Μακράν κιόλας;john4serres έγραψε: Αλλά Κανιας Σακοφ είναι μακράν το χειρότερο κέντρο από τις τέσσερις καλές ομάδες του πρωταθλήματος.
Φάουλ η χρησιμοποίηση του Ουαρντά.
Μακράν κιόλας;john4serres έγραψε: Αλλά Κανιας Σακοφ είναι μακράν το χειρότερο κέντρο από τις τέσσερις καλές ομάδες του πρωταθλήματος.
Νταξει το πηγαμε σε αλλο επιπεδο..Maniaq@Deepwood έγραψε:να το πω πιο καθαρά ,επικοινωνιακά πασαλλείματαsourmenetes έγραψε:Ποιο πασαλειμα ρε αδελφε;;;ιδια ομαδα με περυσι ειμαστε με 2 προσθηκες...
Γιατι τα λεμε μονο για να τα λεμε;;;
Που πήγες τελικάabg12d34 έγραψε:μετα το γηπεδο πήγα κατευθείαν στην δουλεια.....νυχτερινος.....
τωρα μπηκα να δω σχολια και προς στιγμην νομισα οτι πηγα σε αλλο γηπεδο και ειδα αλλον αγωνα.
που τα ειδατε ολα αυτα ρε και εγω δεν μπορεσα να τα δω???