Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πιο εύκολο είναι να κερδίσει το Βέλγιο τη Βοσνία παρά εμείς την Κύπρο. Παρόλο που οι αυτοκαταστροφικοί Βόσνιοι θα σκυλιασουν και οι βαθμολογικά αδιάφοροι Βέλγοι θα φοβηθούν να βάλουν τα πόδια τους στη φωτιά. Η διαφορά ποιότητας τους σε σχέση με Ελλάδα και Βοσνία είναι τεράστια.
Οι Βέλγοι δεν είδα να σκυύλιασαν μ εμάς. Στο χαλαρό μας πήραν.
Οι Βέλγοι δεν είδα να σκυύλιασαν μ εμάς. Στο χαλαρό μας πήραν.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι βοσνιοι θα το ριξουν στην δυναμη και στο ξυλο.
Το βελγιο ισως δοκιμασει και δευτεράντζες.
Το βελγιο ισως δοκιμασει και δευτεράντζες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πάντως και 2οι να τερματίσουμε δεν είναι 100 σίγουρο ότι θα πάμε σε μπαράζ, γιατί στα μπαράζ θα πάνε οι 8 καλύτερες 2ες από τους 9 ομίλους.
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Για να καταλαβετε ποσο ασχετοι ειναι αυτοι οι ΑΡΔ. Εχθες ο Τσορμπατζογλου αρθρογραφησε για την Εθνικη. Σε καποιο σημειο γραφει '' Είτε χθες παίρναμε ισοπαλία, είτε τώρα που χάσαμε, είναι σχεδόν το ίδιο και το αυτό. Η βαθμολογία τώρα είναι 14-13 για τη Βοσνία, αλλά και 14-14 να ήταν αυτοί είχαν το προβάδισμα λόγω τερμάτων''
Καποιος να τον ενημερωσει οτι ο δευτερος που θα συγκεντρωσει τους λιγοτερους βαθμους μενει εκτος μπαραζ!
Ποσο ασχετοι ειναι ρε;! Επιβιωνουν οικονομικα γραφοντας ενα σωρο μαλακιες!
Καποιος να τον ενημερωσει οτι ο δευτερος που θα συγκεντρωσει τους λιγοτερους βαθμους μενει εκτος μπαραζ!
Ποσο ασχετοι ειναι ρε;! Επιβιωνουν οικονομικα γραφοντας ενα σωρο μαλακιες!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αν η Ελλάδα κανει το δυο στα δυο και φτάσει 19 βαθμους, τοτε τι γινεται σε ισοβαθμια με 2η ομαδα αλλου ομιλου;ΑποστόληςΑ έγραψε:Πάντως και 2οι να τερματίσουμε δεν είναι 100 σίγουρο ότι θα πάμε σε μπαράζ, γιατί στα μπαράζ θα πάνε οι 8 καλύτερες 2ες από τους 9 ομίλους.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Aμα είμαστε 3οι δεν παιζει κανενα ρολο.
Αν ειμαστε 2οι και ισοβαθμισουμε στην 8-9 θεση με 2η αλλου ομιλου μετραει η διαφορα των γκολ,
οποτε περναει αυτος με την καλυτερη διαφορα.
Μπαραζ δινουν οι 8 καλυτερες δευτερες των ομιλων.
Αν ειμαστε 2οι και ισοβαθμισουμε στην 8-9 θεση με 2η αλλου ομιλου μετραει η διαφορα των γκολ,
οποτε περναει αυτος με την καλυτερη διαφορα.
Μπαραζ δινουν οι 8 καλυτερες δευτερες των ομιλων.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτή τη στιγμή έχουμε:
GROUP A - 2 αγώνες ακόμη
Γαλλία 17
Σουηδία 16
Ολλανδία 13
GROUP Β - 2 αγώνες ακόμη
Ελβετία 24
Πορτογαλία 21
GROUP C - 2 αγώνες ακόμη
Γερμανία 24
Β. Ιρλανδία 19
GROUP D - 3 αγώνες ακόμη
Σερβία 15
Ιρλανδία 13
Ουαλία 11
GROUP Ε - 2 αγώνες ακόμη
Πολωνία 19
Μαυροβούνιο 16
Δανία 16
GROUP F - 2 αγώνες ακόμη
Αγγλία 20
Σλοβακία 15
Σλόβενία 14
Σκωτία 14
GROUP G - 3 αγώνες ακόμη
Ισπανία 19
Ιταλία 16
GROUP Η - 2 αγώνες ακόμη
Βέλγιο 22
Βοσνία 14
Ελλάδα 13
GROUP Ι - 3 αγώνες ακόμη
Κροατία 16
Ουκρανία 14
Ισλανδία 13
Τουρκία 11
GROUP A - 2 αγώνες ακόμη
Γαλλία 17
Σουηδία 16
Ολλανδία 13
GROUP Β - 2 αγώνες ακόμη
Ελβετία 24
Πορτογαλία 21
GROUP C - 2 αγώνες ακόμη
Γερμανία 24
Β. Ιρλανδία 19
GROUP D - 3 αγώνες ακόμη
Σερβία 15
Ιρλανδία 13
Ουαλία 11
GROUP Ε - 2 αγώνες ακόμη
Πολωνία 19
Μαυροβούνιο 16
Δανία 16
GROUP F - 2 αγώνες ακόμη
Αγγλία 20
Σλοβακία 15
Σλόβενία 14
Σκωτία 14
GROUP G - 3 αγώνες ακόμη
Ισπανία 19
Ιταλία 16
GROUP Η - 2 αγώνες ακόμη
Βέλγιο 22
Βοσνία 14
Ελλάδα 13
GROUP Ι - 3 αγώνες ακόμη
Κροατία 16
Ουκρανία 14
Ισλανδία 13
Τουρκία 11
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μόνο αν κάνουμε 2 νίκες σερί έχουμε ελπίδες να μην μείνουμε 9οι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι ποδοσφαιριστές που κλήθηκαν από τον ομοσπονδιακό τεχνικό είναι οι ακόλουθοι:
ΤΕΡΜ: Καρνέζης, Καπίνο, Ανέστης,
ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ: Μανωλάς, Παπασταθόπουλος, Τζαβέλλας, Παπαδόπουλος, Ρέτσος, Σταφυλίδης, Τοροσίδης,
ΧΑΦ: Σάμαρης, Ταχτσίδης, Μανιάτης, Ζέκα, Τζιόλης, Κουρμπέλης, Φορτούνης,
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ: Δώνης, Μπακασέτας, Χριστοδουλόπουλος, Μήτρογλου, Διαμαντάκος, Γιαννιώτας, Μάνταλος.
Η συγκέντρωση και η πρώτη προπόνηση της Εθνικής Ομάδας, στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη 3 Οκτωβρίου.
ΤΕΡΜ: Καρνέζης, Καπίνο, Ανέστης,
ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ: Μανωλάς, Παπασταθόπουλος, Τζαβέλλας, Παπαδόπουλος, Ρέτσος, Σταφυλίδης, Τοροσίδης,
ΧΑΦ: Σάμαρης, Ταχτσίδης, Μανιάτης, Ζέκα, Τζιόλης, Κουρμπέλης, Φορτούνης,
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ: Δώνης, Μπακασέτας, Χριστοδουλόπουλος, Μήτρογλου, Διαμαντάκος, Γιαννιώτας, Μάνταλος.
Η συγκέντρωση και η πρώτη προπόνηση της Εθνικής Ομάδας, στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη 3 Οκτωβρίου.
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πάει εθνική ο μπακασετας!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Υπενθυμίζω ότι οι Καπίνο, Φορτούνης, Τοροσίδης, Ταχτσίδης δεν είναι βασικοί. Ο Τορο, στην Μπολόνια πλέον, έχει 2 εμφανίσεις στο πρωτάθλημα από τους 6 συνολικά αγώνες που έχουν γίνει, διάρκειας 135 λεπτών.
Ο Σάμαρης έχει παίξει 1 αγώνα πρωταθλήματος από τους 7 και 16 λεπτά στο Ch.L. όπου η Benfica είναι τελευταία με δύο ήττες.
Ο Τζιόλης έχει 4 αγώνες στο Σαουδικό πρωτάθλημα και 22 λεπτά στο αντίστοιχο κύπελλο.
Ο Μπακασέτας έχει 5 εμφανίσεις, αλλά με μέσο όρο 40 λεπτά ανά αγώνα.
Ο Διαμαντάκος έχει 5 εμφανίσεις (322 λεπτά) στην β΄ Γερμανίας με την Μποχουμ, αλλά 2 γκολ και μια ασίστ.
Ο Γιαννιώτας αγωνίζεται δανεικός στην Β΄ Ισπανίας (Real Valladolid) έχοντας παίξει μόνο 59 λεπτά στο κύπελλο και μόλις 12 στο πρωτάθλημα, έχοντας όμως καταφέρει να σκοράρει και στους δύο αγώνες.
Ο Σάμαρης έχει παίξει 1 αγώνα πρωταθλήματος από τους 7 και 16 λεπτά στο Ch.L. όπου η Benfica είναι τελευταία με δύο ήττες.
Ο Τζιόλης έχει 4 αγώνες στο Σαουδικό πρωτάθλημα και 22 λεπτά στο αντίστοιχο κύπελλο.
Ο Μπακασέτας έχει 5 εμφανίσεις, αλλά με μέσο όρο 40 λεπτά ανά αγώνα.
Ο Διαμαντάκος έχει 5 εμφανίσεις (322 λεπτά) στην β΄ Γερμανίας με την Μποχουμ, αλλά 2 γκολ και μια ασίστ.
Ο Γιαννιώτας αγωνίζεται δανεικός στην Β΄ Ισπανίας (Real Valladolid) έχοντας παίξει μόνο 59 λεπτά στο κύπελλο και μόλις 12 στο πρωτάθλημα, έχοντας όμως καταφέρει να σκοράρει και στους δύο αγώνες.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο καλος μας κύριος Σκίμπε επιβάλλεται να δώσει εντατικά 90λεπτα στους Μάνταλο, Φορτούνη, Ταχτσίδη, Χριστοδουλόπουλο, Μπαδισκέτα.
