Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

1 ολόκληρη αγωνιστική ο γαύρος για τον μοντεστο
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Δεν θα κάνει έφεση; Μιλάμε για εξόντωση.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

paok87 έγραψε:Επιχειρηματολογησε κιολας! Κοιτα καμαρι!
Ναι! Είπε ότι καλόμαθε η γρια στα σύκα και τώρα, κατανοείτε, θέλει διαρκές ... γρασάρισμα! Οφείλουμε να τους ρεζιλέψουμε, ΔΕΔΟΜΕΝΑ μέσα στην Τούμπα, και να μη χάσουμε στη χειρότερη για εμάς περίπτωση μέσα στα πορνεία τους!
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από painkiller4 »

Αθήνα ενωμένη απ τον ΠΑΟΚ ΓΑΜΗΜΕΝΗ
zepos4
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από zepos4 »

Ρε παιδιά γιατί σας φαίνεται περίεργο που παο και κούλα θέλουν την επικύρωση; πρωτάθλημα δεν παίρνουν φέτος. Καθίστε να δούμε τι θα γίνει με Πλατανιά. Τους βολεύει του χρόνου να ξεκινήσει ο γάβρος με _6.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Μέσα στο χαμό των πανηγυρισμών ξέχασα να ρωτήσω. Ξέρουμε τί έχει απογίνει η καταγγελία που κάναμε στην ΕΕΑ για τις κάμερες στο τηγάνι;
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

sn0ufel4 έγραψε:1 ολόκληρη αγωνιστική ο γαύρος για τον μοντεστο
Καταθέτει έφεση για Μοντέστο o Ολυμπιακός

Έφεση κατά της τιμωρίας που του επιβλήθηκε για την συμπεριφορά του Φρανσουά Μοντεστό στον δεύτερο ημιτελικό με την ΑΕΚ καταθέτει ο Ολυμπιακός.


Όπως διαβάσατε νωρίτερα, στον Ολυμπιακό επιβλήθηκε ποινή μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών για την συμπεριφορά του Φρανσουά Μοντέστο στον δεύτερο ημιτελικό με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.

Επίσης, ο Γάλλος καλείται να πληρώσει πρόστιμο 30.000 ευρώ ενώ τιμωρήθηκε και με ποινή αποκλεισμού εισόδου στους αγωνιστικούς χώρου για τους επόμενους 15 μήνες.

Η απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής είναι εφέσιμη και οι ερυθρόλευκοι αναμένεται να κάνουν έφεση ώστε να μειωθεί η τιμωρία που επιβλήθηκε τόσο στον Μοντέστο όσο και στην έδρα τους.
Γιατί όχι; Έχει όριο η ξετσιπωσιά; Πειθαρχικές επιτροπές και τρίχες.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

η ποινη αποκλεισμου του απο τα γηπεδα θα ειναι σαν αυτην του κλαρινακη που σηκωνει πρωτος το πρωταθλημα στο οποιο του εχει απαγορευτει η ενασχοληση; Γι αυτο το σκανδαλο θα μας πει κανενας αντικειμενικος;
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kayde »

Ιβαναρε ακρη με τους εσκομπαρ στην χωρα μας δε προκειται να βγαλεις,οταν τον πιασανε "εχω εμπιστοσυνη στη δικαιοσυνη" ειχε πει-κατι ηξερε.Ενα πραμα θελω,ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΓΑΥΡΟΥ μεχρι να πατησουν μαυρο χιονι.Παρε το Μega Channel και ξεφτιλιζε τα συνεταιρακια μεχρι τελικης πτωσης.
Θα χαρουμε να σε "υποδεχτουμε" στα play-off πρασινογαυρε γερμανοτσολια
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Στα της ζέλας, ο Λουντ έπαθε διάστρεμμα και χάνει τα πο και ο Μπέργκ άφησε σαφές υπονοούμενο ότι την κάνει γιατί το μπάτζετ θα είναι μειωμένο που δεν θα κάνει τη ζέλα ανταγωνιστική
Συγκεκριμένα είπε στη κάμερα της Nova:

«Θα το δούμε. Για την ώρα σκέφτομαι τα πλέι οφ. Μετά τα πλέι οφ θα δούμε και τι θέλει ο σύλλογος. Εαν θα μπουν λεφτά στην ομάδα για να μπορούμε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Εχουμε ήδη μια καλή ομάδα αλλά θα πρέπει να γίνουμε καλύτερη. Εγώ θέλω να νικάω και να κατακτώ τίτλους»
Τί λεφτά να μπούνε ρε δόλιε; Εδώ μείωση 30% σου λέει ο τουίτι. Άσε τα όσα σας χρωστάει ήδη.
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimg4 »

ΙΒΑΝΑΡΕ ΚΑΝΤΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ, ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

giapas έγραψε:Παιδιά το κοπάνημα που χρειάζεται είναι συγκεκριμένο και στοχευμένο.


4 γκολ στη ζέλα.
Κούπα με ξαδέρφη.
Πρωτιά στα play off
3 παικταράδες από το πραγματικά πάνω ράφι το καλοκαίρι

Και του χρόνου τσαπού σε όλους και σε όλα.

Αυτό το κοπάνημα χρειάζεται.
Τα 2 πρώτα έγιναν.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Πάρε τους τον Μπερκ ΙΒΑΝ και τί στον κόσμο!
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Ο βαζελος είναι καζανι που βραζει αυτη τη στιγμή και θα τιναχτεί στον αερα
αν δεν βγουν πρωτοι στα πλευ οφ.Τον αλαφουζο θα τον σουταρουν.
Δωστους μια κλωτσια ρε ΠΑΟΚΑΡΑ και πνιξτους στην εσωστρεφεια και
την αυτοκαταστροφη οπως μας καναν τόσα χρόνια!
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kayde »

giapas και τα αλλα δυο ειναι τα πιο πιθανα να γινουν :opaokara: .Α και για να μη το ξεχασω,για σου ρε Μπεργκ αλανι χαχαχα και ο Μοντεστο ειπε οτι τους χρωσταν μισθους επισης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”