71.Παναγιώτης Γλύκος
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
μου αρεσει τρελα οπως προσπαθει να τελειωσει τις φασεις με το ποδι,πως χτυπαει την μπαλα,δειγμα ποιοτητας,δεν ειχαμε φορ τετοιο.
επισης ειναι θηριο
ειναι παιχταρα πιστευω,το δειγμα ειναι αρκετο για να κρινουμε
αμα του βαλεις ενα εξτρεμακι σφαιρατο και τον πλαισιωσεις με ενα μαμουνι χαφ,ακομα και φορ διπλα του
θα κανει 25 γκολ για πλακα του χρονου.
και σημερα νομιζεις η ΑΕΚ δεν ηταν δαγκωμενη πανω του;δενε υνοησε τους γυρω μας αυτο;
κοιτα ο γλυκος ειναι καλος,κακος δεν ειναι,ουτε μετριος
αλλα για μενα ο καλυτερος ειναι ο καπινο απο αυτους στην εθνικη
τωρα θα μεπεις πως και δεν τον βαζουν βασικο αυτοι κατω.τι να πω
παντως αν ειναι να προωθησουν του χρονου σιαμπανη,μπορει με γλυκο να μαστε οκ για βασικο.αν δεν παρουν εναν πραγματικα καλυτερο,τοτε δεν αξιζει κινηση για τερμα.
επισης ειναι θηριο
ειναι παιχταρα πιστευω,το δειγμα ειναι αρκετο για να κρινουμε
αμα του βαλεις ενα εξτρεμακι σφαιρατο και τον πλαισιωσεις με ενα μαμουνι χαφ,ακομα και φορ διπλα του
θα κανει 25 γκολ για πλακα του χρονου.
και σημερα νομιζεις η ΑΕΚ δεν ηταν δαγκωμενη πανω του;δενε υνοησε τους γυρω μας αυτο;
κοιτα ο γλυκος ειναι καλος,κακος δεν ειναι,ουτε μετριος
αλλα για μενα ο καλυτερος ειναι ο καπινο απο αυτους στην εθνικη
τωρα θα μεπεις πως και δεν τον βαζουν βασικο αυτοι κατω.τι να πω
παντως αν ειναι να προωθησουν του χρονου σιαμπανη,μπορει με γλυκο να μαστε οκ για βασικο.αν δεν παρουν εναν πραγματικα καλυτερο,τοτε δεν αξιζει κινηση για τερμα.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Οπως με τον πολυ καλο Κλαους πηραμε τον Πριγιο ετσι και με τον πολυ καλο Γλυκο η ομαδα θελει τερματοφυλακα καλυτερο.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πες αλήθεια...Πέρασες καμιά τσάρκα από Noor1, ε???Παλαιολόγος έγραψε:μου αρεσει τρελα οπως προσπαθει να τελειωσει τις φασεις με το ποδι,πως χτυπαει την μπαλα,δειγμα ποιοτητας,δεν ειχαμε φορ τετοιο.
επισης ειναι θηριο
ειναι παιχταρα πιστευω,το δειγμα ειναι αρκετο για να κρινουμε
αμα του βαλεις ενα εξτρεμακι σφαιρατο και τον πλαισιωσεις με ενα μαμουνι χαφ,ακομα και φορ διπλα του
θα κανει 25 γκολ για πλακα του χρονου.
και σημερα νομιζεις η ΑΕΚ δεν ηταν δαγκωμενη πανω του;δενε υνοησε τους γυρω μας αυτο;
κοιτα ο γλυκος ειναι καλος,κακος δεν ειναι,ουτε μετριος
αλλα για μενα ο καλυτερος ειναι ο καπινο απο αυτους στην εθνικη
τωρα θα μεπεις πως και δεν τον βαζουν βασικο αυτοι κατω.τι να πω
παντως αν ειναι να προωθησουν του χρονου σιαμπανη,μπορει με γλυκο να μαστε οκ για βασικο.αν δεν παρουν εναν πραγματικα καλυτερο,τοτε δεν αξιζει κινηση για τερμα.
Αλλιώς δεν εξηγείται το παραπάνω post στο εν λόγω topic, ούτε με ενδοφλέβιες ενέσεις A T A R A X...
-
ariskatiforos
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κανενα συγχωροχάρτι στο γλυκο ..ακομα προσπαθώ να χωνέψω τη κουνέλια που έκανε σ ενα απο τα σημαντικότερα ματς της ιστορίας του ΠΑΟΚ..οπως και το 2014 με Παναθηναϊκό παλι στο τελικο ειχε μεγαλη ευθύνη στα γκολ ..
Εμενα προσωπικά χτες μου χάλασε η μαλλον μου μετριάσε τη προσμονή και τη χαρα μιας καθαρής νίκης και με δοαφορα που θα ερχόταν σιγουρα αν δεν έκανε αυτη την αδιανόητη πατάτα δείγμα λιγοψυχιας...φτάνει το εχει κανει πολλές φορες
Εμενα προσωπικά χτες μου χάλασε η μαλλον μου μετριάσε τη προσμονή και τη χαρα μιας καθαρής νίκης και με δοαφορα που θα ερχόταν σιγουρα αν δεν έκανε αυτη την αδιανόητη πατάτα δείγμα λιγοψυχιας...φτάνει το εχει κανει πολλές φορες
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο ημιτελικός κυπέλλου είναι μεγάλο ματς ή όχι;BigBaby έγραψε:Στα μεγαλα ματς δεν αντεχεις το βαρος της φανελας...Πολλα δωρα εχεις κανει για να εισαι βασικος τερματοφυλακας.
Αν συμβιβαστεις με την ιδεα του 2ου δεν εχω προβλημα να μεινεις....σαν 1ος στα μεγαλα ματς το χανεις.
Το τελευταίο παιχνίδι των playoff που βγάζει το σουτ του Πέτριτς με πέταγμα προς τα πίσω στο 87' είναι μεγάλο ματς ή όχι;
Έκανε λάθος ναι.
Αλλά φτάνει με τις υπερβολές.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
goran 64 έγραψε:
Πες αλήθεια...Πέρασες καμιά τσάρκα από Noor1, ε???![]()
![]()
Αλλιώς δεν εξηγείται το παραπάνω post στο εν λόγω topic, ούτε με ενδοφλέβιες ενέσεις A T A R A X...![]()
![]()
![]()
Ο καθενας εχει τη γνωμη του, δε χρειαζεται να ειρωνευομαστε οποιον διαφωνουμε..
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
αυτο που λεω γενικα για την ομαδα...γενναιες αποφασεις σε καποια ζητηματα...μετα τη χθεσινη κουπα η ορεξη ανοιξε σε ολους...το ποταμι δε γυριζει πισω...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Σε λιγες σειρες τα ειπες ολα. Υπαρχουν 1 εκ τερματοφυλακες και 1 εκ επιθετικοι διαθεσιμοι. Το θεμα ειναι ο Ιβαν να αποφασισει να ανεβασει level στην ομαδα.
- Disharmonic
- Δημοσιεύσεις: 391
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:04
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δυστυχώς αδερφέ λίγοι θα το καταλάβουν αυτό που λες, γιατί δεν την κατέχουν τη θέση. Εδώ ήδη πολλοί ξεχάσανε πως φτάσαμε μεχρι εδω.Paoki94 έγραψε:Κατ' αρχήν ο Γλύκος δεν είναι ούτε Μπουφόν, αλλά ούτε και ο χειρότερος τερματοφύλακας που έχει περάσει από τον ΠΑΟΚ. Το κακό του είναι ότι δεν είναι συνεπής. Είναι ικανός για τα καλύτερα και για τα χειρότερα.
Αλλά, χωρίς να θέλω να τον δικαιολογήσω, η μπάλα κοντράει και παίρνει τρομερά φάλτσα. Σκάει μπροστά του και γίνεται ακόμα χειρότερο. Αν δειτε πως στριφογυρνάει η μπάλα την ώρα που πάει να την πιάσει καταλαβαίνετε. Βέβαια, σε τέτοιο επίπεδο τέτοια λάθη δεν επιτρέπονται.
Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτός είναι ο λόγος που είμαστε εδώ που είμαστε. Η εμφάνιση με βάζελο ήταν μοναδική. Ναι, θέλουμε καλύτερο τερματά. Αλλά αυτά έχουμε ένα καλοκαίρι να τα δούμε.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΥΠΕΛΟ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Παναγιώτη ευχαριστούμε για όλες τις καλές εμφανίσεις.
Αλλά αν αποφασίσουν οι Ιβιτς,Μίχελς ότι πρέπει να πάρουμε καλύτερο τφ, τότε καλώς να ορίσει ο Costil.
Αλλά αν αποφασίσουν οι Ιβιτς,Μίχελς ότι πρέπει να πάρουμε καλύτερο τφ, τότε καλώς να ορίσει ο Costil.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εισαι ο βασικος λογος που πηραμε φετος το κυπελο.
Θα μπορουσε να εισαι ο μοιραιος.Δεν εισαι ομως.
Λαθη κανουν ολοι,δειτε τι τρωνε κατι Νοιερ κτλ κτλ.
Τερματαρα εισαι μακαρι να μεινεις.Εχεις αποδειξει οτι δεν μασας.Μια χαρα ειναι οτι και μα λετε.Ενα λογος παραπανω που σε κραζουν ειναι επειδη δεν λεγεσαι Γλικιτς και επειδη δεν οπαδιζεις
Αυτη ειναι η αληθεια...
Θα μπορουσε να εισαι ο μοιραιος.Δεν εισαι ομως.
Λαθη κανουν ολοι,δειτε τι τρωνε κατι Νοιερ κτλ κτλ.
Τερματαρα εισαι μακαρι να μεινεις.Εχεις αποδειξει οτι δεν μασας.Μια χαρα ειναι οτι και μα λετε.Ενα λογος παραπανω που σε κραζουν ειναι επειδη δεν λεγεσαι Γλικιτς και επειδη δεν οπαδιζεις
Αυτη ειναι η αληθεια...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
θα μπορουσε να ειναι copy paste σχολιο για τον Κλαους. Ευτυχως στην ομαδα υπαρχουν πλεον τεχνοκρατες και φερανε και τον Πριγιο. Καλοι ειναι και οι 2 να μεινουν αλλα οχι για βασικοι. Η ομαδα αλλαζει επιπεδο δεν θελει και πολυ για να το καταλαβει καποιος
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο γλυκος είναι ο τερματοφύλακας με τα καλύτερα προσωντα (με διαφορά από τον δεύτερο) στην Ελλάδα,αλλά του λείπει ένα βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να διαθέτει ο τερματοφύλακας...η τρέλα και η άγνοια κινδύνου.αυτα ή τα χεις ή όχι.
Μακάρι να βρούμε έναν τερματοφύλακα με τα στοιχεία του γλυκου και το μενταλιτε του χακομπο
Μακάρι να βρούμε έναν τερματοφύλακα με τα στοιχεία του γλυκου και το μενταλιτε του χακομπο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν μπορώ να τον καταλάβω! Φέτος ήταν η καλύτερη και η πιο μεστή του χρονιά. Πραγματικά ο καλύτερος τερματοφύλακας της Ελλάδας. Παρ' όλα αυτά τρώει ένα γκολ απαράδεκτο με Ηρακλή, που μας στερεί 2 βαθμούς και κάνει τη γκέλα της χρονιά σε έναν τελικό. ΟΚ. Όλοι οι τερματοφύλακες δέχονται γελοία γκολ. Έχω ποστάρει στο παρόν τόπικ τις γκέλες δύο εκ των καλυτέρων τερματοφυλάκων στον κόσμο, των Μπουφόν και Νόιερ. Αλλά ρε αδελφέ αυτό με τον τελικό δεν χωνεύεται, γιατί δεν είναι η πρώτη φορά. Θυμάμαι και στον προηγούμενο τελικό, πριν 3 χρόνια στο ΟΑΚΑ, όπου ήταν πάλι κακός. Ό,τι πήγαινε μέσα έγραφε. Για να μην αναφέρω τον ημιτελικό με Ατρόμητο.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Θα ήταν τραγικά άδικο, στην καλύτερή του χρονιά, το χθεσινό του λάθος να μας κόστιζε την απώλεια του κυπέλου. Εξακολουθώ να πιστευω ότι είναι ένας πολύ καλός τερματοφύλακας σε εξαιρετική ηλικία.
Φυσικά και υπάρχουν καλύτεροι στην αγορά, με μια διαφορά όμως για να τους αποκτήσεις πρέπει να δώσεις πολλά, πάρα πολλά και σίγουρα πολύ περισσότερα απο αυτά που δίνεις τώρα στον Γλύκο για να πάρεις έναν που θα είχε τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτόν.
Φυσικά και υπάρχουν καλύτεροι στην αγορά, με μια διαφορά όμως για να τους αποκτήσεις πρέπει να δώσεις πολλά, πάρα πολλά και σίγουρα πολύ περισσότερα απο αυτά που δίνεις τώρα στον Γλύκο για να πάρεις έναν που θα είχε τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτόν.