Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
1 ολόκληρη αγωνιστική ο γαύρος για τον μοντεστο
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ναι! Είπε ότι καλόμαθε η γρια στα σύκα και τώρα, κατανοείτε, θέλει διαρκές ... γρασάρισμα! Οφείλουμε να τους ρεζιλέψουμε, ΔΕΔΟΜΕΝΑ μέσα στην Τούμπα, και να μη χάσουμε στη χειρότερη για εμάς περίπτωση μέσα στα πορνεία τους!paok87 έγραψε:Επιχειρηματολογησε κιολας! Κοιτα καμαρι!
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ρε παιδιά γιατί σας φαίνεται περίεργο που παο και κούλα θέλουν την επικύρωση; πρωτάθλημα δεν παίρνουν φέτος. Καθίστε να δούμε τι θα γίνει με Πλατανιά. Τους βολεύει του χρόνου να ξεκινήσει ο γάβρος με _6.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μέσα στο χαμό των πανηγυρισμών ξέχασα να ρωτήσω. Ξέρουμε τί έχει απογίνει η καταγγελία που κάναμε στην ΕΕΑ για τις κάμερες στο τηγάνι;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
sn0ufel4 έγραψε:1 ολόκληρη αγωνιστική ο γαύρος για τον μοντεστο
Γιατί όχι; Έχει όριο η ξετσιπωσιά; Πειθαρχικές επιτροπές και τρίχες.Καταθέτει έφεση για Μοντέστο o Ολυμπιακός
Έφεση κατά της τιμωρίας που του επιβλήθηκε για την συμπεριφορά του Φρανσουά Μοντεστό στον δεύτερο ημιτελικό με την ΑΕΚ καταθέτει ο Ολυμπιακός.
Όπως διαβάσατε νωρίτερα, στον Ολυμπιακό επιβλήθηκε ποινή μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών για την συμπεριφορά του Φρανσουά Μοντέστο στον δεύτερο ημιτελικό με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
Επίσης, ο Γάλλος καλείται να πληρώσει πρόστιμο 30.000 ευρώ ενώ τιμωρήθηκε και με ποινή αποκλεισμού εισόδου στους αγωνιστικούς χώρου για τους επόμενους 15 μήνες.
Η απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής είναι εφέσιμη και οι ερυθρόλευκοι αναμένεται να κάνουν έφεση ώστε να μειωθεί η τιμωρία που επιβλήθηκε τόσο στον Μοντέστο όσο και στην έδρα τους.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
η ποινη αποκλεισμου του απο τα γηπεδα θα ειναι σαν αυτην του κλαρινακη που σηκωνει πρωτος το πρωταθλημα στο οποιο του εχει απαγορευτει η ενασχοληση; Γι αυτο το σκανδαλο θα μας πει κανενας αντικειμενικος;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ιβαναρε ακρη με τους εσκομπαρ στην χωρα μας δε προκειται να βγαλεις,οταν τον πιασανε "εχω εμπιστοσυνη στη δικαιοσυνη" ειχε πει-κατι ηξερε.Ενα πραμα θελω,ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΓΑΥΡΟΥ μεχρι να πατησουν μαυρο χιονι.Παρε το Μega Channel και ξεφτιλιζε τα συνεταιρακια μεχρι τελικης πτωσης.
Θα χαρουμε να σε "υποδεχτουμε" στα play-off πρασινογαυρε γερμανοτσολια
Θα χαρουμε να σε "υποδεχτουμε" στα play-off πρασινογαυρε γερμανοτσολια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στα της ζέλας, ο Λουντ έπαθε διάστρεμμα και χάνει τα πο και ο Μπέργκ άφησε σαφές υπονοούμενο ότι την κάνει γιατί το μπάτζετ θα είναι μειωμένο που δεν θα κάνει τη ζέλα ανταγωνιστική
Τί λεφτά να μπούνε ρε δόλιε; Εδώ μείωση 30% σου λέει ο τουίτι. Άσε τα όσα σας χρωστάει ήδη.Συγκεκριμένα είπε στη κάμερα της Nova:
«Θα το δούμε. Για την ώρα σκέφτομαι τα πλέι οφ. Μετά τα πλέι οφ θα δούμε και τι θέλει ο σύλλογος. Εαν θα μπουν λεφτά στην ομάδα για να μπορούμε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Εχουμε ήδη μια καλή ομάδα αλλά θα πρέπει να γίνουμε καλύτερη. Εγώ θέλω να νικάω και να κατακτώ τίτλους»
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ΙΒΑΝΑΡΕ ΚΑΝΤΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ, ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα 2 πρώτα έγιναν.giapas έγραψε:Παιδιά το κοπάνημα που χρειάζεται είναι συγκεκριμένο και στοχευμένο.
4 γκολ στη ζέλα.
Κούπα με ξαδέρφη.
Πρωτιά στα play off
3 παικταράδες από το πραγματικά πάνω ράφι το καλοκαίρι
Και του χρόνου τσαπού σε όλους και σε όλα.
Αυτό το κοπάνημα χρειάζεται.
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο βαζελος είναι καζανι που βραζει αυτη τη στιγμή και θα τιναχτεί στον αερα
αν δεν βγουν πρωτοι στα πλευ οφ.Τον αλαφουζο θα τον σουταρουν.
Δωστους μια κλωτσια ρε ΠΑΟΚΑΡΑ και πνιξτους στην εσωστρεφεια και
την αυτοκαταστροφη οπως μας καναν τόσα χρόνια!
αν δεν βγουν πρωτοι στα πλευ οφ.Τον αλαφουζο θα τον σουταρουν.
Δωστους μια κλωτσια ρε ΠΑΟΚΑΡΑ και πνιξτους στην εσωστρεφεια και
την αυτοκαταστροφη οπως μας καναν τόσα χρόνια!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
giapas και τα αλλα δυο ειναι τα πιο πιθανα να γινουν
.Α και για να μη το ξεχασω,για σου ρε Μπεργκ αλανι χαχαχα και ο Μοντεστο ειπε οτι τους χρωσταν μισθους επισης.