Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο μόνος άνθρωπος που ταιριάζει για προπονητής στον γαύρο αυτή την στιγμή είναι ο Πετρολουκάς Χαλκιάς.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
pgetsos έγραψε:Δεν είναι τόσο κακός προπονητής πάντως... Καλύτερος και από τους δύο προηγούμενους σίγουρα
Ο Λεμονής δεν είναι προπονητής,αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και κυπρο και πανιωνιο παντως δε θεωρω οτι εκανε κακη δουλεια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πλάκα πλάκα έχει 5 πρωταθλήματα και ένα σίγουρο φέτος έξι, και δύο κύπελλα. Ούτε ο Μουρίνιο δεν έχει τόσα

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν χρειαζόταν προπονητή ο γαύρος για να παίρνει πρωταθλήματα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μιλάω χθες με το βάζελο κουμπάρο μου και άλλο ένα ζέλο συγγενή μου, μετριοπαθείς και οι δύο, φιλο-ΠΑΟΚτσήδες γενικά, χαλαροί και νορμάλ.
Το πνεύμα που κυκλοφορεί για τους ημιτελικούς είναι:
1) Θα μας ξεσκίσουν γιατί ξεφουσκώσαμε
2) Θα φάμε 3 εδώ κάτω γιατί παίζουμε μονίμως χεσμένοι στην Αθήνα για το 0
3) Ο Μπεργκ μόνος του μπορεί να πάρει και τα δύο παιχνίδια
4) Χωρίς Πρίγιο δεν έχουμε ελπίδα - "ποιος θα βάλει γκολ; Ο Αθανασιάδης;" και γελάνε
5) Ο Μολέδο είναι ο καλύτερος αμυντικός της λίγδας και σβήνει τους πάντες
6) Ο Ζέκα είναι το καλύτερο χαφ της λίγκας και καταπίνει το κέντρο
7) Τα μαυράκια που έχουνε είναι γαζέλες και δεν τους προλαβαίνει κανείς
8) Ο Βλαχοδήμος πιάνει φόρμα και θα γίνει ο Νο1 τερματάς της εθνικής σύντομα
9) Ο Λέτο μπαίνει και με μια ενέργεια παίρνει το παιχνίδι
Το θέμα δεν είναι τι λένε ωστόσο και εάν ισχύει ρεαλιστικά, αλλά οτι οι απλοί, χαλαροί βάζελοι είναι/πάνε με τέτοια ψυχολογία, γιατί απλά έχουν μάθει και συνηθίσει έτσι.
Εμείς, η αντίστοιχη αντίδρασή μας σε μεγάλο μέρος των οπαδών είναι:
1) Θα μας ξεσκίσουν γιατί ξεφουσκώσαμε
2) Κάτω θα φάμε 3 γιατί πάμε πάντα χεσμένοι
3) Έχουν τον Μπέργκ τον καλύτερο επιθετικό της λίγδας που είναι και φορμαρισμένος
4) Το κέντρο μας τα έχει φτύσει
5) Ο τερματάς μας είναι κουνέλα και ανεπαρκής
6) Φοβόμαστε τους πάντες και τα πάντα
7) Δεν μπορούμε να κερδίσουμε 3 συνεχόμενα ματς με την ίδια ομάδα
8) Δεν έχουμε ποιον να βάλει γκολ τώρα που λείπει ο Πρίγιο
9) Δεν το πιστεύουμε, γιατί απλά έτσι έχουμε μάθει και συνηθίσει...
Αυτά για τη νοοτροπία που συζητάμε...
Το πνεύμα που κυκλοφορεί για τους ημιτελικούς είναι:
1) Θα μας ξεσκίσουν γιατί ξεφουσκώσαμε
2) Θα φάμε 3 εδώ κάτω γιατί παίζουμε μονίμως χεσμένοι στην Αθήνα για το 0
3) Ο Μπεργκ μόνος του μπορεί να πάρει και τα δύο παιχνίδια
4) Χωρίς Πρίγιο δεν έχουμε ελπίδα - "ποιος θα βάλει γκολ; Ο Αθανασιάδης;" και γελάνε
5) Ο Μολέδο είναι ο καλύτερος αμυντικός της λίγδας και σβήνει τους πάντες
6) Ο Ζέκα είναι το καλύτερο χαφ της λίγκας και καταπίνει το κέντρο
7) Τα μαυράκια που έχουνε είναι γαζέλες και δεν τους προλαβαίνει κανείς
8) Ο Βλαχοδήμος πιάνει φόρμα και θα γίνει ο Νο1 τερματάς της εθνικής σύντομα
9) Ο Λέτο μπαίνει και με μια ενέργεια παίρνει το παιχνίδι
Το θέμα δεν είναι τι λένε ωστόσο και εάν ισχύει ρεαλιστικά, αλλά οτι οι απλοί, χαλαροί βάζελοι είναι/πάνε με τέτοια ψυχολογία, γιατί απλά έχουν μάθει και συνηθίσει έτσι.
Εμείς, η αντίστοιχη αντίδρασή μας σε μεγάλο μέρος των οπαδών είναι:
1) Θα μας ξεσκίσουν γιατί ξεφουσκώσαμε
2) Κάτω θα φάμε 3 γιατί πάμε πάντα χεσμένοι
3) Έχουν τον Μπέργκ τον καλύτερο επιθετικό της λίγδας που είναι και φορμαρισμένος
4) Το κέντρο μας τα έχει φτύσει
5) Ο τερματάς μας είναι κουνέλα και ανεπαρκής
6) Φοβόμαστε τους πάντες και τα πάντα
7) Δεν μπορούμε να κερδίσουμε 3 συνεχόμενα ματς με την ίδια ομάδα
8) Δεν έχουμε ποιον να βάλει γκολ τώρα που λείπει ο Πρίγιο
9) Δεν το πιστεύουμε, γιατί απλά έτσι έχουμε μάθει και συνηθίσει...
Αυτά για τη νοοτροπία που συζητάμε...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα είπες όλα. Και το κλίμα περνάει και στους παίχτες.bane1980 έγραψε: Το πνεύμα που κυκλοφορεί για τους ημιτελικούς είναι:
9) Δεν το πιστεύουμε, γιατί απλά έτσι έχουμε μάθει και συνηθίσει...
Αυτά για τη νοοτροπία που συζητάμε...
Ειλικρινά θυμάμαι το 85 που φάγαμε 2 στο 1ο παιχνίδι, όλη η Σαλονίκη ήταν πεπεισμένη πως εμείς θα ημασταν στον τελικό.
Και όντως, ήρθε ένα μεγαλοπρεπές ντόρτι με ανελέητο σφυροκόπημα.
Αν τύχει κα ιχάσουμε τώρα πχ 2-0, ωλαλα...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Συζητάμε για την νοοτροπία των οπαδών;
Κάθε οπαδός βρίσκεται στον κόσμο του και θεωρεί ότι η δική του ομάδα είναι η καλύτερη.. Αυτό θεωρούν και οι περισσότεροι γάβροι σήμερα.
Κάθε οπαδός βρίσκεται στον κόσμο του και θεωρεί ότι η δική του ομάδα είναι η καλύτερη.. Αυτό θεωρούν και οι περισσότεροι γάβροι σήμερα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η νοοτροπία των οπαδών πηγάζει από τη νοοτροπία της ομάδας και τούμπαλιν.
ΥΓ. Τόλη θυμάμαι κάτι αντίστοιχο στο μπάσκετ σε διπλούς αγώνες με την πολύ δυνατή τότε Σκαβολίνι...δεν ξέρω πόσο χάσαμε έξω, αλλά αρκετούς, και όλοι πιστεύαμε οτι στο ημίχρονο θα είχαμε καλύψει τη διαφορά.
Τελικά καλύφθηκε πολύ νωρίτερα και οι Ιταλοί έφαγαν 35 πόντους στο κεφάλι (ή κάπου εκεί). Απλά εκείνη η ομάδα ΗΞΕΡΕ και ΠΙΣΤΕΥΕ οτι είναι (η) ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Και περνούσε και στον κόσμο. Και επειδή ο κόσμος το πίστευε και αυτός, το περνούσε και στην ομάδα.
Απλά εκείνη η εποχή για το μπάσκετ ήταν εποχή τίτλων και μάλιστα ευρωπαϊκών, ενώ το ποδόσφαιρο έχει αραχνιάσει στην ατιτλίαση. Για αυτό το κύπελλο είναι τεράστιος στόχος, γιατί παραμένει τίτλος. Και ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός έχει ανάγκη από τίτλους. Όχι κανά 10% πιθανότητα πρόκρισης σε ένα επόμενο γύρο.
ΥΓ. Τόλη θυμάμαι κάτι αντίστοιχο στο μπάσκετ σε διπλούς αγώνες με την πολύ δυνατή τότε Σκαβολίνι...δεν ξέρω πόσο χάσαμε έξω, αλλά αρκετούς, και όλοι πιστεύαμε οτι στο ημίχρονο θα είχαμε καλύψει τη διαφορά.
Τελικά καλύφθηκε πολύ νωρίτερα και οι Ιταλοί έφαγαν 35 πόντους στο κεφάλι (ή κάπου εκεί). Απλά εκείνη η ομάδα ΗΞΕΡΕ και ΠΙΣΤΕΥΕ οτι είναι (η) ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Και περνούσε και στον κόσμο. Και επειδή ο κόσμος το πίστευε και αυτός, το περνούσε και στην ομάδα.
Απλά εκείνη η εποχή για το μπάσκετ ήταν εποχή τίτλων και μάλιστα ευρωπαϊκών, ενώ το ποδόσφαιρο έχει αραχνιάσει στην ατιτλίαση. Για αυτό το κύπελλο είναι τεράστιος στόχος, γιατί παραμένει τίτλος. Και ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός έχει ανάγκη από τίτλους. Όχι κανά 10% πιθανότητα πρόκρισης σε ένα επόμενο γύρο.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για το μεγαλοπρεπές ντόρτι στο βάζελο το 85 στον επαναληπτικό του 2-0 στην Α8ήνα, μη θεωρούμε πως ο βάζελος ήταν του πεταματού.
Με Ζάετς, Σαραβάκο κλπ.
Με πρωτάθλημα τα προηγούμενα 2 έτη.
Και παρόλα αυτά παρά το 2-0 εναντίον μας, το κλίμα που περνούσε ήταν ¨μια κακή βραδιά, πάμε να τους πατήσουμε¨
Εδώ μιλάμε μεταξύ μας για καταστροφή ντεμέκ αν έρθει και το 1ο παιχνίδι 0-0 πχ.. Ήμαρτον!
Ως και με Άγγελο στη ρεβάνς του 5-2 με Ατλέτικο που ήρθε 4-4, χάναμε 1-3 στο ημίχρονο και παρόλα αυτά καμία μίρλα στο γήπεδο, το κάνουμε 4-3 στο 75 και είχαμε και δοκάρι στο 80 που αν έμπαινε θα σε έλεγα εγώ.
Με Ζάετς, Σαραβάκο κλπ.
Με πρωτάθλημα τα προηγούμενα 2 έτη.
Και παρόλα αυτά παρά το 2-0 εναντίον μας, το κλίμα που περνούσε ήταν ¨μια κακή βραδιά, πάμε να τους πατήσουμε¨
Εδώ μιλάμε μεταξύ μας για καταστροφή ντεμέκ αν έρθει και το 1ο παιχνίδι 0-0 πχ.. Ήμαρτον!
Ως και με Άγγελο στη ρεβάνς του 5-2 με Ατλέτικο που ήρθε 4-4, χάναμε 1-3 στο ημίχρονο και παρόλα αυτά καμία μίρλα στο γήπεδο, το κάνουμε 4-3 στο 75 και είχαμε και δοκάρι στο 80 που αν έμπαινε θα σε έλεγα εγώ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εκείνο το μέταλλο του ΠΑΟΚ , το οποίο φυσικά και δεν είχε καμία σχέση με αγωνιστικούς λόγους , έχει χαθεί οριστικά και για πάντα. Εκείνο το μέταλλο προερχόταν αποκλειστικά από τη μαχητικότητα του κόσμου που έδινε φτερά στην ομάδα. Κι ο κόσμος εκείνος , είχε ως αφετηρία τη μεγάλη ομάδα της προηγούμενης δεκαετίας που η αύρα της ήταν ακόμα φρέσκια. Εκείνο το μέταλλο χάθηκε , ας ψάξουμε για κάτι νέο.
Όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε , τόσο λιγότερο θα ζοριζόμαστε στις μεταξύ μας κουβέντες.
Όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε , τόσο λιγότερο θα ζοριζόμαστε στις μεταξύ μας κουβέντες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τοτε τα μεταλλα σφυρηλατουνταν κυριως απτον κοσμο κ τις φανελες..
Εδω κ πολλα χρονια, που το ποδόσφαιρο εχει εκσυγχρονιστεί κ εχουν αλλαξει πολλα,
τα μεταλλα σφυρηλατουνται απ'την προσωπικοτητα-ποιοτητα των ποδοσφαιριστών κ τους τιτλους (το ενα φερνει τ'αλλο, both ways)
Εδω κ πολλα χρονια, που το ποδόσφαιρο εχει εκσυγχρονιστεί κ εχουν αλλαξει πολλα,
τα μεταλλα σφυρηλατουνται απ'την προσωπικοτητα-ποιοτητα των ποδοσφαιριστών κ τους τιτλους (το ενα φερνει τ'αλλο, both ways)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εκείνο το ματς, είναι η επιτομή θετικής ενέργειας από τον κόσμο προς την ομάδα και τούμπαλιν.bane1980 έγραψε:Η νοοτροπία των οπαδών πηγάζει από τη νοοτροπία της ομάδας και τούμπαλιν.
ΥΓ. Τόλη θυμάμαι κάτι αντίστοιχο στο μπάσκετ σε διπλούς αγώνες με την πολύ δυνατή τότε Σκαβολίνι...δεν ξέρω πόσο χάσαμε έξω, αλλά αρκετούς, και όλοι πιστεύαμε οτι στο ημίχρονο θα είχαμε καλύψει τη διαφορά.
Τελικά καλύφθηκε πολύ νωρίτερα και οι Ιταλοί έφαγαν 35 πόντους στο κεφάλι (ή κάπου εκεί). Απλά εκείνη η ομάδα ΗΞΕΡΕ και ΠΙΣΤΕΥΕ οτι είναι (η) ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Και περνούσε και στον κόσμο. Και επειδή ο κόσμος το πίστευε και αυτός, το περνούσε και στην ομάδα.
Απλά εκείνη η εποχή για το μπάσκετ ήταν εποχή τίτλων και μάλιστα ευρωπαϊκών, ενώ το ποδόσφαιρο έχει αραχνιάσει στην ατιτλίαση. Για αυτό το κύπελλο είναι τεράστιος στόχος, γιατί παραμένει τίτλος. Και ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός έχει ανάγκη από τίτλους. Όχι κανά 10% πιθανότητα πρόκρισης σε ένα επόμενο γύρο.
Το πήραμε γιατί δεν μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους.
Το θυμάμαι σαν τώρα το παλε να κουνιέται....
SM-G935F
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τιποτα δεν εχει χαθει οριστικα και για παντα, απλα τα φραγκα του Σαββιδη μας κοιμισανε για λιγο.Θεωρησαμε οτι τωρα πια τη δουλεια θα την κανουν αυτα κι εμεις θα αραξουμε.Η ψυχολογια των ανθρωπων-παικτων δεν αλλαξε.Το πως επηρεαζονται δηλαδη απ τη θετικη ενεργεια 30.000 κοσμου.Το θεμα ειναι να ξερει ο παικτης οτι ο κοσμος θα σπρωξει,θα τον στηριξει,ακομα και στα δυσκολα.Αμα ακουει τα "Μλκ Γλυκο "απ το 5' τρεμει το φιλοκαρδι του.Εμεις ειμαστε το κλειδι.Εμεις πρεπει να τους πεισουμε οτι μπορουν να καταπιουν οποιονδηποτε αντιπαλο.giapas έγραψε:Εκείνο το μέταλλο του ΠΑΟΚ , το οποίο φυσικά και δεν είχε καμία σχέση με αγωνιστικούς λόγους , έχει χαθεί οριστικά και για πάντα. Εκείνο το μέταλλο προερχόταν αποκλειστικά από τη μαχητικότητα του κόσμου που έδινε φτερά στην ομάδα. Κι ο κόσμος εκείνος , είχε ως αφετηρία τη μεγάλη ομάδα της προηγούμενης δεκαετίας που η αύρα της ήταν ακόμα φρέσκια. Εκείνο το μέταλλο χάθηκε , ας ψάξουμε για κάτι νέο.
Όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε , τόσο λιγότερο θα ζοριζόμαστε στις μεταξύ μας κουβέντες.
Σκεφτειτε λιγο πως γινεται και στα εκτος ο ΠΑΟΚ εχει φτερα,εχει πιστη ακομα και για το πιο απιστευτο αποτελεσμα απεναντι σε ομαδες μεγαθηρια.Σκεφτειτε και ποσο διαφορετικη ειναι η κερκιδα στα εκτος.Εκει λειπουν οι γιαλαντζι,οι ντεμεκ ,οι δηθεν.Συγκρινετε με την εικονα της Τουμπας.Το πιασατε?Στο χερι μας ειναι μαγκες.