Σαφώς και είναι έγκλημα να τρέχεις με ακατάλληλα ελαστικά, αλλά είναι και έγκλημα να τρέχεις πολύ περισσότερο από όσο επιτρέπεται.ΑποστόληςΑ έγραψε:Είδα από κάμερα τον δρόμο στο σημείο του συμβάντος. Ήταν μια απέραντη ευθεία. Η δική μου εκτίμηση για το ατύχημα είναι η αστοχία ελαστικού. Θεωρώ έγκλημα το ότι φορούσε τόσα γηρασμένα ελαστικά, αλλά και το ότι με τέτοια ελαστικά έτρεχε τόσο πολύ.
Cars&Moto
Re: Cars&Moto
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Από το arouraios.gr
Μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μοτοσικλετών) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας, ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας, έκρινε ο Άρειος Πάγος και απέρριψε αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής, που σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου και νταλίκας 18,5 μέτρων
Μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μοτοσικλετών) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας, ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας, έκρινε ο Άρειος Πάγος και απέρριψε αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής, που σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου και νταλίκας 18,5 μέτρων
Re: Cars&Moto
Ως οδηγος μοτο διαβασα και εγω την αποφαση και οκ δεν λεει κατι περιεργο,μπορω να πω οτι το περιεργο ηταν που η οδηγος της μοτο ασκησε μυνηση ενω μονη της εχασε τον ελεγχο και σφηνωθηκε κατω απο την νταλικα.Ισως απλα στηριχτηκε στο γεγονος οτι εκεινη ηταν σε απαγορευμενη λωριδα (αριστερη) για φορτηγα αλλα ο νομος αντιμετωπιζει ξεχωριστα την τροχαια παραβαση απο την αιτια προκλησης του ατυχηματος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Ακριβώς. Το ανέφερα γιατί πολλοί οδηγοί δικύκλων κινούνται πάνω στη διαχωριστική και θα πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν καλύπτονται νομικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Αλογόνο vs Xenon vs LED: Ποια είναι τα καλύτερα φώτα;
pronews.gr
Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι τα φώτα Xenon αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο βήμα εμπρός σε σχέση με τα φώτα αλογόνου. Κυρίως από πλευράς ασφάλειας, αλλά κι από πλευράς εμφάνισης.
Τι ισχύει όμως για το πιο πρόσφατο βήμα εξέλιξης, τα φώτα LED; Παρέχουν καλύτερο φωτισμό τη νύχτα από τα Xenon;
Την απάντηση στο ερώτημα επιχειρεί να δώσει ο YouTuber Nick Murray, χρησιμοποιώντας δύο Porsche 911 και την… πόρτα του γκαράζ του. Ο Murray μετράει τη φωτεινότητα με ένα φωτόμετρο ώστε να έχουμε αντικειμενική σύγκριση. Και για λόγους πληρότητας, προσθέτει και τη μέτρηση από τα φώτα αλογόνου.
Το αποτέλεσμα είναι εμφανές, με τους προβολείς LED να είναι σαφώς πιο δυνατοί από τους Xenon στη μεσαία σκάλα – με διαφορά σχεδόν όση έχουν οι Xenon από τους αλογόνου. Στη μεγάλη σκάλα, οι Xenon έχουν οριακά μεγαλύτερη ισχύ, αλλά οι LED έχουν πιο λευκό φως.
Να θυμίσουμε εδώ ότι οι τρεις τρόποι φωτισμού είναι εντελώς διαφορετικοί: πυράκτωση νήματος στις λάμπες αλογόνου, εκκένωση υψηλής έντασης στις λάμπες Xenon και πόλωση φωτοδιόδου ημιαγωγών στις LED.
Υπάρχει βέβαια σημαντική διαφορά και στο κόστος. Οι LED είναι ακριβότερες, όμως είναι μικρότερες (πράγμα καλό για την αισθητική), καταναλώνουν πολύ λιγότερη ενέργεια από τις Xenon κι έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Πέρα από τις φωτομετρήσεις, ο Murray μας κάνει στο video και μια νυχτερινή βόλτα στο τετράγωνο για να δούμε τις διαφορές φωτισμού και υποκειμενικά.
Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, drive.gr
pronews.gr
Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι τα φώτα Xenon αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο βήμα εμπρός σε σχέση με τα φώτα αλογόνου. Κυρίως από πλευράς ασφάλειας, αλλά κι από πλευράς εμφάνισης.
Τι ισχύει όμως για το πιο πρόσφατο βήμα εξέλιξης, τα φώτα LED; Παρέχουν καλύτερο φωτισμό τη νύχτα από τα Xenon;
Την απάντηση στο ερώτημα επιχειρεί να δώσει ο YouTuber Nick Murray, χρησιμοποιώντας δύο Porsche 911 και την… πόρτα του γκαράζ του. Ο Murray μετράει τη φωτεινότητα με ένα φωτόμετρο ώστε να έχουμε αντικειμενική σύγκριση. Και για λόγους πληρότητας, προσθέτει και τη μέτρηση από τα φώτα αλογόνου.
Το αποτέλεσμα είναι εμφανές, με τους προβολείς LED να είναι σαφώς πιο δυνατοί από τους Xenon στη μεσαία σκάλα – με διαφορά σχεδόν όση έχουν οι Xenon από τους αλογόνου. Στη μεγάλη σκάλα, οι Xenon έχουν οριακά μεγαλύτερη ισχύ, αλλά οι LED έχουν πιο λευκό φως.
Να θυμίσουμε εδώ ότι οι τρεις τρόποι φωτισμού είναι εντελώς διαφορετικοί: πυράκτωση νήματος στις λάμπες αλογόνου, εκκένωση υψηλής έντασης στις λάμπες Xenon και πόλωση φωτοδιόδου ημιαγωγών στις LED.
Υπάρχει βέβαια σημαντική διαφορά και στο κόστος. Οι LED είναι ακριβότερες, όμως είναι μικρότερες (πράγμα καλό για την αισθητική), καταναλώνουν πολύ λιγότερη ενέργεια από τις Xenon κι έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Πέρα από τις φωτομετρήσεις, ο Murray μας κάνει στο video και μια νυχτερινή βόλτα στο τετράγωνο για να δούμε τις διαφορές φωτισμού και υποκειμενικά.
Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, drive.gr
Re: Cars&Moto
Το περίεργο ήταν που έζησε .joshua έγραψε:Ως οδηγος μοτο διαβασα και εγω την αποφαση και οκ δεν λεει κατι περιεργο,μπορω να πω οτι το περιεργο ηταν που η οδηγος της μοτο ασκησε μυνηση ενω μονη της εχασε τον ελεγχο και σφηνωθηκε κατω απο την νταλικα.Ισως απλα στηριχτηκε στο γεγονος οτι εκεινη ηταν σε απαγορευμενη λωριδα (αριστερη) για φορτηγα αλλα ο νομος αντιμετωπιζει ξεχωριστα την τροχαια παραβαση απο την αιτια προκλησης του ατυχηματος.
Re: Cars&Moto
@κατ5
Εδώ και αρκετά καλοκαίρια κάνω για τη δουλειά 21 χιλιόμετρα πήγαινε 21 έλα καθημερινά. Θεωρητικά έχω χάσει άπειρες ώρες από κάποιον αργό, πρακτικά σχεδόν καμία. Δε θα κέρδιζα κάτι
Επίσης οι Γερμανοί Δεν είναι μλκες. Αλλά πληρώνουν για την καλύτερη άσφαλτο στο δρόμο τους. Δε συγκρίνονται
Εδώ και αρκετά καλοκαίρια κάνω για τη δουλειά 21 χιλιόμετρα πήγαινε 21 έλα καθημερινά. Θεωρητικά έχω χάσει άπειρες ώρες από κάποιον αργό, πρακτικά σχεδόν καμία. Δε θα κέρδιζα κάτι
Επίσης οι Γερμανοί Δεν είναι μλκες. Αλλά πληρώνουν για την καλύτερη άσφαλτο στο δρόμο τους. Δε συγκρίνονται
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 29971
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Cars&Moto
Στο παραπανω που αναφερεις που εμπλεκεται η ασφαλτος?Θεμα αντιδρασης σε υψηλες ταχυτητες θετεις.pgetsos έγραψε:@κατ5
Και κατι ακομα: Οταν πηγαινεις με 200φευγα, ο αλλος που μπορει να αλλαξει απο μεσσαια αριστερη, ανετα μπορει να μην σε δει μολις μετα απο ανηφορα, η μπορει να υπολογισει λαθος την ταχυτητα σου στα τοσα χιλιομετρα. Επισης ανετα μπορει να γινει μπροστα σου το οτιδηποτε. Αν εσυ πιστευεις οτι εχεις ΚΑΙ τα αντανακλαστικα, ειδικα στην ηλικια σου που ειναι > 52, ΚΑΙ το αμαξι σου θα καταφερει να σταματησει γιατι καποιος μπηκε αριστερα, καποιου του εφυγε το αμαξι, εγινε οτιδηποτε αλλο, λυπαμαι αλλα κανεις απλα λαθος
Re: Cars&Moto
Περα απο το οτι σε καλυτερη ασφαλτο θα εχεις γρηγοροτερο φρεναρισμα, το παραπανω δε μιλαει για ασφαλτο. Δε μιλησα ΜΟΝΟ για ασφαλτο.
Αλλα οι ελληνικοι δρομοι πολυ απλα δεν εχουν και τη καλυτερη ασφαλτο, οποτε το να λεμε "στη Γερμανια τρεχουν" απο μονο του δε λεει πολλα. Αμερικη, Σουηδια, Δανια, Αγγλια, Γαλλια, Ιταλια δεν τρεχουν. 130 εχουν ΟΛΕΣ αυτες εκτος απο Αγγλια που εχουν 112. Και εχει απο τους λιγοτερους θανατους


130 επισης ειναι η προτεινομενη ταχυτητα στον Autobahn.
Στον οποιο λεμε λεμε για χωρις ορια αλλα πλεον εχουν αρχισει να βαζουν...
https://web.archive.org/web/20130525221 ... olimit.pdf
(Γερμανικα, ξερω δε βοηθανε και πολυ...)
Πανω απο 50% πλεον εχει προσωρινα ορια, 35% εχει μονιμα και υπαρχουν σκεψεις για εθνικο οριο ταχυτητας στ 130 η μαλλον 150 χλμ ανα ωρα
Επισης αν τρακαρεις και πηγαινεις πανω απο 130, ακομα και ο αλλος να φταιει 100%, θεωρεισαι μερικως υπευθυνος και η ασφαλιστικη εχει δικαιωμα να μη σου πληρωσω πανω απο 50%. Γιατι στα 200 χιλιομετρα, φταις δε φταις, εχεις δεν εχει αυτοκινηταρα και τρομερο δρομο, αν γινει η μαλακια δε προλαβαινεις να καταλαβεις καν τι εγινε.
Αλλα οι ελληνικοι δρομοι πολυ απλα δεν εχουν και τη καλυτερη ασφαλτο, οποτε το να λεμε "στη Γερμανια τρεχουν" απο μονο του δε λεει πολλα. Αμερικη, Σουηδια, Δανια, Αγγλια, Γαλλια, Ιταλια δεν τρεχουν. 130 εχουν ΟΛΕΣ αυτες εκτος απο Αγγλια που εχουν 112. Και εχει απο τους λιγοτερους θανατους


130 επισης ειναι η προτεινομενη ταχυτητα στον Autobahn.
Στον οποιο λεμε λεμε για χωρις ορια αλλα πλεον εχουν αρχισει να βαζουν...
https://web.archive.org/web/20130525221 ... olimit.pdf
(Γερμανικα, ξερω δε βοηθανε και πολυ...)
Πανω απο 50% πλεον εχει προσωρινα ορια, 35% εχει μονιμα και υπαρχουν σκεψεις για εθνικο οριο ταχυτητας στ 130 η μαλλον 150 χλμ ανα ωρα
Επισης αν τρακαρεις και πηγαινεις πανω απο 130, ακομα και ο αλλος να φταιει 100%, θεωρεισαι μερικως υπευθυνος και η ασφαλιστικη εχει δικαιωμα να μη σου πληρωσω πανω απο 50%. Γιατι στα 200 χιλιομετρα, φταις δε φταις, εχεις δεν εχει αυτοκινηταρα και τρομερο δρομο, αν γινει η μαλακια δε προλαβαινεις να καταλαβεις καν τι εγινε.
Re: Cars&Moto
Η οδήγηση σε υπερβολικά υψηλές ταχύτητες είναι το ίδιο επικίνδυνη με την οδήγηση σε υπερβολικά χαμηλές ταχύτητες.
Εννοείται ότι έχω κι εγώ διακοσαρίσει το αμάξι μου, αλλά πλέον καταλαβαίνω τί μ@λακία είχα κάνει, αφού το παραμικρό απροσδόκητο που μπορεί να συμβεί/εμφανιστεί σε αυτές τις ταχύτητες (ακόμη και ένα απλό φτάρνισμα), μπορεί να ισοδυναμεί με δυστύχημα.
Ωστόσο ο καθημερινός κίνδυνος που αντιμετωπίζω και δεν μπορώ να αποφύγω, είναι οι οδηγοί-κότες, οι οποίοι πηγαίνουν συνήθως με 25 χλμ (15 μίλια) ανά ώρα λιγότερα από τα ήδη χαμηλότατα όρια.
Με αυτόν τον τρόπο αναγκάζουν τους υπόλοιπους οδηγούς σε προσπεράσεις, όπου αναγκαστικά πρέπει να βγουν στο αντίθετο ρεύμα, έστω και με διακεκομμένη γραμμή, υπερβαίνοντας μάλιστα στιγμιαία το όριο ταχύτητας, διότι έτσι λειτουργεί η μηχανική της προσπέρασης.
Η ίδια εγωπάθεια βρίσκεται στον οδηγό που τρέχει με 250 με αυτόν που πηγαίνει με 45: "εγώ θα πηγαίνω με όσο και όπως γουστάρω, τους υπόλοιπους σας γράφω στα π@πάρια μου".
Εννοείται ότι έχω κι εγώ διακοσαρίσει το αμάξι μου, αλλά πλέον καταλαβαίνω τί μ@λακία είχα κάνει, αφού το παραμικρό απροσδόκητο που μπορεί να συμβεί/εμφανιστεί σε αυτές τις ταχύτητες (ακόμη και ένα απλό φτάρνισμα), μπορεί να ισοδυναμεί με δυστύχημα.
Ωστόσο ο καθημερινός κίνδυνος που αντιμετωπίζω και δεν μπορώ να αποφύγω, είναι οι οδηγοί-κότες, οι οποίοι πηγαίνουν συνήθως με 25 χλμ (15 μίλια) ανά ώρα λιγότερα από τα ήδη χαμηλότατα όρια.
Με αυτόν τον τρόπο αναγκάζουν τους υπόλοιπους οδηγούς σε προσπεράσεις, όπου αναγκαστικά πρέπει να βγουν στο αντίθετο ρεύμα, έστω και με διακεκομμένη γραμμή, υπερβαίνοντας μάλιστα στιγμιαία το όριο ταχύτητας, διότι έτσι λειτουργεί η μηχανική της προσπέρασης.
Η ίδια εγωπάθεια βρίσκεται στον οδηγό που τρέχει με 250 με αυτόν που πηγαίνει με 45: "εγώ θα πηγαίνω με όσο και όπως γουστάρω, τους υπόλοιπους σας γράφω στα π@πάρια μου".
Re: Cars&Moto
+ 2.000.000 χιλιόμετρα καταγεγραμμένα στο κοντέρ μου!!!!Ale έγραψε:Η οδήγηση σε υπερβολικά υψηλές ταχύτητες είναι το ίδιο επικίνδυνη με την οδήγηση σε υπερβολικά χαμηλές ταχύτητες.
Η ίδια εγωπάθεια βρίσκεται στον οδηγό που τρέχει με 250 με αυτόν που πηγαίνει με 45: "εγώ θα πηγαίνω με όσο και όπως γουστάρω, τους υπόλοιπους σας γράφω στα π@πάρια μου"!!!!

Ale, τα είπες όλα μέσα σε δυο προτάσεις (με τα bold), "μα τους χίλιους ξεδοντιασμένους κάστορες"!!!!

Υ.Γ. Μην χάνεσαι ρε σομελιέ...Θέλουμε να μάθουμε πλην των κρασιών και για κείνη την συνάδελφο ξέρω γω...Αγωνιούμε, δεν μας νιώθεις???



Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 27 Μαρ 2017, 14:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.