Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tasso85 »

TAKA TAKA TAKA TAKA TAKA TA
TAKA TAKA TAKA TAKA TAKΑ ΤΑ

...απο τα μεγαφωνα του γηπεδου και εν χορω στην κερκιδα
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Είπαμε, κατάλαβα,(σχεδόν απ το πρώτο ποστ) δεν χρειάζεται άλλα ημισέντονα.
Άβαταρ μέλους
Scientist@PAOK
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 18:19

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Scientist@PAOK »

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΡΗ! ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΑΥΡΟΙ!

Νεο αποκαρδιωτικό κρουσμα δηλώσεων μετα απο αυτες του Σαββίδη...και ερωτώ κάναμε τόσα χρόνια υπομονή για να ανατικαταστήσουμε τον γαυρο? Αυτες οι δηλώσεις και νοοτροπίες δεν αρμόζουν στον ΠΑΟΚ που υποστηρίζω, ούτε μας τιμούν σαν σύλλογο.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ο κουλης δεν θέλει 'ξένους' επενδυτές στις ομάδες..... Έχουμε γουμενους μπατατουδη δες..... Τον κουλη Ρε επιστήμονα θα τον μαζέψει κάνεις που ακόμη από την ρύθμιση των χρεών του ΠΑΟΚ, επιτεθείτε χυδαία στον Σαββίδη και στην ουσία στην ομάδα μας;
Μιλάει και η ζημενς για σκάνδαλα
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Scientist@PAOK έγραψε:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΡΗ! ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΑΥΡΟΙ!

Νεο αποκαρδιωτικό κρουσμα δηλώσεων μετα απο αυτες του Σαββίδη...και ερωτώ κάναμε τόσα χρόνια υπομονή για να ανατικαταστήσουμε τον γαυρο? Αυτες οι δηλώσεις και νοοτροπίες δεν αρμόζουν στον ΠΑΟΚ που υποστηρίζω, ούτε μας τιμούν σαν σύλλογο.

Γιατί τι είπε?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Διάβασα όσα φέρεται να είπε σχετικά με το ... ξεφωνητο στον ΠΑΟΚ και τη σύνδεση με τα μπ@στΑΡΔ@ των Αμερικανών. Κρατάω μια επιφύλαξη για το πώς αποδόθηκε αυτό που είπε σχετικά - χωρίς, φυσικά, να ξέρω εγώ τι και πώς το είπε μιας και δεν ακούω καμιά ραδιοφθονική σαβούρα! Αν, ΑΝ λέω, η εξήγηση που έδωσε είναι αυτή που φέρεται να έδωσε, δε με βρίσκει σύμφωνο! Δεν μπορείς να υποστηρίξεις ότι ο πόλεμος που δέχεται ο ΠΑΟΚ έχει σαν αιτία το ότι πλέον είναι δυνατός και υπολογίσιμος, για αυτό άλλωστε και χτυπούσαν τους π@υστηδες του γαμωπειραια πιο μπροστά οι άλλοι! Άνευ καμιάς λογικής ισοπεδωτική άποψη.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7899
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DimitrisS »

Για το πόλεμο που δέχεται από παντού ο ΠΑΟΚ: «Πάντα κυνηγάνε τον δυνατό. Πριν από τον ΠΑΟΚ ποιον κυνηγούσανε; Τον Ολυμπιακό, γιατί ήταν δυνατός, τώρα όλοι αυτοί κυνηγάνε τον ΠΑΟΚ. Γιατί ο ΠΑΟΚ σήμερα είναι η δύναμη σε όλα τα επίπεδα».
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

Κούλη;
Εύχομαι να πάρει ψήφους, όσα είναι τα ένσημα σου.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Επίσης, θα ήθελα να κάνω μια παράκληση προς τον φάντασμα να συνεχίσει να εκθέτει τις απόψεις του όμορφα κι ωραία. Δε χρειάζεται να προσπαθεί να πουλήσει "μυαλό" με ... προτροπές του στυλ κάντε update, jailbreak και λοιπές ... χακιές προς όποιον μπορεί να διατυπώνει κάποια ένσταση σχετικά με την προσωπική, υποκειμενική, κοσμοθεώρησή του! Έχω διαβάσει αρκετά από όσα έχει ως τώρα γράψει κι είναι κάτι που έχω παρατηρήσει, για αυτό και το επισημαίνω.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol1 »

john4serres έγραψε:Κούλη;
Εύχομαι να πάρει ψήφους, όσα είναι τα ένσημα σου.
Έχει ένσημα στην εθνική τράπεζα τον είχε βάλει ο Βενιζέλος

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από goran 64 »

Scientist@PAOK έγραψε:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΡΗ! ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΑΥΡΟΙ!

Νεο αποκαρδιωτικό κρουσμα δηλώσεων μετα απο αυτες του Σαββίδη...και ερωτώ κάναμε τόσα χρόνια υπομονή για να ανατικαταστήσουμε τον γαυρο? Αυτες οι δηλώσεις και νοοτροπίες δεν αρμόζουν στον ΠΑΟΚ που υποστηρίζω, ούτε μας τιμούν σαν σύλλογο.
Κάτι δεν κατανοείς σωστά αδερφέ μου...
Γ@ύροι δεν θα γίνουμε ποτέ...
ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!
Όσο και να λυσσάνε τα καθεστωτικά βρωμόσκυλα του χαβουζοβοθρολίμανου κι οι πισωγλέντηδες γενίτσαροι τους...

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Scientist@PAOK
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 18:19

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Scientist@PAOK »

goran 64 έγραψε:
Scientist@PAOK έγραψε:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΡΗ! ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΑΥΡΟΙ!

Νεο αποκαρδιωτικό κρουσμα δηλώσεων μετα απο αυτες του Σαββίδη...και ερωτώ κάναμε τόσα χρόνια υπομονή για να ανατικαταστήσουμε τον γαυρο? Αυτες οι δηλώσεις και νοοτροπίες δεν αρμόζουν στον ΠΑΟΚ που υποστηρίζω, ούτε μας τιμούν σαν σύλλογο.
Κάτι δεν κατανοείς σωστά αδερφέ μου...
Γ@ύροι δεν θα γίνουμε ποτέ...
ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!
Όσο και να λυσσάνε τα καθεστωτικά βρωμόσκυλα του χαβουζοβοθρολίμανου κι οι πισωγλέντηδες γενίτσαροι τους...

:nairepaok:
Μακάρι αδερφέ Γκόραν. Είναι μεγάλο κρίμα και αδικο για την τόση υπομονή που κάναμε να βλέπουμε τον ΠΑΟΚ να μεγαλώνει σιγά σιγά, να καταλήξουμε τυφλωμένοι και πορωμενοι απο την εξουσία. Τα σημάδια δεν είναι καλά πάντως. Επίσης πόλεμο ειχαμε πάντα και πάντα πολεμούσαμε. Αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι τώρα που δείχνει να νικάμε οτι θα ακολουθήσουμε τακτικές του ΠΟΚ. Θα κριθούν πολλά απο εδω και πέρα. Τον αν στην ουσία ζηλεύαμε την ληστρική δύναμη του ΠΟΚ ή την σιχαινόμασταν. Εγω τον Σαββίδη τον φοβάμαι γιατι πάνω απ'ολα είναι πολιτικός...ο απλός Λαος του ΠΑΟΚ πρέπει να δείξει τον δρόμο και να μην ζαλιστεί απο την δύναμη.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Χαλαρώστε λίγο, ένα κυπελλακι πήραμε. Δεδομένα έχουμε την καλύτερη ομάδα. Μας έκλεψαν το πρωτάθλημα στην αρχή της σεζόν...
Οπότε μην βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας, επειδή οι άλλοι έχουν ενοχές και νομίζουν ότι όλοι είμαστε ίδιοι.

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από goran 64 »

Αγαπητέ Επιστήμονα...
Κοίτα να δεις έναν συλλογισμό μου, με βάση μονάχα την κοινή λογική και ο οποίος αναιρεί παντελώς τον "φοβικό" ισχυρισμό σου του: "φοβού του Δαναούς και δώρα φέροντας", ειδικά για τον Ιβάν Σαββίδη...

1...Αν ο Σαββίδης ήρθε στην Ελλάδα σαν "πολιτικός" (που τον φοβάσαι) και μάλιστα τέτοιος που να έχει ζηλέψει την "δόξα" των χαβουζοβοθρολιμανίσιων κάνοντας τα αίσχη τους τόσων δεκαετιών, ούτε να περιμένει 5 χρόνια για ένα Κύπελλο θα χρειαζόταν, ούτε να κάνει κολεγιές, πότε με τον έναν και πότε με τον άλλον για να υπερασπίσει τα συμφέροντα του Π.Α.Ο.Κ., μιας και είχε την (κυρίως οικονομική) δύναμη να καθαρίσει την μπουγάδα εξ αρχής!!!!

2...Με το χρήμα που έχει διαθέσει ως τώρα ολοφάνερα, αν ήταν έτσι όπως τα λες, όλοι οι άεργοι πολιτικάντηδες θα τανε ήδη χανουμάκια στην αυλή του και θα του χορεύανε τον χορό της κοιλιάς, με τέτοια λαγνεία και μαεστρία ο καθένας τους δε, που να καταφέρει να είναι εκείνος η τυχερή "γκιουζέλ χανούμ" που θα παιρνε την νύχτα στον οντά του!!!! Διαφωνείς?

3...Με αυτά λοιπόν που βλέπω, ακούω και διαβάζω (όπως φαντάζομαι κι εσύ και όλος ο κόσμος κι ο ντουνιάς τριγύρω μας) σε βάρος του Σαββίδη από παλιότερα, ειδικότερα όμως τώρα που ο Π.Α.Ο.Κ. "σήκωσε κεφάλι" στους αιώνιους δυνάστες και με γνώμονα την κοροϊδία που είχε φάει απ τους προηγούμενους για την ρύθμιση των χρεών αλλά και όχι μόνο (ΣΕΚΑΠ), το συμπέρασμα για τον "πολιτικό" Ιβάν Σαββίδη και όποιυς "κινδύνους" βγάλτο εσύ πια...

Ελπίζω να μην πάρεις "τα στενά και τα σοκάκια" στον δρόμο της ακριβούς αλήθειας, αντί να διαλέξεις να διαβείς την θεοφώτιστη λεωφόρο, για να φτάσεις γρηγορότερα και ασφαλέστερα σ αυτήν, σαν γνήσιος επιστήμονας, αν είσαι...

Να σαι καλά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τετ 10 Μάιος 2017, 16:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Μιλάμε έχουμε γίνει καθεστώς.

Καταφέραμε να ορίσουμε Αθηναίο κοράκι, σε παιχνίδι με το ποκ.
Κάνουμε τρελό κουμάντο στα κοράκια!!! Τα στήνουμε κάθε μέρα υπέρ μας.

Και δυστυχώς υπάρχουν μερικοί που καταφέρονται κατά του ΠΑΟΚ, ότι έχει γίνει χαλίφης...

Και υπάρχουν κι άλλοι που θα γουστάρουν αν μας σκίσει ο κόρακας γιατί κι εμείς... Κάναμε τα ίδια.

Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο.

ΠΑΟΚ εμπρός και πρόλογο μην τρως.

SM-G935F
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”