Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τάσεις φυγής από τον Μπεργκ
Ο Μάρκους Μπεργκ μίλησε στην κάμερα της NOVA με αφορμή τη βράβευσή του ως καλύτερος παίκτης της σεζόν. Ο Σουηδός στράικερ άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό, αν η ομάδα δεν ενισχυθεί, ώστε να γίνει το... βήμα παραπάνω.
Αναλυτικά:
Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».
Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα.
Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».
Πηγή: sentragoal
Παλικαράδες σε σουηδικό τουιτερ είδα είδηση για επαφές με άλλη ελληνική ομάδα .... λέτε;;;;
Ο Μάρκους Μπεργκ μίλησε στην κάμερα της NOVA με αφορμή τη βράβευσή του ως καλύτερος παίκτης της σεζόν. Ο Σουηδός στράικερ άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό, αν η ομάδα δεν ενισχυθεί, ώστε να γίνει το... βήμα παραπάνω.
Αναλυτικά:
Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».
Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα.
Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».
Πηγή: sentragoal
Παλικαράδες σε σουηδικό τουιτερ είδα είδηση για επαφές με άλλη ελληνική ομάδα .... λέτε;;;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Απο το βαζελοσογο (που μας τα κανε τσουρεκια το πασχα) κι εχει ακρες λενε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μεινει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πάντως αν πάει σε άλλη ομάδα όπως φημολογείται ... πρόκειται για μεγάλη ήττα
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
για αλλαγή του πριγιο θα ερθει?
Γιατί και οι δύο 11αδα δεν χωρανε
Γιατί και οι δύο 11αδα δεν χωρανε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Που ακριβως φημολογειται; Επειδη εγραψε ενας στο twitter για ελληνικη ομαδα;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
https://www.instagram.com/p/BS-4Ti6BmeH ... josieswall
Ρε σεις μην τρελαινεστε αυτη η φωτο εχει 3 εβδομαδες που ανεβηκε. Αυτη που ανεβασατε απο που ειναι;
Αν ειχε γραψει κατι τετοιο η γυναικα του Μπεργκ πριν 3 εβδομαδες δεν θα γινοταν χαμος;
Ρε σεις μην τρελαινεστε αυτη η φωτο εχει 3 εβδομαδες που ανεβηκε. Αυτη που ανεβασατε απο που ειναι;
Αν ειχε γραψει κατι τετοιο η γυναικα του Μπεργκ πριν 3 εβδομαδες δεν θα γινοταν χαμος;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και αλήθεια να μην είναι, μόνο το ότι λίγο πριν τα πο γίνονται (χειρότερο) μπουρδέλο, καλό είναι.
Αν έρθει σε εμάς, βέβαια, να δείτε για πότε θα τις παίρνει τις κίτρινες. Σα καραμέλες.
Αν έρθει σε εμάς, βέβαια, να δείτε για πότε θα τις παίρνει τις κίτρινες. Σα καραμέλες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Φεύγει ο Μπεργκ;
08. Μαΐου 2017 23:03 Γιάννης Σωτηρίου
Ο Μάρκους Μπεργκ αναφέρθηκε στην μείωση του μπάτζετ τονίζοντας πως πρέπει να γίνουν οι κινήσεις εκείνες που θα φέρουν τον Παναθηναϊκό στην κορυφή, ενώ άφησε ανοιχτό το μέλλον του σε περίπτωση γερών περικοπών.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:
Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».
Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα. Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».
08. Μαΐου 2017 23:03 Γιάννης Σωτηρίου
Ο Μάρκους Μπεργκ αναφέρθηκε στην μείωση του μπάτζετ τονίζοντας πως πρέπει να γίνουν οι κινήσεις εκείνες που θα φέρουν τον Παναθηναϊκό στην κορυφή, ενώ άφησε ανοιχτό το μέλλον του σε περίπτωση γερών περικοπών.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:
Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».
Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα. Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ψιλομουφα φαινεται. Τα hashtag ότι να ναι.
Αλλά στα τέτοια μας. Χαβα τους κάνουμε. Βγάλτε κ μια φωτό να φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ.

Αλλά στα τέτοια μας. Χαβα τους κάνουμε. Βγάλτε κ μια φωτό να φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μαγκες δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ. Προς Κινα η Αραβια μερια τον κοβω να εξασφαλισει και τα εγγονια του και ολα κομπλε.
Παντως δεν νομιζω να τον κρατησουν οι βαζελοι φετος.Μαλλον θα τον πουλησουν για να βγαλει και κανα φραγκο ο αφραγκουζος
Παντως δεν νομιζω να τον κρατησουν οι βαζελοι φετος.Μαλλον θα τον πουλησουν για να βγαλει και κανα φραγκο ο αφραγκουζος
