71.Παναγιώτης Γλύκος
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο 90% των ματς κέρβερος ειναι ο παναηςMANIAKOS έγραψε:Σημερα ήταν κέρβερος κ αν δεν ήταν αυτος στο α θα το τρώγαμε
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εχουν ερθει ποσοι τερματαδες τοσα χρονια και ειναι διαχρονικα ο καλυτερος.Αντε και του χρονου τα ιδια
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εσυ μας κράτησες στο 1ο ημιχρονο,εσυ θα σηκωσεις και την κουπα την αλλη βδομάδα!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο καλυτερος Ελληνας τερματοφυλακας τα τελευταια τρια χρόνια.
Ας το πιστεψει επιτελους και ο ιδιος!
Ας το πιστεψει επιτελους και ο ιδιος!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν αντί για Γλυκo σε έλεγαν De Glyken αύριο όλη Ευρώπη θα μιλούσε για την απόκρουση στην κόντρα του Varela. Εμενα μου θύμισε παρα πολύ αυτή την απόκρουση που θεωρείτε η καλύτερη όλον τον εποχών σε μια κεφαλια του Pele.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
georgedoulk2008 έγραψε:Ο καλυτερος Ελληνας τερματοφυλακας τα τελευταια τρια χρόνια.
Ας το πιστεψει επιτελους και ο ιδιος!
και στην εθνική της Ελλάς Ελλάς... είναι η αλλαγή του Καταπίνο...chrisg4 έγραψε:Αν αντί για Γλυκo σε έλεγαν De Glyken αύριο όλη Ευρώπη θα μιλούσε για την απόκρουση στην κόντρα του Varela. Εμενα μου θύμισε παρα πολύ αυτή την απόκρουση που θεωρείτε η καλύτερη όλον τον εποχών σε μια κεφαλια του Pele.
ΞΕΧΡΕΩΣΕΣ!!!!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Και στο πρώτο ματς.sourmenetes έγραψε:Αυτος μας κρατησε στο πρωτο ημιχρονο.
Κι ελπίζω κάπου εδώ να τελειώσει η ατόφια μαλaκία για τη ''στέρηση του κυπέλλου'' πριν 5 χρόνια.
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
- NapolitanosG4
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2016, 14:36
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πάντα τα άσχημα μένουν, δυστυχώς. Για αυτό και ακους άδικα τόση κριτική! Είσαι τερματοφύλακαρα και ελπίζω να μεινεις για πολλά ακόμα χρόνια και ως αρχηγός. Οποίος πάλι δεν σε γουστάρει ξύδι! Να σαι καλά!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Sick Bastard έγραψε:Και στο πρώτο ματς.sourmenetes έγραψε:Αυτος μας κρατησε στο πρωτο ημιχρονο.
Κι ελπίζω κάπου εδώ να τελειώσει η ατόφια μαλaκία για τη ''στέρηση του κυπέλλου'' πριν 5 χρόνια.