδοχείο.
να πηγαίνεις περπατώντας, να περιμένεις το ασανσέρ να σε πάει στο κλαμπ στον 3ο όροφο, να ανοίγει η πόρτα και να είσαι αντιμέτωπος με 3 ντεκολτέ από δίμετρες που είχαν ανέβει στο γκαράζ..
Τι θυμήθηκα...
[youtube]j24VOpBrg18[/youtube]
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Το άκουγα στο αυτοκίνητο γυρίζωντας απο τη δουλειά. Μου έφερε μνήμες και μου κόλησε ανεπανόρθωτα. Ο λυγμός του Στελάρα κοντράρει τα τέλια του Χιώτη σε στίχους Κολοτρώνη. Απλά Τεράστιοι.
[youtube]LgDS6tSY_mo[/youtube]
[youtube]LgDS6tSY_mo[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Καλό Σαββατοκύριακο με Tribalistas (& την Marissa Monte στα φωνητικά) και Ja sei Namorar..
[youtube]vcJCimVQAm4[/youtube]
ΥΓ: Ωραία τα πορτογάλικα πανάθεμά τα!
ΥΓ2 : Ο ..Ρέμος δεν το είπε και στα ελληνικά αν δεν απατώμαι;
[youtube]vcJCimVQAm4[/youtube]
ΥΓ: Ωραία τα πορτογάλικα πανάθεμά τα!
ΥΓ2 : Ο ..Ρέμος δεν το είπε και στα ελληνικά αν δεν απατώμαι;
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20