Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5750
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Πριγιοοοοοοοοοο...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πρι πρι πριγιοβιτς...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από simba »

μαμω το μου*ι τους μαμω
τι μαρκαρισματα ειναι αυτα
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Notorious4 »

Πώς πατάει η ομάδα ρε παιδιά ; Κόσμο έχει το γήπεδο ;
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ασυνδετοι τελειως δειχνουμε
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Α ρε πελκα παιχταρά πολύ έξυπνος παίκτης
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από nico4 »

Πω πω τι θα βάζε ο Πέλκας.
nkalis
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:48
Τοποθεσία: Τζιτζιφιές

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από nkalis »

Καλά συνεχίζουμε με τα δοκάρια βλέπω. Θα το σπάσουμε άραγε το ρεκόρ φέτος ?
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από simba »

τι κανουν ρε μλκ αυτοι, τα 2 μαυριδια τους ηρθαν για ξυλο

θα γυρισει το ματι του ματος και θα τους ψαχνουμε
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

Οι Κύπριοι ακόμα προετοιμασία δεν ξεκίνησαν ,εμείς μία από τα ίδια στα περσινά καλούτσικά μας ,Λεβέκ δύναμη αμυντικά.Θέλουμε παίκτη στα χαφ να μπορεί να προωθεί την μπάλα μπροστά εύκολα ,απ'τα πλάγια κάνουμε παιχνίδι άνετα.Ο Πρίγιοβιτς μοιάζει ξεζουμισμένος :lol: ...εύκολο κοντρόλ δεν μπορεί να κάνει σήμερα .
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από proedros »

Από την μέση και πίσω είμαστε χωνί...Κάνιας δεν υπάρχει ούτε καλό transition όπως και καλή κυκλοφορία...ο Λεβέκ έχει πολλά προβλήματα από αριστερά...Καλοί μπροστά...
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Tolaros »

Μέχρι να φύγω από τη δουλειά άρχισα να βλέπω από το 25 δεν πρέπει να βγάλαμε ούτε μια φορά την μπάλα από την άμυνα χωρίς να τη σηκώσουμε.
Την άλλη εβδομάδα θέλει πολύ προσοχή, δε μας κόβω έτοιμους
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από proedros »

Η ομάδα δεν είναι έτοιμη, δεν παίζει στρωτό ποδόσφαιρο...Νομίζεις πως δεν υπάρχουν χαφ στον αγωνιστικό χώρο...που θα πάρουν την μπάλα και θα την προωθήσουν...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από sourmenetes »

Νευρικοι ειμαστε..οταν λειπει ο μπισεσβαρ δυσκολευει η κυκλοφορια αισθητα.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από proedros »

Για πλάκα μπαίνουν στην περιοχή...Αμυντική λειτουργία τραγική...Ο Λεβέκ προβληματίζει αμυντικά..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”