71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Παναγιώτη την πρόκριση σήμερα την χρωστάμε σε σένα. Ήσουν τέλειος. ΜΠΡΆΒΟ
Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Παναγιώτη σήμερα έσβησες από την μνήμη μου το γκολ από τον αέρα.... Αν και πότε δεν σε κατηγόρησα γιαυτό ασυναίσθητα όταν μιλούσα για σένα ερχόταν στο μυαλό μου αυτή η φάση..... Μπράβο Παναγιώτη
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πραγματικά χαίρομαι που δικαιωνομαι που πιστευα σε σενα εξ αρχής
Εισαι πλέον τερματας υψηλου επιπεδου και καλο είναι να το πιστέψεις και συ.
Αυτη τη στιγμη μπορει να παιξει άνετα σε Ισπανία ιταλια σε ομαδες απο το 6 και κατώ
Εισαι πλέον τερματας υψηλου επιπεδου και καλο είναι να το πιστέψεις και συ.
Αυτη τη στιγμη μπορει να παιξει άνετα σε Ισπανία ιταλια σε ομαδες απο το 6 και κατώ
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
να θυμίσω ότι έκανε αποκρουσάρες και στο πρώτο παιχνίδι
έχει μεγάλο μερίδιο στο ότι πάμε τελικό
έχει μεγάλο μερίδιο στο ότι πάμε τελικό
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
εκεινο το παραλιγον αυτογκολ τι ηταν ρε παιδες! πω πω
φαση την τρως δεν λεει κανεις τιποτα και του χρονου
τετοιο πραγμα
το εβγαλε
φαση την τρως δεν λεει κανεις τιποτα και του χρονου
τετοιο πραγμα
το εβγαλε
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- falconakis
- Δημοσιεύσεις: 1925
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Παναγιώτη τελικά είσαι σαν το καλό κρασί!!!
Χρόνο με τον χρόνο γίνεσαι καλύτερος!
ΥΓ Συνέχισε να με κάνεις να νιώθω άσχημα για όσα έχω πει για σένα τόσα χρόνια!!!

Χρόνο με τον χρόνο γίνεσαι καλύτερος!
ΥΓ Συνέχισε να με κάνεις να νιώθω άσχημα για όσα έχω πει για σένα τόσα χρόνια!!!