71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αυτος μας κρατησε στο πρωτο ημιχρονο.
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από theo86 »

MANIAKOS έγραψε:Σημερα ήταν κέρβερος κ αν δεν ήταν αυτος στο α θα το τρώγαμε
Στο 90% των ματς κέρβερος ειναι ο παναης
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Odi »

Τεράστιος.Καταπληκτικός.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από paok87 »

Τιτανας


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Alastor »

Εχουν ερθει ποσοι τερματαδες τοσα χρονια και ειναι διαχρονικα ο καλυτερος.Αντε και του χρονου τα ιδια
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Εσυ μας κράτησες στο 1ο ημιχρονο,εσυ θα σηκωσεις και την κουπα την αλλη βδομάδα!!
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Κατα τη γνωμη μου,σημερα ξεχρεωσες το γκολ του 'αερα'.1000 ΜΠΡΑΒΟ :pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από navigator11 »

Εκπληκτική εμφάνιση! Τίποτα άλλο!
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Ο καλυτερος Ελληνας τερματοφυλακας τα τελευταια τρια χρόνια.

Ας το πιστεψει επιτελους και ο ιδιος!
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από chrisg4 »

Αν αντί για Γλυκo σε έλεγαν De Glyken αύριο όλη Ευρώπη θα μιλούσε για την απόκρουση στην κόντρα του Varela. Εμενα μου θύμισε παρα πολύ αυτή την απόκρουση που θεωρείτε η καλύτερη όλον τον εποχών σε μια κεφαλια του Pele.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από tolis01 »

georgedoulk2008 έγραψε:Ο καλυτερος Ελληνας τερματοφυλακας τα τελευταια τρια χρόνια.

Ας το πιστεψει επιτελους και ο ιδιος!
chrisg4 έγραψε:Αν αντί για Γλυκo σε έλεγαν De Glyken αύριο όλη Ευρώπη θα μιλούσε για την απόκρουση στην κόντρα του Varela. Εμενα μου θύμισε παρα πολύ αυτή την απόκρουση που θεωρείτε η καλύτερη όλον τον εποχών σε μια κεφαλια του Pele.
και στην εθνική της Ελλάς Ελλάς... είναι η αλλαγή του Καταπίνο...

ΞΕΧΡΕΩΣΕΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Sick Bastard »

sourmenetes έγραψε:Αυτος μας κρατησε στο πρωτο ημιχρονο.
Και στο πρώτο ματς.

Κι ελπίζω κάπου εδώ να τελειώσει η ατόφια μαλaκία για τη ''στέρηση του κυπέλλου'' πριν 5 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από episimos73 »

Μορφή του αγώνα σήμερα, πάθος και εκπληκτικές επεμβάσεις. Χίλια μπράβο!
Άβαταρ μέλους
NapolitanosG4
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2016, 14:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από NapolitanosG4 »

Πάντα τα άσχημα μένουν, δυστυχώς. Για αυτό και ακους άδικα τόση κριτική! Είσαι τερματοφύλακαρα και ελπίζω να μεινεις για πολλά ακόμα χρόνια και ως αρχηγός. Οποίος πάλι δεν σε γουστάρει ξύδι! Να σαι καλά!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από navigator11 »

Sick Bastard έγραψε:
sourmenetes έγραψε:Αυτος μας κρατησε στο πρωτο ημιχρονο.
Και στο πρώτο ματς.

Κι ελπίζω κάπου εδώ να τελειώσει η ατόφια μαλaκία για τη ''στέρηση του κυπέλλου'' πριν 5 χρόνια.
:lol: :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”