71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από bane1980 »

Ωραίος ρε μάγκα! Ειδικά το τσαφ...ποποπο, αίλουρος! Εσύ και ο αφάνας μας πήγατε τελικό! Σκίστε τα γατάκια τώρα!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από john4serres »

Αυτός μας πήγε τελικό, μεγάλος πρωταγωνιστής και στους δυο ημιτελικούς.

Με την ψυχολογία υπέρ του, δεν καταλαβαίνει τίποτα. :o
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Με τέτοιο Γλύκο δε νομίζω να φάμε γκολ στον τελικό.
Το μόνο που θα μένει θα είναι να βάλουμε ένα γκολ έστω και στα πέναλτυ
1-0 στα πέναλτυ μετά από 5 εκτελέσεις :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Γλύκος είναι ο καλύτερος Έλλην τερματοφύλακας. Το έχουμε πει πολλές φορές ότι το αδύναμο σημείο του είναι οι σέντρες μέσα στην περιοχή του, όπου είναι αναγκασμένος να κάνει έξοδο και συχνά - πυκνά τα θαλασσώνει. Αν δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο τότε φαίνεται σαν τον Neuer.
Πιστεύω πάντως ότι η καλύτερη απόκρουση ήταν του αντίπαλου τερματοφύλακα, στο β΄ ημίχρονο, στο σουτ του Prijovic.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από goran 64 »

Παναή, μπορεί εμείς, εκεί που ήμασταν όλοι παρέα στο γήπεδο, στις ευκαιρίες του βρωμοβ@ζελου να λέγαμε μεταξύ μας με νόημα: "agio είχαμε" :D, αλλά στην ουσία εννοούσαμε ότι είχαμε εσένα κάτω απ τα γκολπόστ ρε παλίκαρε!!!!

Ελπίζω πλέον όλοι να ξεχάσουν-ξεπεράσουν κι εκείνον τον γαμημένο τον αέρα, πριν κάτι χρόνια και να υποβάλουν τα σέβη τους στις ικανότητες του καλύτερου αυτήν την εποχή Έλληνα τερματοφύλακα, πιστεύοντας τον επιτέλους!!!!

Γιατί, αν δεν ήσουν χθες εσύ, είναι απίθανο να είχαμε καταφέρει να προκριθούμε στον μεγάλο Τελικό Κυπέλλου!!!!

Πολλά συγχαρητήρια ρε Πανάγο...
Με ανάλογη της χθεσινής σου απόδοση στον Τελικό, θα δικαιούσαι 100% να το σηκώσεις εσύ σαν αρχηγός μας!!!!


:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1214
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από gk.box16 »

Ο καλυτερος στην ελλαδα σημερα!!!
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από back in black »

Με έφτιαξες απίστευτα εχθές όχι μόνο με τις αποκρούσεις σου αλλά και με τους πανηγυρισμούς σου, ειδικά στο 4ο γκολ που δείχνεις "αυτάκια" στο γήπεδο και κάνεις νόημα ότι δεν ακούς !!!
Ονειρευομαι να σηκώνεις την κούπα στον αέρα στις 6 του Μάη, εσύ πρώτος σαν αρχηγός
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Είσαι μεγάλος μάγκας Πάνο!!
Grigorios
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 00:07

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Grigorios »

Να μη ξαναλεμε τα ιδια!
Εισαι ο καλυτερος ελληνας τερματοφυλακας αυτη τη στιγμη.
Δυστυχως για εσενα δεν παιζεις σε ομαδα του εξωτερικου (Ευρωπη, Ασια ή αθηνα) για να εισαι και ο πρωτος στην Εθνικη.
Εκει βαζουνε τον "ελληνα" καπινο....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από slidar »

Εικόνα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αν είχα φταλέ, θα έπαιρνα φανέλα με το όνομά σου.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Α και αν μπορει κανεις ας το κανει και gif στο gfycat
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από GEOL »

Τι ωραία "ακούγεται" πλέον η σιωπή κάποιων που πριν μερικές εβδομάδες έσφαζαν τον Παναγιώτη εδώ μέσα με το γάντι.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Να σέβεστε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”