Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

19 γκολ ο Berg;; :o
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

hasio_john έγραψε:ΜΟΝΟ ο ΠΑΟΚ είναι ικανός να κάνει την γελοία αυτή ομαδίτσα να φαντάζει Ρεάλ...
Ανασταίνουμε και τους πεθαμένους με κάποιον μαγικό τρόπο!
Μακάρι ο φορμαρισμένος βάζελος να "αναστήσει" εμάς στα ημιτελικά.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

Δείχνουν πάντως κ οι 2 να παίζουν με περισσότερες στροφές από μας
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Σορρυ ρε αδέρφια αλλά σύγκριση τελείως διαφορετικών παιχνιδιών... ότι να 'ναι δηλαδή.
Και βέβαια πατάει καλύτερα η ζέλα... αφού δεν το έφαγε στο πρώτο λεπτό. Αν το έτρωγε νομίζετε ότι θα "πάταγε" το ίδιο?
Αντίστοιχα και η κούλα η ίδια ομάδα είναι... απλά με μας της έκατσε το γκολ στο πρώτο λεπτό -ήρθε και η κόκκινη μόλις φάνηκε ότι ισορροπήσαμε και έδεσε το γλυκό-. Η ψυχολογία υπέρ της εμείς καταρρευσαμε... ότι γίνεται και σήμερα ως τώρα. Η ψυχολογία της ζελας στον Θεό... της κουλας στα Τάρταρα. 2-0 από το ημίχρονο.
Σημαντικός παράγοντας και η σφυρίχτρα... σήμερα δεν έχει "ξύλο"... έβγαλε 2-3 κάρτες και ηρέμησαν τα πνεύματα. Το ξύλο είναι υπέρ της λιγότερο ποιοτικής ομάδας και αυτής με την καλύτερη ψυχολογία εκείνη την στιγμή. Με εμάς -όπως και με gay (για να τα λέμε όλα)- η κούλα έριξε ξύλο -σε μεγάλο βαθμό ατιμώρητα- με την σέσουλα.
Μετράει και η φόρμα... και οι απουσίες... κλπ.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι δικαιολογία για την εμφάνιση μας εκεί που ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ -όπως και συνεχίζει να είναι κάτω του μ.ο.- αλλά για την σύγκριση των δύο παιχνιδιών.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν υπαρχει συγκριση των 2 παιχνιδιων οπως δεν υπαρχει και καποιος κανονας που να λεει οτι επρεπε να φαμε γκολ στο πρωτο λεπτο...απλα ηταν ΑΚΟΜΑ μια κακιστη (σε βαθμο κακουργηματος) εμφανιση στο οακα απο την αρχη μεχρι το τελος...
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Sera, φιλικά πάντα...
Συμφωνώ απόλυτα για την εμφάνιση-εις στο ΟΑΚΑ.
Συμφωνώ για τον κανόνα, το έγραψα απλά για να δειξω ότι μιλάμε για διαφορετικά παιχνίδια με τελείως διαφορετικά δεδομένα.
Διαφωνώ για το αν υπάρχει σύγκριση... μια χαρά σύγκριση γίνεται στα σχόλια.

Ο καθένας με την άποψη του. Ελπίζω πως θα ξυπνήσουμε στα Playoff και στο κύπελλο. Νομοτελειακά κάποια στιγμή θα "στρίψει".
Όπως παίζαμε μπαλάρα και κάνουμε κοιλιά... έτσι πιστεύω θα γίνει και με τους άλλους δύο. Δεν μπορεί να πας έτσι μέχρι τέλους.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

GiorgosAtha έγραψε:....
Όλα τα παραπάνω δεν είναι δικαιολογία για την εμφάνιση μας εκεί που ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ -όπως και συνεχίζει να είναι κάτω του μ.ο.- αλλά για την σύγκριση των δύο παιχνιδιών.
Γιώργαρε, δίκιο έχεις σε όλα αυτά που λες!
Απλά κουβέντα κάνουμε πάνω στο γεγονός της απαράδεκτης εικόνας μας.

υ.γ. 1-2 είναι τώρα!
Θα ήθελα πολύ να λήξει Χ ..., μιας και δεν γουστάρω ΚΑΝΕΝΑ από τα 2 ΣΙΧΑΜΑΤΑ να χαρούν! :twisted:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από stelyk »

Να ετοιμαζεστε για λαικ το βραδυ, ισοφαρησε η κουλα. :twisted:
gman90
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Δευ 06 Μαρ 2017, 11:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gman90 »

2-2 η κουλά έτσι να μείνουν πισω μας και οι 2
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

2-2 ... μπήκε ο οικοδόμος και έδωσε πνοή στην ΑΕΚ!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sera4 »

GiorgosAtha έγραψε:Sera, φιλικά πάντα...
Συμφωνώ απόλυτα για την εμφάνιση-εις στο ΟΑΚΑ.
Συμφωνώ για τον κανόνα, το έγραψα απλά για να δειξω ότι μιλάμε για διαφορετικά παιχνίδια με τελείως διαφορετικά δεδομένα.
Διαφωνώ για το αν υπάρχει σύγκριση... μια χαρά σύγκριση γίνεται στα σχόλια.

Ο καθένας με την άποψη του. Ελπίζω πως θα ξυπνήσουμε στα Playoff και στο κύπελλο. Νομοτελειακά κάποια στιγμή θα "στρίψει".
Όπως παίζαμε μπαλάρα και κάνουμε κοιλιά... έτσι πιστεύω θα γίνει και με τους άλλους δύο. Δεν μπορεί να πας έτσι μέχρι τέλους.
γιωργο αν παρεις ολα τα παιχνιδια μας στο ΟΑΚΑ, θα δεις οτι το να τρωμε γκολ αυτοκτονιας ειτε απο το πρωτο λεπτο ειτε γενικοτερα, ειναι κανονας...

για μενα εκει ειναι το θεμα :ugeek:
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Χ... το καλύτερο αποτέλεσμα!

Sera... μαζί σου. Θέμα ψυχολογικό. Θα λυθεί μόνο με τίτλο -άρα απτή απόδειξη της κυριαρχίας μας πρωτίστως σε εμάς τους ίδιους ως ομάδα-. Γιαυτό δεν με νοιάζουν οι εμφανίσεις αυτή την στιγμή στο πρωτάθλημα αλλά το κύπελλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GiorgosAtha την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

7 τελικές η κούλα στο β, μηδέν η ζέλα ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μακάρι να λήξει ισοπαλία.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από hasio_john »

Αντε γ@μήσου ρε Μπερκ ...
ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ γαμώ την τύχη μου κάνανε ... ΜΙΑ!!!!! :evil:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”