Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το πιο άστοχο και μειωτικό σύνθημα για τον ΠΑΟΚ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μειωτικο είναι ότι αναφέρεται στα ναρκωτικά όχι αυτό
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κι εμείς είχαμε συμφωνήσει με την Γαλατά αλλά ξέρεις τι πήραμε. Εάν ο Ηρακλής δεν καταθέσει την πρώτη δόση του - όποιου - διακανονισμού δεν επιστρέφονται οι βαθμοί.dimbar έγραψε:Ο Μπουκουβάλας έχει συμφωνήσει απο προχθές σε διακανονισμό και οι βαθμοι έχουν επιστραφεί.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
δεν ειναι φοβητρο παιδες ο παναθηναικος
παιζει με πανιωνιο ζοριζεται πολυ
παιζει με πανιωνιο ζοριζεται πολυ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Το οτι ζοριζεται με τον Πανιωνιο δεν σημαινει και κατι, λογικο ειναι. Ο Πανιωνιος ειναι πολυ καλη ομαδα.
Σιγουρα δεν ειναι φοβητρο ο βαζελος απλα φαινεται να ειναι σε καλο φεγγαρι.
Σιγουρα δεν ειναι φοβητρο ο βαζελος απλα φαινεται να ειναι σε καλο φεγγαρι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εννοείται πως δεν ειναι..
Ο προβληματισμος ηταν για τα δικα μας επίπεδα ενεργειας-φρεσκαδας, τη στιγμη που οι άλλοι μεχρι πρότινος ηταν στα καλυτερα τους στον τομεα αυτο.
Θα φανούν ολα στο φινις.
Ειδικα να τους δω σε ματς Τετάρτης κυριακης που εμεις τουλάχιστον εχουμε μια α εμπειρία απο Ευρώπη κ βαθυτερο ροστερ.
Ο προβληματισμος ηταν για τα δικα μας επίπεδα ενεργειας-φρεσκαδας, τη στιγμη που οι άλλοι μεχρι πρότινος ηταν στα καλυτερα τους στον τομεα αυτο.
Θα φανούν ολα στο φινις.
Ειδικα να τους δω σε ματς Τετάρτης κυριακης που εμεις τουλάχιστον εχουμε μια α εμπειρία απο Ευρώπη κ βαθυτερο ροστερ.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
DimitrisS έγραψε:Το οτι ζοριζεται με τον Πανιωνιο δεν σημαινει και κατι, λογικο ειναι. Ο Πανιωνιος ειναι πολυ καλη ομαδα.
Σιγουρα δεν ειναι φοβητρο ο βαζελος απλα φαινεται να ειναι σε καλο φεγγαρι.
δεν μπορει να κανει φαση
το θεμα ειναι να βαλουμε αθλητικους παιχτες στο κεντρο,στον αξονα
να εχουμε ενεργεια να πιεζουμε...
και ας βαλει κανεναν αρτιστα πλαγια
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Λετο πριν καν παρει την μπαλα ηταν σαν να φωναζε δυνατα "θα πεσω για πεναλτι τωρα". Μπαμ εκανε.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν ήταν αυτό πέναλτι , εγώ είμαι ο Σταύρος Πετρακόπουλος ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πεφτουνης κ γιαννακο γελάνε παρεα...
Ασταδιαλα ρε
Ασταδιαλα ρε