71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
berry
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 21:08

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από berry »

παναγιωτη οι μεγαλοι τερματοφυλακες κανουν τεραστια λαθη. κακος υπολογισμος σ ενα γαμωφαλτσο του οικοδομου.
παμε παρακατω! οπως καθαρισες για τους υπολοιπους για μα φτασουμε τελικο καθαρισε ο ενρικε για σενα να μπαλωσει το λαθος σου
αυτο σημαινει ομαδα. ολοι για εναν κ ενας για ολους!
φετος κανεις εκπληκτικη χρονια! ψηλα το κεφαλι!!!!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εγω θα θελα εναν μεγάλο τέρματα με γλυκο ομως να ΠαιΕι κ του χρονου

Εναν Ρόμπερτο θα θελα
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1214
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από gk.box16 »

Μπραβο Παναγιωτη με μιση καρδια αλλα μπραβο!!!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αφού γλίτωσα το έμφραγμα και το εγκεφαλικό ρε παλίκαρε, δεν θα το πάθω ποτέ.
Μπράβο σου, πάντως, γιατί είσαι μεγάλο κομμάτι της φετινής προσπάθειας.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6181
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από sic-4 »

berry έγραψε:παναγιωτη οι μεγαλοι τερματοφυλακες κανουν τεραστια λαθη. κακος υπολογισμος σ ενα γαμωφαλτσο του οικοδομου.
παμε παρακατω! οπως καθαρισες για τους υπολοιπους για μα φτασουμε τελικο καθαρισε ο ενρικε για σενα να μπαλωσει το λαθος σου
αυτο σημαινει ομαδα. ολοι για εναν κ ενας για ολους!
φετος κανεις εκπληκτικη χρονια! ψηλα το κεφαλι!!!!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από theo-drama »

kioumis13 έγραψε:Εισαι ο βασικος λογος που πηραμε φετος το κυπελο.
Θα μπορουσε να εισαι ο μοιραιος.Δεν εισαι ομως.
Λαθη κανουν ολοι,δειτε τι τρωνε κατι Νοιερ κτλ κτλ.
Τερματαρα εισαι μακαρι να μεινεις.Εχεις αποδειξει οτι δεν μασας.Μια χαρα ειναι οτι και μα λετε.Ενα λογος παραπανω που σε κραζουν ειναι επειδη δεν λεγεσαι Γλικιτς και επειδη δεν οπαδιζεις
Αυτη ειναι η αληθεια...
Και σωστος που εδωσε το περιβραχιονιο του αρχηγου στον Στεφανο.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από eorptol1 »

Έτσι
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2892
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

MANIAKOS έγραψε:Εγω θα θελα εναν μεγάλο τέρματα με γλυκο ομως να ΠαιΕι κ του χρονου

Εναν Ρόμπερτο θα θελα
αν έρθει ο Ρομπέρτο ή παρόμοιος ναι να το συζητήσουμε, μέχρι τότε όμως Παναγιώτης και πάλι Παναγιώτης, αν συνεχίσει στα φετινά του στάνταρ τουλάχιστον.
Μακράν η καλύτερή του χρονιά
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Alastor »

Ο Παναης εχει δικαιως εδραιωθει στην ομαδα.Το αν θα παρουμε τερματοφυλακαρα το καλοκαιρι που θα του παρει την θεση του βασικου δεν το ξερω,παντως για μενα ο συγκεκριμενος πρεπει να κλεισει την καριερα του στον ΠΑΟΚ.

Εχει δωσει περισσοτερα αποτι μας εχει στερησει και αν δεν ηταν γκαντεμης να κανει τις μεγαλυτερες γκελες στα πιο σημαντικα ματς,δεν θα ειχε την ρετσινια που κουβαλαει εδω και χρονια.

Δικαιως ειναι και ενας εκ των αρχηγων της ομαδας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπραβο σημερα αλλα τι να το κανεις
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από aoratos »

Για μια ακομη φορα μας κρατησε στο παιχνιδι
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Μπράβο για σήμερα. Δυστυχώς χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από hasio_john »

Πάλι καλά που ήσουν και συ σήμερα, γιατί δεν θα το γλιτώναμε το 3μπαλο ..
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Spiros_S »

Πραγματικά εξαιρετικός.
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1680
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

εχεις βαλει τα γυαλια σε ολους μας. Μπραβο Παναγιωτη συνεχισε να μας γλεντας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”