Μην ξαναπεί κανείς ότι δεν υπάρχουν τομείς όπου οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος συμφωνούν. Από το συλλαλητήριο του γάβρου:
Μεταξύ άλλων στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» οι κκ. Καμμένος Δ. (ΑΝΕΛ), Τραγάκης (ΝΔ), Αρβανιτόπουλος (ΝΔ), Δρίτσας Θ. (ΣΥΡΙΖΑ), Σαλπέας Η. (ΚΚΕ), Κατσαφάδος (ΝΔ), Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), Ιωακειμίδης (Δήμαρχος Νίκαιας), Αντωνάκου (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μελάς Γ. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Βεντούρης (εντεταλμένος σύμβουλος), Δημήτρης Διαμαντίδης (Δημοκρατική Συμπαράταξη), Κασιμάτη Ν. (ΣΥΡΙΖΑ), Αργουδέλης Α. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μώραλης (Δήμαρχος Πειραιά), όπως και οι βετεράνοι του Ολυμπιακού κκ. Δαρίβας (πρόεδρος του συνδέσμου), Γκαϊτατζής, Κελεσίδης, Γλύκας, Καραβίτης. Επίσης, στη συνάντηση βρέθηκε ο Πέτρος Κόκκαλης, ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης αλλά και η μητέρα του αδικοχαμένου Παναγιώτη Τουμανίδη που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία της Θύρας 7.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήραν οι πολιτικοί φορείς. Ο κ. Τραγάκης υποστήριξε ότι «η επίθεση που δέχεται ο Ολυμπιακός είναι ουσιαστικά επίθεση κατά της νομιμότητας», ενώ ο κ. Δρίτσας τόνισε: «Ήρθαμε για να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση. Εγώ δηλώνω κατηγορηματικά ότι τα πρωταθλήματα κερδίζονται στο γήπεδο. Ο Ολυμπιακός το πήρε πανάξια και αυτό δεν αλλάζει».
Η σημαντικότερη ίσως τοποθέτηση ήταν αυτή του κ. Κατσαφάδου, με την πρόταση του οποίου συμφώνησαν άπαντες: «Ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του ελληνικού αθλητισμού. Αυτό που καταθέτω ως πρόταση, επειδή ο Ολυμπιακός είναι πάνω από πολιτική και ιδεολογία, θα μπορούσαμε όλοι οι βουλευτές να κάνουμε επερώτηση στην κυβέρνηση και να ζητάμε ξεκάθαρες λύσεις. Ο δυνατός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και σ' αυτήν την περίπτωση ο Ολυμπιακός είναι ο πιο δυνατός όλων. Γι' αυτήν την πρόταση που κατέθεσα θα μπορούσε να γίνει μια πιο κλειστή συνάντηση ώστε να οριοθετήσουμε όλα τα ζητήματα».
Έπειτα, ο κ. Καμμένος σημείωσε: «Όταν αντέδρασα εγώ δημόσια για τον Ζουράρη κανένας δεν είπε μπράβο. Όταν βάζει το τρίποντο ο Σπανούλης και πανηγυρίζω μέσα στη Βουλή την άλλη μέρα είμαι στα μανταλάκια. Είμαι σύμφωνος με τον Κατσαφάδο. Άμεση στήριξη στο δίκιο, δεν θέλω χειροκρότημα... Δεν έχει ανάγκη κανέναν ο Ολυμπιακός. Κανένα φάντασμα δεν μπορεί να εμφανιστεί και να πάρει κάτι από τον Ολυμπιακό. Χτυπάνε πάντα τον πρώτο. Ποιος να μας πει και τι με 44 πρωταθλήματα; Είναι ξεκάθαρο ό,τι χτίζεται ένα σύστημα... Δεν είμαστε κατά των επενδύσεων. Όλοι εμείς οι Ολυμπιακοί, κοιταζόμαστε στα μάτια. Γίνονται διαφορά στην πολιτική ζωή για τα οποία δεν φταίει ο καθένας. Δεν θα πουλήσουμε ποτέ τον Ολυμπιακό, τα τηλέφωνα μας είναι ανοιχτά για οποιονδήποτε».
Ο κ. Καρύδης, αντίστοιχα, πρόσθεσε: «Δεν μπορούν να μένουν στην κυβέρνηση υφυπουργοί τύπου Ζουράρη. Αυτό το ερώτημα θα ήταν ένα μήνυμα από όλους τους βουλευτές Πειραιά. Και αυτή είναι η δύναμη του Πειραιά απέναντι σε τέτοιου είδους φαινόμενα».
«Κανείς δεν θα αφαιρέσει από τον Ολυμπιακό αυτό που κέρδισε μέσα στο γήπεδο. Τέλος συζήτησης», ήταν επίσης η τοποθέτηση του κ. Κασιμάτη.
Υποθέτω ότι στόχος όλων αυτών ήταν να λιώσει του πουλί του μαριδάκι απο το γλύψιμο. Σε καλό δρόμο είστε παιδιά.