Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Ale »

Να τιμωρηθεί ο Λέτο, αλλά καλά τον έκανε το μνόπανο τον Μάνταλο.
Μιλάμε για @ρχίδι ολκής, που αν κανείς τον πετύχει στον δρόμο, αξίζει να τον ζμπρώχνει σκατό στο λαρύγγι μέχρι να βήξει "ήμαρτον".
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Κάτω τα χέρια από το ομορφοπαιδο τον μανταλο :) :)
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από The_Stalker »

Τα παρακάτω στατιστικά δείχνουν την τεράστια διαφορά στον τρόπο παιχνιδιού τον δικό μας και του βάζελου:
- Ο μπεργκ έχει 20 γκολ με 87 τελικές. Έχει και 3 ασίστ.
- ΟΛΟΙ μαζί οι φορ του ΠΑΟΚ (χωρίς τον Φακ γιατί δεν έπαιξε καθαρός φορ), έχουν 8 γκολ με 59(!) τελικές (ακόμα και τον Φακ να προσθέσω, έχουμε +2 γκολ και +9 τελικές). Ασίστ έχουμε επίσης 3. Δηλαδή υπολειπόμαστε του μπεργκ κατά 28(!!) τελικές.
- Και το κλου: τελικές ΠΑΟΚ 355, τελικές βάζελου 310!

Με δυο λόγια όλος ο βάζελος παίζει για τον μπεργκ και καλά κάνει. Αυτό όμως τον κάνει και πιο προβλέψιμο και πιο ευάλωτο.

ΥΓ Ειλικρινά παρακαλώ πολύ να μην παρερμηνευθεί το ποστ.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Ale »

Σωστός ο Στώκερ και δείχνει πού πρέπει να επικεντρώσουμε την τακτική μας στα τρία παιχνίδια με την πράσινη τροτέζα.
Κλείσιμο διαδρόμων προς την περιοχή αμυντικά.
Και κατά την άποψή μου κατοχή μπάλας με κοντινές πάσες και αργό τέμπο στο δικό τους μισό.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

The_Stalker έγραψε:Τα παρακάτω στατιστικά δείχνουν την τεράστια διαφορά στον τρόπο παιχνιδιού τον δικό μας και του βάζελου:
- Ο μπεργκ έχει 20 γκολ με 87 τελικές. Έχει και 3 ασίστ.
- ΟΛΟΙ μαζί οι φορ του ΠΑΟΚ (χωρίς τον Φακ γιατί δεν έπαιξε καθαρός φορ), έχουν 8 γκολ με 59(!) τελικές (ακόμα και τον Φακ να προσθέσω, έχουμε +2 γκολ και +9 τελικές). Ασίστ έχουμε επίσης 3. Δηλαδή υπολειπόμαστε του μπεργκ κατά 28(!!) τελικές.
- Και το κλου: τελικές ΠΑΟΚ 355, τελικές βάζελου 310!

Με δυο λόγια όλος ο βάζελος παίζει για τον μπεργκ και καλά κάνει. Αυτό όμως τον κάνει και πιο προβλέψιμο και πιο ευάλωτο.

ΥΓ Ειλικρινά παρακαλώ πολύ να μην παρερμηνευθεί το ποστ.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το τρόπο παιχνιδιού της κάθε ομάδας , αλλά με τη ποιότητα που έχει ο καθένας στην επίθεση. Δε μπορεί να είναι στρατηγική επιλογή του Ίβιτς να μη βγαίνουν τελικές από τους επιθετικούς μας, δε γίνονται αυτά ούτε στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δηλαδή τι λέει στον επιθετικό , να μη κάνει τελικές για να υπάρχει πλουραλισμός στο παιχνίδι μας και να συμμετέχουν όλοι;Ούτε και το αντίθετο , από τη μεριά του βάζελου ισχύει - τι σημαίνει ότι παίζουν όλοι για το Μπεργκ ; Είναι τα χαφ - εξτρεμ τους δηλαδή δασκαλεμένοι όλοι να πασάρουν μονίμως στο Μπεργκ? Ότι μπορούν κάνουν όλοι , εμείς τόσο μπορούμε τόσο κάνουμε.

Ο τύπος είναι παικτάρα , είναι δυνατός , ανοίγει διαδρόμους , συμμετέχει , απασχολεί αμυντικούς, σουτάρει , ντριμπλάρει , τα κάνει όλα. Λογικό είναι να συμμετέχει σε όλες τις φάσεις. Αντιθέτως εμείς δεν έχουμε αυτό το σημείο αναφοράς και αυτό αποτυπώνεται στα νούμερα.
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από rouki »

...και κάνει πολλά φάουλ, μουλωχτά, που δεν σφυρίζονται.
Δεν βλέπεις, πως αντιμετωπίζεται ο Αθανασιάδης;
Ακόμα τα κοράκια σφυρίζουν πάρα πολλές φορές ύπουλα. Αυτή η νοοτροπία τους θα εξακολουθήσει να υπάρχει πολύ καιρό ακόμα.
gman90
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Δευ 06 Μαρ 2017, 11:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gman90 »

Το ξαναλέω ,αφού είναι τόσο παικταρά ο Μπεργκ γιατι δεν εχει προτάσεις για εξωτερικό?ε? Σταματήστε την μπεργκιαδα αλλιώς να πάτε στο βαζελομανια ρε παιδια ελεος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για την Ελλάδα είναι μακράν ο καλύτερος φορ. Περιμένω να δω τη συνέχεια του Prijovic με την ελπίδα ότι θα τον ξεπεράσει. Εξάλλου ο Berg είναι ενεργεία φορ στην Εθνική Σουηδίας, δεν είναι τυχαίος. Έχει καλή αντίληψη της φάσης, οσμίζεται δηλαδή το γκολ και παίρνει την σωστή τοποθέτηση. Οι τελικές του είναι καλές, χωρίς τίποτε το φοβερό, αλλά οι τοποθετήσεις του κάνουν το γκολ εύκολο. Αντίθετα οι δύο Έλληνες φορ που έχουμε είναι πολύ στατικοί και προβλέψιμοι. Δεν μπορούν να ξεμαρκαριστούν και γι' αυτό δεν έχουν το εύκολο γκολ. Ο Αθανασιάδης μέχρι πριν από 2 έτη το κατάφερνε σε κάποιες στιγμές του παιχνιδιού, εξ ου και ήταν ο πρώτος σκόρερ της ομάδας, με μέσο όρο 15 -20 γκολ ανά σεζόν. Τα δύο τελευταία έτη όμως μας έχουν λείψει πολύ τα γκολ του.
Αν είχαμε φέτος φορ, θα παίρναμε πρωτάθλημα, ή έστω αν η Galata δεν μας έπαιρνε τον Garry.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Για την Ελλάδα είναι μακράν ο καλύτερος φορ. Περιμένω να δω τη συνέχεια του Prijovic με την ελπίδα ότι θα τον ξεπεράσει.
Τα είπες όλα και σωστά.
Ακόμα ένα κακό του Berg είναι ότι σχεδόν όπου μας βρει, μας βάζει ένα τουλάχιστον γκολ.
Ελπίζω αυτό ν αλλάξει.
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από aoratos »

Ο Berg κανει την καλυτερη του χρονια γενικα σκοραρει σε καθε αγωνιστικη. Τους πετυχαινουμε σε καλο φεγγαρι. Ο Ουζουνιδης τους εχεις στρωσει και εχει καταφερει να παρει αρκετα και απο τους Εμποκου και Κλωναριδη. Ειναι πλεον ανταγωνιστικοι και θα μας βαλλουν δυσκολα. Εκει που σιγουρα υστερουνε πολυ συγκριτικα με εμας ειναι ο παγκος. Ειναι ομαδα 11 ατομων απο εκει και περα δεν εχουν τιποτα. Θα παιξει μεγαλο ρολο αυτο στον μαραθωνιο που ερχεται με τα συνεχομενα ντερμπυ σε κυπελλο και P.O.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

gman90 έγραψε:Το ξαναλέω ,αφού είναι τόσο παικταρά ο Μπεργκ γιατι δεν εχει προτάσεις για εξωτερικό?ε? Σταματήστε την μπεργκιαδα αλλιώς να πάτε στο βαζελομανια ρε παιδια ελεος.
Έτσι είναι για την Ελλάδα ΚΑΙ με την ασυλία που έχει είναι μια χαρά.... Δεν αναρωτιέστε γιατί ούτε στα ευρωπαϊκά ματς του βαζελου είναι ο μπεργκ της Ελλάδας;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε το 80% των ΠΑΟΚτσηδων πιστεύει ότι θα αποκλειστουμε από τον Βαζελο και ότι γενικά η ομάδα θα καταρρεύσει.
Καθίστε και απολαύστε το παλικάρια,θα είναι μεγάλη η στεναχώρια,σας κόβω για μεγάλη αποχή.
Όσο για τον Μπεργκ αρκετά ρε παιδια,φτανει ελεος, έχουμε τους βαζελους εδώ κάτω που τον παρουσιάζουν κάτι μεταξύ Μπενζεμα και Ντιέγκο Κόστα εχουμε και εσας.
Το μόνο που δεν έχει γραφτεί εδώ μέσα για τον Σουηδό (παιχταρας,δε λεω) είναι τι ωραία που γαμαει.
Επίτηδες το κάνετε;
Ρε συ Αποστόλη μιλάμε για έμμονη ιδέα έτσι;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Το 80% από που προκύπτει; Εγώ δεν ξέρω ούτε έναν που να πιστεύει ότι θα αποκλιεστούμε κι ότι θα καταρεύσουμε.

Επίσης, οι βάζελοι μπορεί να τον έχουν θεό, δικαιώμά τους είναι, εδώ είναι το τόπικ για τις άλλες ομάδες και δικαίως γίνεται κάθε τόσο κουβέντα για τον Μπέρκγ, μιας και μονοπωλεί το σκοράρισμα σ αυτό το πρωτάθλημα.

Η ένταση ανεβαίνει, όταν απ τη στιγμή που αναφέρεται ο Μπέργκ, έχει από κάτω ποστ του τύπου ''να πάτε στο βαζελομάνια, κρυφοβαζέλια ουστ'' ή όταν χάνει τίποτα άχαστα παίζουν ποστ του τύπου ''που είναι ο παιχτάρας σας ο Μπεργκ ρε κρυφοβαζέλια, που μας έχετε πρήξει, είδατε τι έχασε τώρα μόκο ε;'' και μάλιστα χωρίς να υπάρχει κανένα άλλο ποστ για το βαζελοματς ή για τον μπέργκ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Sick διάβασες τι γράφτηκε μετά την κλήρωση με τον βαζελο και τι συνεχίζεται να γράφεται;
Οκ το 80% που έγραψα είναι εντελώς υποθετικό, το γράφω όμως για να αναδείξω το γεγονός ότι ο βαζελος αυτή τη στιγμή μας φοβίζει.
Να είμαστε ειλικρινείς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η διπλή «καμπάνα» στον Λέτο, ανοιχτό του Μάνταλου

sdna - 4 Απριλίου 2017, 05:12

Σεμπάστιαν Λέτο και Πέτρος Μάνταλος μπορεί να κληθούν σε απολογία με βάση το βίντεο και σε περίπτωση που συμβεί τότε κινδυνεύουν με τιμωρία. Πρόστιμο και από τον Παναθηναϊκό περιμένει τον Αργεντινό.

Μετά το γκολ του Μάρκους Μπεργκ, με το οποίο ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη επί της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, ο Σεμπάστιαν Λέτο έφτυσε τον Πέτρο Μάνταλο, σε μία απαράδεκτη ενέργεια! Ο Αργεντινός το... κρατούσε στον Μάνταλο, ο οποίος πριν μερικά δευτερόλεπτα είχε γκρεμίσει τον Λέτο.

Τα δύο περιστατικά τα έχει «πιάσει» η κάμερα και είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν τιμωρίες για τους ποδοσφαιριστές.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Goal» ο Λέτο κινδυνεύει με τιμωρία δύο αγωνιστικών για «έργω εξύβριση», αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας Κωνσταντίνος Σιμιτζόγλου να ασκήσει πειθαρχική δίωξη με βάση το βίντεο. Αν συμβεί αυτό, τότε ο Λέτο θα απολογηθεί την Πέμπτη ή την Παρασκευή κάτι που σημαίνει πως θα χάσει τα ματς που ακολουθούν με τον ΠΑΟΚ σε πρωτάθλημα (9/4) και Κύπελλο (12/4). Παράλληλα, για τον Λέτο αναμένεται να υπάρξει και πρόστιμο και μέσα από την ομάδα, με τους Λυμπερόπουλο και Ουζουνίδη να έχουν κάνει ξεκάθαρο από την αρχή πως θα είναι αυστηροί σε θέματα πειθαρχίας. Από εκεί και πέρα είναι «ανοιχτό» να κληθεί σε απολογία βάση του βίντεο για το χτύπημα εκτός φάσης και ο Μάνταλος. Ο αρχηγός της Ένωσης μπορεί να τιμωρηθεί με 3+1 αγωνιστικές λόγω «βιαιοπραγίας».
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τρί 04 Απρ 2017, 09:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”