71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
παναγιωτη οι μεγαλοι τερματοφυλακες κανουν τεραστια λαθη. κακος υπολογισμος σ ενα γαμωφαλτσο του οικοδομου.
παμε παρακατω! οπως καθαρισες για τους υπολοιπους για μα φτασουμε τελικο καθαρισε ο ενρικε για σενα να μπαλωσει το λαθος σου
αυτο σημαινει ομαδα. ολοι για εναν κ ενας για ολους!
φετος κανεις εκπληκτικη χρονια! ψηλα το κεφαλι!!!!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
παμε παρακατω! οπως καθαρισες για τους υπολοιπους για μα φτασουμε τελικο καθαρισε ο ενρικε για σενα να μπαλωσει το λαθος σου
αυτο σημαινει ομαδα. ολοι για εναν κ ενας για ολους!
φετος κανεις εκπληκτικη χρονια! ψηλα το κεφαλι!!!!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εγω θα θελα εναν μεγάλο τέρματα με γλυκο ομως να ΠαιΕι κ του χρονου
Εναν Ρόμπερτο θα θελα
Εναν Ρόμπερτο θα θελα
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αφού γλίτωσα το έμφραγμα και το εγκεφαλικό ρε παλίκαρε, δεν θα το πάθω ποτέ.
Μπράβο σου, πάντως, γιατί είσαι μεγάλο κομμάτι της φετινής προσπάθειας.
Μπράβο σου, πάντως, γιατί είσαι μεγάλο κομμάτι της φετινής προσπάθειας.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
berry έγραψε:παναγιωτη οι μεγαλοι τερματοφυλακες κανουν τεραστια λαθη. κακος υπολογισμος σ ενα γαμωφαλτσο του οικοδομου.
παμε παρακατω! οπως καθαρισες για τους υπολοιπους για μα φτασουμε τελικο καθαρισε ο ενρικε για σενα να μπαλωσει το λαθος σου
αυτο σημαινει ομαδα. ολοι για εναν κ ενας για ολους!
φετος κανεις εκπληκτικη χρονια! ψηλα το κεφαλι!!!!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Και σωστος που εδωσε το περιβραχιονιο του αρχηγου στον Στεφανο.kioumis13 έγραψε:Εισαι ο βασικος λογος που πηραμε φετος το κυπελο.
Θα μπορουσε να εισαι ο μοιραιος.Δεν εισαι ομως.
Λαθη κανουν ολοι,δειτε τι τρωνε κατι Νοιερ κτλ κτλ.
Τερματαρα εισαι μακαρι να μεινεις.Εχεις αποδειξει οτι δεν μασας.Μια χαρα ειναι οτι και μα λετε.Ενα λογος παραπανω που σε κραζουν ειναι επειδη δεν λεγεσαι Γλικιτς και επειδη δεν οπαδιζεις
Αυτη ειναι η αληθεια...
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
αν έρθει ο Ρομπέρτο ή παρόμοιος ναι να το συζητήσουμε, μέχρι τότε όμως Παναγιώτης και πάλι Παναγιώτης, αν συνεχίσει στα φετινά του στάνταρ τουλάχιστον.MANIAKOS έγραψε:Εγω θα θελα εναν μεγάλο τέρματα με γλυκο ομως να ΠαιΕι κ του χρονου
Εναν Ρόμπερτο θα θελα
Μακράν η καλύτερή του χρονιά
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο Παναης εχει δικαιως εδραιωθει στην ομαδα.Το αν θα παρουμε τερματοφυλακαρα το καλοκαιρι που θα του παρει την θεση του βασικου δεν το ξερω,παντως για μενα ο συγκεκριμενος πρεπει να κλεισει την καριερα του στον ΠΑΟΚ.
Εχει δωσει περισσοτερα αποτι μας εχει στερησει και αν δεν ηταν γκαντεμης να κανει τις μεγαλυτερες γκελες στα πιο σημαντικα ματς,δεν θα ειχε την ρετσινια που κουβαλαει εδω και χρονια.
Δικαιως ειναι και ενας εκ των αρχηγων της ομαδας
Εχει δωσει περισσοτερα αποτι μας εχει στερησει και αν δεν ηταν γκαντεμης να κανει τις μεγαλυτερες γκελες στα πιο σημαντικα ματς,δεν θα ειχε την ρετσινια που κουβαλαει εδω και χρονια.
Δικαιως ειναι και ενας εκ των αρχηγων της ομαδας
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1680
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
εχεις βαλει τα γυαλια σε ολους μας. Μπραβο Παναγιωτη συνεχισε να μας γλεντας