Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Τάσεις φυγής από τον Μπεργκ

Ο Μάρκους Μπεργκ μίλησε στην κάμερα της NOVA με αφορμή τη βράβευσή του ως καλύτερος παίκτης της σεζόν. Ο Σουηδός στράικερ άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό, αν η ομάδα δεν ενισχυθεί, ώστε να γίνει το... βήμα παραπάνω.

Αναλυτικά:

Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».

Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα.

Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».

Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».

Πηγή: sentragoal

Παλικαράδες σε σουηδικό τουιτερ είδα είδηση για επαφές με άλλη ελληνική ομάδα .... λέτε;;;;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Απο το βαζελοσογο (που μας τα κανε τσουρεκια το πασχα) κι εχει ακρες λενε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μεινει.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Πάντως αν πάει σε άλλη ομάδα όπως φημολογείται ... πρόκειται για μεγάλη ήττα
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από desperando »

για αλλαγή του πριγιο θα ερθει?
Γιατί και οι δύο 11αδα δεν χωρανε
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Που ακριβως φημολογειται; Επειδη εγραψε ενας στο twitter για ελληνικη ομαδα;
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Εικόνα
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Έ ρε γλέντια!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

https://www.instagram.com/p/BS-4Ti6BmeH ... josieswall

Ρε σεις μην τρελαινεστε αυτη η φωτο εχει 3 εβδομαδες που ανεβηκε. Αυτη που ανεβασατε απο που ειναι;

Αν ειχε γραψει κατι τετοιο η γυναικα του Μπεργκ πριν 3 εβδομαδες δεν θα γινοταν χαμος;
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Και αλήθεια να μην είναι, μόνο το ότι λίγο πριν τα πο γίνονται (χειρότερο) μπουρδέλο, καλό είναι.
Αν έρθει σε εμάς, βέβαια, να δείτε για πότε θα τις παίρνει τις κίτρινες. Σα καραμέλες.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Φεύγει ο Μπεργκ;
08. Μαΐου 2017 23:03 Γιάννης Σωτηρίου

Ο Μάρκους Μπεργκ αναφέρθηκε στην μείωση του μπάτζετ τονίζοντας πως πρέπει να γίνουν οι κινήσεις εκείνες που θα φέρουν τον Παναθηναϊκό στην κορυφή, ενώ άφησε ανοιχτό το μέλλον του σε περίπτωση γερών περικοπών.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:

Για τα βραβεία: «Όπως εχω πει είναι ομαδικό άθλημα, η ομάδα με βοήθησε να γίνω πρώτος σκόρερ και να παίξω καλά. Τα δυο βραβεία θα τα θυμάμαι πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω ποιο βραβείο είναι καλύτερο. Οι συμπαίκτες μου είναι αυτοί που με βοηθούν να έχω τέτοια απόδοση και να φτάνω σε αυτές τις διακρίσεις».

Για το ενδεχόμενο να έρθει μία καλή πρόταση από μία χώρα όπως η Κίνα: «Θα συγκεντρωθώ στα play off τώρα και μετά θα δούμε. Τι θέλει η ομάδα, πως θα είναι η κατάσταση στον σύλλογο, αν θα βάλουν κάποια χρήματα για να δυναμώσει το ρόστερ. Εγώ θέλω να είμαι εδώ και στην ομάδα είμαι συγκεντρωμένος τώρα. Έχουμε καλή ομάδα, όμως, ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάει στην κορυφή. Βλέπουμε κάποιες ομάδες να βάζουν χρήματα, ακούω πως στον Παναθηναϊκό μπορεί να μειωθεί το μπάτζετ. Σίγουρα θέλω να είμαι μέρος της προσπάθειας που κάνει ο Παναθηναϊκός, θα δούμε τι θα γίνει».

Για τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Αλέξανδρο, είναι ένας πολύ καλός γκολκίπερ».
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoki19 »

Ψιλομουφα φαινεται. Τα hashtag ότι να ναι.
Αλλά στα τέτοια μας. Χαβα τους κάνουμε. Βγάλτε κ μια φωτό να φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ. :opaokara: :opaokara:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

μην ψαρώνετε ρε καρντάσια :lol:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

Μαγκες δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ. Προς Κινα η Αραβια μερια τον κοβω να εξασφαλισει και τα εγγονια του και ολα κομπλε.

Παντως δεν νομιζω να τον κρατησουν οι βαζελοι φετος.Μαλλον θα τον πουλησουν για να βγαλει και κανα φραγκο ο αφραγκουζος
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Φωτοσοπ ειναι η φωτο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”