Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ακριβως!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Λοιπόν, όσο περίμενα να πάρω τη μικρή από το σχολείο, έκανα ασκήσεις ζεν και έβαλα να ακούσω νικοβλακόπουλο.
Το πρώτο συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι μεγάλο κομμάτι από την έπαρση που είχε μέχρι πρόσφατα έχει πάει περίπατο. Ψιλοχεσμένος μου φάνηκε.

Από την μάζωξη που έκαναν προκύπτει ότι ορισμένοι βουλευτές θα κάνουν επερώτηση στον υπουργό δικαιοσύνης για τον πόλεμο που δέχεται ο γάβρος (έλα μουνί στον τόπο σου!!!).
Επίσης, θα ζητήσουν αλλαγή της ώρας του 5ου τελικού στο βόλεϊ, ώστε η ομάδα τους να είναι παρούσα στη φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος (αυτού που δεν είναι τυπικά σίγουρο αν θα το πάρουν).

Και μία απίστευτη κλαψομουνίαση ότι κάθε μέρα είναι στα δικαστήρια ο γάβρος. Λες και είναι άδικα εκεί.

Έσφιξαν και το ξέρουν. Πάνε οι εποχές της πλήρους ασυλίας και ασυδοσίας. Έπαιξε καλά το ρόλο του ο βίκτωρας γιατί αν είχε αλλάξει διοίκηση η επο τότε που έπρεπε όλα θα ήταν διαφορετικά τώρα.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

@@ εσφιξαν..πλακιτσα κανουν με τα εξαπτερυγα τους κ τους δουλευτες...
οκ ξεβολευτηκαν λιγο ολοι τους, αλλα εχουν τον τροπο να τα κουκουλωσουν ολα..χρονια το κανουν, εξπέρ ειναι πλέον...ουσιαστικά τους λενε, "μαγκες απλά καντε τα λιγο πιο διακριτικα"
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Μπορεί να είναι κι έτσι.
Νομίζω, πάντως, ότι οι εποχές που έκανα ότι ήθελαν ανενόχλητοι έχουν περάσει.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

simba έγραψε:@@ εσφιξαν..πλακιτσα κανουν με τα εξαπτερυγα τους κ τους δουλευτες...
οκ ξεβολευτηκαν λιγο ολοι τους, αλλα εχουν τον τροπο να τα κουκουλωσουν ολα..χρονια το κανουν, εξπέρ ειναι πλέον...ουσιαστικά τους λενε, "μαγκες απλά καντε τα λιγο πιο διακριτικα"
Συμφωνω σε ολα εκτος το τελευταιο. Τι διακριτικα; 15 παιχτες ειπαν οτι φαγανε ξυλο κι αυτοι κανουν συλλαλητηρια για την αδικη επιθεση που δεχονται και μαζευουν ενα καρο βουλευτες και δημαρχους. Πλεον εχουν ξεπερασει καθε οριο. Μονο κακο στην υγεια μας κανουμε σην τελικη.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

διακριτικα οσον αφορα στα πεσιματα, τις καμερες κλπ

γμσε τα, τα σκηνικα με τους δουλευτες ηταν το κερασακι στην τουρτα και ενδεικτικο της καταστασης..
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Spiros_S έγραψε:Μην ξαναπεί κανείς ότι δεν υπάρχουν τομείς όπου οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος συμφωνούν. Από το συλλαλητήριο του γάβρου:
Μεταξύ άλλων στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» οι κκ. Καμμένος Δ. (ΑΝΕΛ), Τραγάκης (ΝΔ), Αρβανιτόπουλος (ΝΔ), Δρίτσας Θ. (ΣΥΡΙΖΑ), Σαλπέας Η. (ΚΚΕ), Κατσαφάδος (ΝΔ), Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), Ιωακειμίδης (Δήμαρχος Νίκαιας), Αντωνάκου (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μελάς Γ. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Βεντούρης (εντεταλμένος σύμβουλος), Δημήτρης Διαμαντίδης (Δημοκρατική Συμπαράταξη), Κασιμάτη Ν. (ΣΥΡΙΖΑ), Αργουδέλης Α. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μώραλης (Δήμαρχος Πειραιά), όπως και οι βετεράνοι του Ολυμπιακού κκ. Δαρίβας (πρόεδρος του συνδέσμου), Γκαϊτατζής, Κελεσίδης, Γλύκας, Καραβίτης. Επίσης, στη συνάντηση βρέθηκε ο Πέτρος Κόκκαλης, ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης αλλά και η μητέρα του αδικοχαμένου Παναγιώτη Τουμανίδη που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία της Θύρας 7.

Στη συνέχεια, τον λόγο πήραν οι πολιτικοί φορείς. Ο κ. Τραγάκης υποστήριξε ότι «η επίθεση που δέχεται ο Ολυμπιακός είναι ουσιαστικά επίθεση κατά της νομιμότητας», ενώ ο κ. Δρίτσας τόνισε: «Ήρθαμε για να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση. Εγώ δηλώνω κατηγορηματικά ότι τα πρωταθλήματα κερδίζονται στο γήπεδο. Ο Ολυμπιακός το πήρε πανάξια και αυτό δεν αλλάζει».

Η σημαντικότερη ίσως τοποθέτηση ήταν αυτή του κ. Κατσαφάδου, με την πρόταση του οποίου συμφώνησαν άπαντες: «Ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του ελληνικού αθλητισμού. Αυτό που καταθέτω ως πρόταση, επειδή ο Ολυμπιακός είναι πάνω από πολιτική και ιδεολογία, θα μπορούσαμε όλοι οι βουλευτές να κάνουμε επερώτηση στην κυβέρνηση και να ζητάμε ξεκάθαρες λύσεις. Ο δυνατός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και σ' αυτήν την περίπτωση ο Ολυμπιακός είναι ο πιο δυνατός όλων. Γι' αυτήν την πρόταση που κατέθεσα θα μπορούσε να γίνει μια πιο κλειστή συνάντηση ώστε να οριοθετήσουμε όλα τα ζητήματα».

Έπειτα, ο κ. Καμμένος σημείωσε: «Όταν αντέδρασα εγώ δημόσια για τον Ζουράρη κανένας δεν είπε μπράβο. Όταν βάζει το τρίποντο ο Σπανούλης και πανηγυρίζω μέσα στη Βουλή την άλλη μέρα είμαι στα μανταλάκια. Είμαι σύμφωνος με τον Κατσαφάδο. Άμεση στήριξη στο δίκιο, δεν θέλω χειροκρότημα... Δεν έχει ανάγκη κανέναν ο Ολυμπιακός. Κανένα φάντασμα δεν μπορεί να εμφανιστεί και να πάρει κάτι από τον Ολυμπιακό. Χτυπάνε πάντα τον πρώτο. Ποιος να μας πει και τι με 44 πρωταθλήματα; Είναι ξεκάθαρο ό,τι χτίζεται ένα σύστημα... Δεν είμαστε κατά των επενδύσεων. Όλοι εμείς οι Ολυμπιακοί, κοιταζόμαστε στα μάτια. Γίνονται διαφορά στην πολιτική ζωή για τα οποία δεν φταίει ο καθένας. Δεν θα πουλήσουμε ποτέ τον Ολυμπιακό, τα τηλέφωνα μας είναι ανοιχτά για οποιονδήποτε».

Ο κ. Καρύδης, αντίστοιχα, πρόσθεσε: «Δεν μπορούν να μένουν στην κυβέρνηση υφυπουργοί τύπου Ζουράρη. Αυτό το ερώτημα θα ήταν ένα μήνυμα από όλους τους βουλευτές Πειραιά. Και αυτή είναι η δύναμη του Πειραιά απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα».

«Κανείς δεν θα αφαιρέσει από τον Ολυμπιακό αυτό που κέρδισε μέσα στο γήπεδο. Τέλος συζήτησης», ήταν επίσης η τοποθέτηση του κ. Κασιμάτη.
Υποθέτω ότι στόχος όλων αυτών ήταν να λιώσει του πουλί του μαριδάκι απο το γλύψιμο. Σε καλό δρόμο είστε παιδιά.
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ!
8-)
sourmenetes έγραψε:Πες του να πα να γαμηθουν...
:pano: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :pano:

Υ Π Ο Γ Ρ Α Φ Η : "Μόνο Π. Α. Ο. Κ. ρε μουνι@@@@"!!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

Ο αλλος ρε βγηκε και ειπε τωρα οτι δεν εχει καμια σχεση με τον λιβα. Και με ενα απλο γκουγκλαρισμα βρισκεις 150 ειδησεις οτι τον ειχε δικηγορο το 13 που τον πιασανε ντοπε.
Αντε ρε γ@μηθειτε μεταξυ σας ξεφτιλισμενα ανθρωπακια.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

λοιπον και για να μην λετε οτι αδικουμε τον Κουλη...
διαβαζω οτι στην μαζωξη που εκαναν οι τραμπουκοι του Πειραια, παρευρεθηκαν πολιτευταδες οι οποιοι συλλαληξαν οτι ΚΑΚΩΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΛΑ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ 15 ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

Οι πολιτευταδες αυτοι ανηκουν στις εξης παραταξεις:
ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΑΝΕΛ (αυτα βλεπω στο αρθρο, παρακαλω συμπληρωστε αν λειπει κατι)

Αν λοιπον αυτες οι παραταξεις δεν λαβουν θεση υπερ της νομιμοτητας και της λογικης σημαινει πως επικροτουν αυτον τον αηθη και παρανομο παραλογισμο που βλεπουμε και για μενα ειναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ολοι οσοι θα τους ψηφισουν στις επομενες εκλογες (τουλαχιστον, για να μην σας τα σουρω εσας που ψηφιζετε τα τερατα τοσα χρονια).
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Και το ΚΚΕ; αυτό υποτίθεται ήταν πάντα κόντρα
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

απ οτι βλεπω και πολιτευτης του ΚΚΕ οπως και ολων των κομματων εσπευσε να υπερασπιστει τους μαφιοζικους τραμπουκισμους του πρεζεμπορα εφοπλιστη

περιμενω να δω αν θα υπαρξει καποια αντιδραση απο καποιο κομμα (σιγα που περιμενω, ετσι το λεω)
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από trouman »

Spiros_S έγραψε:Μην ξαναπεί κανείς ότι δεν υπάρχουν τομείς όπου οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος συμφωνούν. Από το συλλαλητήριο του γάβρου:
Μεταξύ άλλων στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» οι κκ. Καμμένος Δ. (ΑΝΕΛ), Τραγάκης (ΝΔ), Αρβανιτόπουλος (ΝΔ), Δρίτσας Θ. (ΣΥΡΙΖΑ), Σαλπέας Η. (ΚΚΕ), Κατσαφάδος (ΝΔ), Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), Ιωακειμίδης (Δήμαρχος Νίκαιας), Αντωνάκου (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μελάς Γ. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Βεντούρης (εντεταλμένος σύμβουλος), Δημήτρης Διαμαντίδης (Δημοκρατική Συμπαράταξη), Κασιμάτη Ν. (ΣΥΡΙΖΑ), Αργουδέλης Α. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μώραλης (Δήμαρχος Πειραιά), όπως και οι βετεράνοι του Ολυμπιακού κκ. Δαρίβας (πρόεδρος του συνδέσμου), Γκαϊτατζής, Κελεσίδης, Γλύκας, Καραβίτης. Επίσης, στη συνάντηση βρέθηκε ο Πέτρος Κόκκαλης, ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης αλλά και η μητέρα του αδικοχαμένου Παναγιώτη Τουμανίδη που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία της Θύρας 7.

Στη συνέχεια, τον λόγο πήραν οι πολιτικοί φορείς. Ο κ. Τραγάκης υποστήριξε ότι «η επίθεση που δέχεται ο Ολυμπιακός είναι ουσιαστικά επίθεση κατά της νομιμότητας», ενώ ο κ. Δρίτσας τόνισε: «Ήρθαμε για να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση. Εγώ δηλώνω κατηγορηματικά ότι τα πρωταθλήματα κερδίζονται στο γήπεδο. Ο Ολυμπιακός το πήρε πανάξια και αυτό δεν αλλάζει».

Η σημαντικότερη ίσως τοποθέτηση ήταν αυτή του κ. Κατσαφάδου, με την πρόταση του οποίου συμφώνησαν άπαντες: «Ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του ελληνικού αθλητισμού. Αυτό που καταθέτω ως πρόταση, επειδή ο Ολυμπιακός είναι πάνω από πολιτική και ιδεολογία, θα μπορούσαμε όλοι οι βουλευτές να κάνουμε επερώτηση στην κυβέρνηση και να ζητάμε ξεκάθαρες λύσεις. Ο δυνατός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και σ' αυτήν την περίπτωση ο Ολυμπιακός είναι ο πιο δυνατός όλων. Γι' αυτήν την πρόταση που κατέθεσα θα μπορούσε να γίνει μια πιο κλειστή συνάντηση ώστε να οριοθετήσουμε όλα τα ζητήματα».

Έπειτα, ο κ. Καμμένος σημείωσε: «Όταν αντέδρασα εγώ δημόσια για τον Ζουράρη κανένας δεν είπε μπράβο. Όταν βάζει το τρίποντο ο Σπανούλης και πανηγυρίζω μέσα στη Βουλή την άλλη μέρα είμαι στα μανταλάκια. Είμαι σύμφωνος με τον Κατσαφάδο. Άμεση στήριξη στο δίκιο, δεν θέλω χειροκρότημα... Δεν έχει ανάγκη κανέναν ο Ολυμπιακός. Κανένα φάντασμα δεν μπορεί να εμφανιστεί και να πάρει κάτι από τον Ολυμπιακό. Χτυπάνε πάντα τον πρώτο. Ποιος να μας πει και τι με 44 πρωταθλήματα; Είναι ξεκάθαρο ό,τι χτίζεται ένα σύστημα... Δεν είμαστε κατά των επενδύσεων. Όλοι εμείς οι Ολυμπιακοί, κοιταζόμαστε στα μάτια. Γίνονται διαφορά στην πολιτική ζωή για τα οποία δεν φταίει ο καθένας. Δεν θα πουλήσουμε ποτέ τον Ολυμπιακό, τα τηλέφωνα μας είναι ανοιχτά για οποιονδήποτε».

Ο κ. Καρύδης, αντίστοιχα, πρόσθεσε: «Δεν μπορούν να μένουν στην κυβέρνηση υφυπουργοί τύπου Ζουράρη. Αυτό το ερώτημα θα ήταν ένα μήνυμα από όλους τους βουλευτές Πειραιά. Και αυτή είναι η δύναμη του Πειραιά απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα».

«Κανείς δεν θα αφαιρέσει από τον Ολυμπιακό αυτό που κέρδισε μέσα στο γήπεδο. Τέλος συζήτησης», ήταν επίσης η τοποθέτηση του κ. Κασιμάτη.
Υποθέτω ότι στόχος όλων αυτών ήταν να λιώσει του πουλί του μαριδάκι απο το γλύψιμο. Σε καλό δρόμο είστε παιδιά.

Τι να πεις τώρα για αυτή τη σιχαμερή κατάσταση, πώς να είσαι ευγενικός με αυτούς τους ξεφτιλισμένους που δεν ντρέπονται και θα πουλούσαν και τη μάνα τους και τα παιδιά τους. Ουστ ρε κοπρόσκυλα, βρωμάτε από πάνω μέχρι κάτω, ντροπή της χώρας, μιάσματα της κακιάς ώρας, δυσωδία της πολιτικής και κοινωνικής ζωής, διεφθαρμένοι, θέλετε να ηγηθείτε και της κοινωνίας, ανάγετε τα σκατά σε υπεραξίες μπας και μετρήσετε μαζί τους λίγο κι εσείς, αποβράσματα, άντε μην πω καμιά κουβέντα και δε μου το επιτρέπω.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Πού είναι ο Asimos;
Ο gay, με τη βούλα του "πρωταθλητή" πέρασε σε Κινέζους...

Πάει ο χοντρός... Τέλος!!!



SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

στον άλλο καρκίνο του ποδοσφαίρου, τον βάζελο, ανακοίνωσαν ότι την ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ θα την κάνουν στην... Ελλάδα!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :) :) :) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

λογικά στο ίδιο καμπ με τις γριές
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Φήμες από Αθήνα λέγανε για ενδιαφέρον για βαζελο από καλτσιδη και Νιάρχο :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”