Πιστεύω θα του άξιζε ένα topic με ιστορίες απο τα κατορθώματά του!! Στα δημοσιογραφικά στέκια κυκλοφορούν άπειρες...
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Βρηκα σαιτ Ρουμανικο που λεει για Στεαουα και Λινο
http://sport.anunt123.com/news/386053/L ... lonic.html
http://sport.anunt123.com/news/385773/% ... -Lino.html
http://sport.anunt123.com/news/386053/L ... lonic.html
http://sport.anunt123.com/news/385773/% ... -Lino.html
Το βρισίδι το έτρωγε γιατί έπαιζε στην Ξάνθη νομίζεις;gate4mitsos έγραψε:Αυτος ετρωγε τρομερο βρισιδι οταν ηταν στην ξανθη,φανταστειτε τωρα που πηγε στο σκουλικι
Ο άνθρωπος πήγαινε σχολείο πίσω από το ναό, είναι Τουμπιώτης και Αρειανός.
Ειδικά στην εποχή του οι αλλόθρησκοι στα πέριξ του ναού ήταν οι καθυστερημένοι, οι γκέι, οι κομπλεξικοί και τα πουστράκια!
Αυτός τα έχει όλα αυτά και ακόμα περισσότερα που δεν μπορώ να γράψω!
