71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Μην σπέρνεις πάλι ζιζάνια ρε ΜΑΝΙ...Θα περάσει τον άλλον έτσι και θα χουμε μανούρες πάλι...

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο 1' φτάνει η μπάλα σ' αυτόν από αντίπαλο και κάνει καθυστερήσεις. Εντάξει τι να πεις μετά για νοοτροπίες κλπ. Χιλιοειπωμένα αλλά πώς να μη μιλήσεις όταν τρώμε στη μάπα τα ίδια και ίδια χρόνια τώρα.
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πραγματικα αν σημερα δεν ησουν σε καλη μερα το ματσάκι θα ηταν ριπιτ του τελικού...
Ευτυχώς έχουμε συνηθίσει να μας απογοητεύετε αλλα δεν ξενερωνουμε...
Ευτυχώς έχουμε συνηθίσει να μας απογοητεύετε αλλα δεν ξενερωνουμε...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δε τα ξερεις καλα. Αχρηστος ηταν ΚΑΙ σημερα... Ρωτα εδω να μαθαινεις μπαλιτσα ρε
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
καλες επεμβασεις σημερα,τα μειονεκτηματα ομως υπαρχουν και ειναι σοβαρα
η κακη εξοδος του,η μαλλον η σχεδον ανυπαρκτη εξοδος.σημερα παρατηρησα πως ισως το προβλημα ειναι το αλμα,μηπως για αυτο δεν βγαινει;
επισης θελω το τερμα αιλουρο με ελαστικοτητα
πολυ καλο τερμα ειναι ο καπινο...αλλα δυστυχως στους κατω
παραμενει βεβαια καλος και απαραιτητος στον ΠΑΟΚ,αλλα η θεση ειναι τοσο κομβικη που σε βαζουν σε σκεψεις τα μειον του
βεβαια η αφοριστικη κριτικη που δεχεται ειναι τελειως αδικη.αξιζει το συμβολαιο του
η κακη εξοδος του,η μαλλον η σχεδον ανυπαρκτη εξοδος.σημερα παρατηρησα πως ισως το προβλημα ειναι το αλμα,μηπως για αυτο δεν βγαινει;
επισης θελω το τερμα αιλουρο με ελαστικοτητα
πολυ καλο τερμα ειναι ο καπινο...αλλα δυστυχως στους κατω
παραμενει βεβαια καλος και απαραιτητος στον ΠΑΟΚ,αλλα η θεση ειναι τοσο κομβικη που σε βαζουν σε σκεψεις τα μειον του
βεβαια η αφοριστικη κριτικη που δεχεται ειναι τελειως αδικη.αξιζει το συμβολαιο του
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Φίλε ειλικρινά τώρα, γίνεται να μην ξανακάνεις βολέ ;;;
Σε παρακαλώ δηλαδή.
SM-G935F
Σε παρακαλώ δηλαδή.
SM-G935F
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7407
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αυτο που κανουν οι τερματοφυλακες,ανεξαρτήτως λεπτου,να μαζευουν τη μπαλα 2 δευτερολεπτα αργοτερα,τι φαση?Τσακιζει την ψυχολογια του αντιπαλου ροκανιζοντας πολυτιμο χρονο?Κουραζει τον αντιπαλο παιχτη γιατι τρεχει 3 μετρα παραπανω?ή μηπως γυρναει τα μυαλα οσων βλεπουν μπαλα?
Ψωμοτυρι το εχει και ο γλυκος,ειτε στο 5ο λεπτο,ειτε στο 15ο,ειτε με τη σαλκε,ειτε με τον αετο σκυδρας,ειτε κερδιζουμε 4-0,ειτε ειναι 0-0.
Ψωμοτυρι το εχει και ο γλυκος,ειτε στο 5ο λεπτο,ειτε στο 15ο,ειτε με τη σαλκε,ειτε με τον αετο σκυδρας,ειτε κερδιζουμε 4-0,ειτε ειναι 0-0.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ρε συ γλύκο
γιατί καθυστερείς να πιάσεις τη μπάλα ;
εμείς δε θέλουμε να κοιτάμε εσένα ρε αγόρι μου , τερματοφύλακας είσαι.
άμα βγάλεις το ματς χωρίς να πει ο σπικερ το όνομα σου είναι καλύτερα από το να σε βλέπουμε όλη την ώρα να καθυστερείς
γιατί καθυστερείς να πιάσεις τη μπάλα ;
εμείς δε θέλουμε να κοιτάμε εσένα ρε αγόρι μου , τερματοφύλακας είσαι.
άμα βγάλεις το ματς χωρίς να πει ο σπικερ το όνομα σου είναι καλύτερα από το να σε βλέπουμε όλη την ώρα να καθυστερείς
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πολυ καλα κανει σε πολλες φασεις ο Γλυκος και κραταει τη μπαλα παραπανω.Αυτο το κανει για να βρουν οι παιχτες τις θεσεις τους και να φτιαχτει μια οργανωμενη επιθεση.
Οταν το κανει ομως επιτηδες για να ροκανισει χρονο,ειναι λαθος.
Οταν το κανει ομως επιτηδες για να ροκανισει χρονο,ειναι λαθος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)