Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από anekfrastos »

Πιο εύκολο είναι να κερδίσει το Βέλγιο τη Βοσνία παρά εμείς την Κύπρο. Παρόλο που οι αυτοκαταστροφικοί Βόσνιοι θα σκυλιασουν και οι βαθμολογικά αδιάφοροι Βέλγοι θα φοβηθούν να βάλουν τα πόδια τους στη φωτιά. Η διαφορά ποιότητας τους σε σχέση με Ελλάδα και Βοσνία είναι τεράστια.
Οι Βέλγοι δεν είδα να σκυύλιασαν μ εμάς. Στο χαλαρό μας πήραν.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

Οι βοσνιοι θα το ριξουν στην δυναμη και στο ξυλο.
Το βελγιο ισως δοκιμασει και δευτεράντζες.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πάντως και 2οι να τερματίσουμε δεν είναι 100 σίγουρο ότι θα πάμε σε μπαράζ, γιατί στα μπαράζ θα πάνε οι 8 καλύτερες 2ες από τους 9 ομίλους.
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Για να καταλαβετε ποσο ασχετοι ειναι αυτοι οι ΑΡΔ. Εχθες ο Τσορμπατζογλου αρθρογραφησε για την Εθνικη. Σε καποιο σημειο γραφει '' Είτε χθες παίρναμε ισοπαλία, είτε τώρα που χάσαμε, είναι σχεδόν το ίδιο και το αυτό. Η βαθμολογία τώρα είναι 14-13 για τη Βοσνία, αλλά και 14-14 να ήταν αυτοί είχαν το προβάδισμα λόγω τερμάτων''

Καποιος να τον ενημερωσει οτι ο δευτερος που θα συγκεντρωσει τους λιγοτερους βαθμους μενει εκτος μπαραζ!

Ποσο ασχετοι ειναι ρε;! Επιβιωνουν οικονομικα γραφοντας ενα σωρο μαλακιες!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Πάντως και 2οι να τερματίσουμε δεν είναι 100 σίγουρο ότι θα πάμε σε μπαράζ, γιατί στα μπαράζ θα πάνε οι 8 καλύτερες 2ες από τους 9 ομίλους.
Αν η Ελλάδα κανει το δυο στα δυο και φτάσει 19 βαθμους, τοτε τι γινεται σε ισοβαθμια με 2η ομαδα αλλου ομιλου;
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Rizla »

Aμα είμαστε 3οι δεν παιζει κανενα ρολο.
Αν ειμαστε 2οι και ισοβαθμισουμε στην 8-9 θεση με 2η αλλου ομιλου μετραει η διαφορα των γκολ,
οποτε περναει αυτος με την καλυτερη διαφορα.
Μπαραζ δινουν οι 8 καλυτερες δευτερες των ομιλων.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτή τη στιγμή έχουμε:

GROUP A - 2 αγώνες ακόμη
Γαλλία 17
Σουηδία 16
Ολλανδία 13

GROUP Β - 2 αγώνες ακόμη
Ελβετία 24
Πορτογαλία 21

GROUP C - 2 αγώνες ακόμη
Γερμανία 24
Β. Ιρλανδία 19

GROUP D - 3 αγώνες ακόμη
Σερβία 15
Ιρλανδία 13
Ουαλία 11

GROUP Ε - 2 αγώνες ακόμη
Πολωνία 19
Μαυροβούνιο 16
Δανία 16

GROUP F - 2 αγώνες ακόμη
Αγγλία 20
Σλοβακία 15
Σλόβενία 14
Σκωτία 14

GROUP G - 3 αγώνες ακόμη
Ισπανία 19
Ιταλία 16

GROUP Η - 2 αγώνες ακόμη
Βέλγιο 22
Βοσνία 14
Ελλάδα 13

GROUP Ι - 3 αγώνες ακόμη
Κροατία 16
Ουκρανία 14
Ισλανδία 13
Τουρκία 11
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μόνο αν κάνουμε 2 νίκες σερί έχουμε ελπίδες να μην μείνουμε 9οι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι ποδοσφαιριστές που κλήθηκαν από τον ομοσπονδιακό τεχνικό είναι οι ακόλουθοι:

ΤΕΡΜ: Καρνέζης, Καπίνο, Ανέστης,
ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ: Μανωλάς, Παπασταθόπουλος, Τζαβέλλας, Παπαδόπουλος, Ρέτσος, Σταφυλίδης, Τοροσίδης,
ΧΑΦ: Σάμαρης, Ταχτσίδης, Μανιάτης, Ζέκα, Τζιόλης, Κουρμπέλης, Φορτούνης,
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ: Δώνης, Μπακασέτας, Χριστοδουλόπουλος, Μήτρογλου, Διαμαντάκος, Γιαννιώτας, Μάνταλος.

Η συγκέντρωση και η πρώτη προπόνηση της Εθνικής Ομάδας, στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη 3 Οκτωβρίου.
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Δεν μπορώ να καταλάβω πως πάει εθνική ο μπακασετας!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τζιόλης
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Που είναι ο Πέλκας οεεεοο??
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Υπενθυμίζω ότι οι Καπίνο, Φορτούνης, Τοροσίδης, Ταχτσίδης δεν είναι βασικοί. Ο Τορο, στην Μπολόνια πλέον, έχει 2 εμφανίσεις στο πρωτάθλημα από τους 6 συνολικά αγώνες που έχουν γίνει, διάρκειας 135 λεπτών.
Ο Σάμαρης έχει παίξει 1 αγώνα πρωταθλήματος από τους 7 και 16 λεπτά στο Ch.L. όπου η Benfica είναι τελευταία με δύο ήττες.
Ο Τζιόλης έχει 4 αγώνες στο Σαουδικό πρωτάθλημα και 22 λεπτά στο αντίστοιχο κύπελλο.
Ο Μπακασέτας έχει 5 εμφανίσεις, αλλά με μέσο όρο 40 λεπτά ανά αγώνα.
Ο Διαμαντάκος έχει 5 εμφανίσεις (322 λεπτά) στην β΄ Γερμανίας με την Μποχουμ, αλλά 2 γκολ και μια ασίστ.
Ο Γιαννιώτας αγωνίζεται δανεικός στην Β΄ Ισπανίας (Real Valladolid) έχοντας παίξει μόνο 59 λεπτά στο κύπελλο και μόλις 12 στο πρωτάθλημα, έχοντας όμως καταφέρει να σκοράρει και στους δύο αγώνες.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tolis01 »

Ο καλος μας κύριος Σκίμπε επιβάλλεται να δώσει εντατικά 90λεπτα στους Μάνταλο, Φορτούνη, Ταχτσίδη, Χριστοδουλόπουλο, Μπαδισκέτα. :nairepaok: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”