Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Ο Λινο τωρα Live στο μετροπολις
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Δημοσίευση από fidel »

Παοκ εισαι.ολοι για την ΑΜΚ και φερε τον παικταρα.
mary
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 20:00

Δημοσίευση από mary »

τι εγινε ρε παιδιαhttp://www.sport-fm.gr/
arrwstos

Δημοσίευση από arrwstos »

ε ρε φουστη μου μπερδεμα................
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος arrwstos την Δευ 05 Ιαν 2009, 19:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
apache 4
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:00

Δημοσίευση από apache 4 »

λογικα ειναι παραμυθι απο την ρουμανικη εφημεριδα....
δεν μπορει σημερα να βγαινει και να λεει οτι ερχομαι...... :) :)
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Χαλαρα μαγκες.Ξερει ο Βρυζας.Δεν παει να μαζεψει ραδικια στο Πορτο.
Στο κατω-κατω ο ΠΑΟΚ δεν παρακαλαει κανεναν.(Κουλιμπαλι) :wink:
Paulitoss
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 12:14

Δημοσίευση από Paulitoss »

Λετε το Πορτο να ειναι καμια μπλοφα κ το ταξιδακι να ειναι προς αλλη πολη ? :) :) :)
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Αντε παλιιιιιιι :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Εδω οι αλλοι κλεισαν Λαμπριακο και μεις δεν περνουμε ενα παικτη της προκοπης..Σκιζω το διαρκειας μου και τελος....

:) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

Άν ήταν να πάρω Λαμπριάκο... Ας βάζαμε φορ τον Ποικιλίδη, καλύτερα θα έπαιζε...!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Δημοσίευση από fidel »

θα ανοιγε διαδρομους.............χαχαχα
xen
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 22:03

Δημοσίευση από xen »


Lino dado como certo no PAOK



A imprensa helénica dá como certo o empréstimo de Lino ao PAOK, de Fernando Santos, até ao final da temporada, ficando o clube de Salónica com direito de opção de compra sobre o lateral brasileiro do FC Porto


De a acordo com informações vinculads pela imprensa grega, o director técnico do PAOK, Zisis Vryzas, está a caminho de Portugal para ultimar os detalhes do negócio, regressando a Salónica amanhã acompanhado pelo jogador.[/b]
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Δημοσίευση από thanasisp04 »

τι γραφουν ρε για τον ΠΑΟΚ τα νιαμου?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Λενε για τον Βρυζα οτι ειναι καθοδον για Πορτογαλια
συμφωνα με Ελληνικα δημοσιευματα και οτι θα τον
παρει να ουμ στην ΠΑΟΚΑΡΑ

http://www.destak.pt/artigos.php?art=18674
xen
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 22:03

Δημοσίευση από xen »

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”