Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Όσο για τον Μπεργκ,δικαίωμα σας να γράψετε ότι θέλετε,και εγώ έχω γράψει γι'αυτόν τα καλύτερα.
Απλά έγραψα ότι προσωπικά με κούρασε όλο αυτό,ούτε βαζελομανια ούτε τίποτα.
Τέτοια διαφήμιση εδώ μέσα ίσως να μην είχε ποτέ παίχτης του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λογικό γιατί σ' αυτό το τόπικ γράφουμε για τις άλλες Ελληνικές ομάδες.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

obanebane έγραψε:Sick διάβασες τι γράφτηκε μετά την κλήρωση με τον βαζελο και τι συνεχίζεται να γράφεται;
Οκ το 80% που έγραψα είναι εντελώς υποθετικό, το γράφω όμως για να αναδείξω το γεγονός ότι ο βαζελος αυτή τη στιγμή μας φοβίζει.
Να είμαστε ειλικρινείς.
Διάβασα, να σε πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι το κλίμα.
Μπορώ να μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου, δεν με φοβίζει ο βάζελος, εμάς φοβάμαι.
Να το πω αλλιώς, αν παίζαμε τον Γενάρη πχ, δεν θα φοβόμουν τίποτα κι ας ήταν ο βάζελος, όπως είναι τώρα.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

obanebane έγραψε:Όσο για τον Μπεργκ,δικαίωμα σας να γράψετε ότι θέλετε,και εγώ έχω γράψει γι'αυτόν τα καλύτερα.
Απλά έγραψα ότι προσωπικά με κούρασε όλο αυτό,ούτε βαζελομανια ούτε τίποτα.
Τέτοια διαφήμιση εδώ μέσα ίσως να μην είχε ποτέ παίχτης του ΠΑΟΚ.
Δεν εννοούσα εσένα, αν ήταν θα στο έλεγα.
Άλλωστε υπάρχει ήδη ένα τέτοιο ποστ.
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από aoratos »

obanebane έγραψε:Sick διάβασες τι γράφτηκε μετά την κλήρωση με τον βαζελο και τι συνεχίζεται να γράφεται;
Οκ το 80% που έγραψα είναι εντελώς υποθετικό, το γράφω όμως για να αναδείξω το γεγονός ότι ο βαζελος αυτή τη στιγμή μας φοβίζει.
Να είμαστε ειλικρινείς.
Δεν γνωριζω ουτε ενα ατομο εγω προσωπικα που να πιστευει οτι θα αποκλειστουμε απο τον βαζελο. Η αισθηση μου ειναι οτι περισσοτεροι θεωρουν οτι εχουμε ενα οριακο προβαδισμα λογω επαναληπτικου στην Τουμπα
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pgetsos »

Καλά κάνει και μας φοβίζει. Δε μπαίνεις σε σοβαρό ντέρμπι χωρίς σεβασμό και ίσως και ένα μικρό φόβο και βγαίνεις νικητής. Είναι Για μένα Ο καλύτερος από τους 3 του ΠΟΚ αυτή τη στιγμή.

Καλύτερος του ΠΑΟΚ; Όχι. Στα ίσα πάνω κάτω θεωρώ, αυτή τη στιγμή

Πρέπει να μπούμε χεσμενοι; Ούτε καν! Είμαστε καλύτεροι στη καλή μας μετά, ξεκάθαρα

Ούτε αλαζόνες όμως, όπως έχουμε μπει, παίκτες ΚΑΙ οπαδοί, σε πολλά...

Προτιμώ να λέμε Πάμε επιφυλακτικά από το Θα τους γαμησουμε άνετα, πάντως
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στον επαναληπτικό του κυπέλλου στην Τούμπα θα έχουμε, εκτός απροόπτου, και τον Prijo.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5754
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Μπεργκ μπεργκ μπεργκ...το λεω τωρα και ας εκτεθω..ο πριγιο ειναι καλυτερος..να εχει υγεια ο παλικαροα και θα το δειτε..ο σουηδος ειναι ενα πολυ καλο φορ για ελλαδα και ΜΟΝΟ ο οποιος ειναι και απο τους πιο υπουλους παιχτες..βρωμιαρης..μονο αγκωνα..γουσταρω που νομιζουν οτι εγιναν υπερομαδα...και στο πρωταθλημα να φερουμε χ να το πιστεψουν κ αλλο..και στο κυπελλο θα τα πουμε πρασινες και υπουλες πουτανες...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Δημήτρη μαζί σου συμφωνώ μέχρι και στην τελεια στο ποστ σου
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pgetsos »

Είναι νωρίς ακόμα, μη βιάζεστε...
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από The_Stalker »

Φίλε giapas,

ο Ίβιτς έχει διαφορετικό τρόπο ανάπτυξης και ζητά γκολ από όλους. Ο ΠΑΟΚ του Ίβιτς δεν παίζει για το φορ του και το έχω ξαναπεί κι έχω παρεξηγηθεί. Και ναι, δεν λέει δώστε τη μπάλα ντε και καλά στο φορ, λέει βάλτε γκολ. Φέτος, από 34 τελικές έχουν Μάτος και Κάμπος, 41 έχει ο Μπίσεσβαρ, ενώ 21 έχει ήδη προλάβει να κάνει ο Ενρίκε. Ο πλουραλισμός στην επίθεση υπήρχε και πέρισυ ελέω Μακ και Τούντορ (Μακ 45, Πέλκας 52 (!)). Πρόπερσι τις περισσότερες τελικές είχαν τα φορ ( Κλάους 45, Φακ 52, Παπαδόπουλος 23, ενώ ο Μακ είχε 43). Το ίδιο και τις προηγούμενες χρονιές, ακόμα κι όταν ο Στοχ επί Στέφενς είχε 65 τελικές, ο Κλάους είχε 50 και ο Σάλπι 40. Από την άλλη, ο μπεργκ έχει να επιδείξει πολλές τελικές (80/423) μόνο την πρώτη του χρονιά στη ζέλα. Τη δεύτερη Καρέλης και Πέτριτς έχουν περισσότερες (51 - 59 - 61) και λόγω λιγότερων παιχνιδιών του μπεργκ και την τρίτη θα είχε ο Καρέλης αν δεν πουλιόταν το Γενάρη (55 - 39).

Είναι σημαντικό επίσης το ποσοστό στις συνολικές προσπάθειες της ζέλας, το 87/310 δείχνει ξεκάθαρα ότι όλοι παίζουν γι' αυτόν. Ξαναλέω λογικό και καλά κάνουν, αφού ο ιμπάρμπο βγήκε αδιάφορος και η επόμενη λύση τους είναι ο μπουμάλ. Αλλά να λέμε ότι τις ευκαιρίες τις δημιουργεί ο μπεργκ γιατί είναι παιχτάρα και κάνει τα πάντα, είναι φοβερή υπερεκτίμηση. Εδώ κοντεύουμε να τον βγάλουμε Μέσι, οκ, καλός παίκτης, μέχρι εκεί. Και βέβαια είναι δασκαλεμένοι οι βάζελοι να παίζουν για τον μπεργκ. Το αντίθετο θα ήταν περίεργο. Σημείο αναφοράς δεν έχουμε, έχουμε 45, ξαναλέω 45 περισσότερες τελικές. Αυτή είναι η ποιότητα που αποτυπώνεται στα νούμερα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τοπικ για την αλλη ελληνικη ομαδα με την οποια παιζουμε αυριο δε θ ανοιξουμε?

Υγ Να πως δε βγαινεις οφ τοπικ γατακια :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Γκαζεττα με άρθρο τσοχου για ιβιτς που παίζει λέει το κεφάλι του, η σύνταξη με σχόλια για ουαρντα και για παίκτη που ήρθε πρόσφατα και του ζήτησαν να βρει ομάδα προσπαθεί να δημιουργήσει αρνητικό κλίμα στην ομάδα..... Στο ΠΟΚ βέβαια όλα καλά
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gamt »

Μην ασχολούμαστε με τους ΑΡΔ του ΠΟΚ.
Εμείς χρειαζόμαστε ψυχραιμία και πάθος με τον βάζελο, που δείχνει ότι εστιάζει στο Κύπελλο αφού δήλωσε τους παίκτες του με κίτρινες να λείψουν από το ματς Πρωταθλήματος στην Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Ακριβώς ότι λέει ο φίλος από πάνω.
Είναι το 3ο-4ο άρθρο -αν θυμάμαι καλά- που έχω δει ίδιας κοπής/λογικής (αποδόμηση Ivic με ταυτόχρονη αποθέωση των προπονητών της ζελοκουλας) που βγαίνει μέσα στις τελευταίες 3 εβδομάδες... "τυχαία" όλα από "αντικειμενικούς" δημοσιογράφο και από διαφορετικά "αντικειμενικά" site.
Και μετά λένε ότι δεν περνούν γραμμή...
Ε ρε και να βγούμε πρώτοι στα PO και να πάρουμε το κύπελλο... να δω τι θα γράφουν οι γελοίοι...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”