Ο Τιαμ εχει φυγει 2 μηνες τωραMANIAKOS έγραψε:Τιαμ πασες σε παιξτες μαρκαρισμενους χωρις λογο για αλλη μια φορε
71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν θέλει ο ΠΑΟΚτσής να κράξει, θα πει μέχρι και για Thiam.
Τι σας φταίει ο Thiam;;;;
Α ρε κατακαημένε Π.Α.Ο.Κ....
Μανιακέ, ντρέπομαι.
Τι σας φταίει ο Thiam;;;;
Α ρε κατακαημένε Π.Α.Ο.Κ....
Μανιακέ, ντρέπομαι.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ρε αδερφε να σταθω στο τι εβγαλε οταν κανει απο δυο τραγικα λαθη σε καθε παιχνιδι εδω και ενα μηνα;pgetsos έγραψε:Το ειδα. Ωραια, και; Τι 2 τι 3 σε εκεινο το σημειο ρε φιλε. Γλυτωσε και αλλα 3-4, εκ των οποιων τα 2 ηταν και πολυ δυσκολαaoratos έγραψε: Ειδες το τριτο γκολ ή στο δευτερο εκλεισες την τηλεοραση; Την τραγικη πασα παλι στον επιτηθεμενο που φερνει την πρωτη κιτρινη του Μαλε την ειδες;
Δεν λεω εκανε καλη εμφανιση. Αλλα δεν εκανε κακη εμφανιση οπως παρουσιαζεται, ουτε αφου θες να κανεις κριτικη (οχι εσυ) θα πεις μονο τα αρνητικα του στον αγωνα, οταν δεν εχει μονο απο δαυτα
Ναι μαλακια του η πασα
Αυτα που βγαζει μπραβο του και ειναι η δουλεια του και η απαιτηση που υπαρχει απο τον βασικο τερματα της ομαδας πρωταθλητισμου. Οπως γραφει πολυ ευστοχα ο sera κλειδι σε αυτην την θεση ειναι η σταθεροτητα. Δεν ειναι η θεση αυτη αριθμητικη να τα βαλουμε κατω να πουμε επνιξε 2, επιασε 5 αρα μια χαρα εκανε την δουλεια του!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αυτό.
Αν έβγαζε και αυτά που έφαγε, δεν θα έπαιζε στον Π.Α.Ο.Κ.!
Όπως και αν έτρωγε και τα άλλα που έπιασε.
Ξεκολλάτε λίγο.
Αν έβγαζε και αυτά που έφαγε, δεν θα έπαιζε στον Π.Α.Ο.Κ.!
Όπως και αν έτρωγε και τα άλλα που έπιασε.
Ξεκολλάτε λίγο.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
χωρις εξοδο ειναι παιδια,δεν ειναι λογικο να τον θεωρειτε το καλυτερο τερμα της ιστοριας μας που πρεπει να παντρευτουμε για μια ζωη
και στην τελευταια φαση παλι αεροπλανικη εξοδο κανει εκτος των αλλων
και στην τελευταια φαση παλι αεροπλανικη εξοδο κανει εκτος των αλλων
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ξεκολα εσυ ρε Roman, τι εβγαλε δλδ? Εκανε καμια υπερβατικη αποκρουση; Εχει σωστη θεση στις μεγαλες ευκαιριες και κανει αυτο που περιμενεις να κανει ο καθε σοβαρος τερματοφυλακας που του εχεις εμπιστευτει θεση βασικου.
Το τετ α τετ του Ανταρεβιτς εχει απλως σωστη θεση και ο Σουηδος κανει τραγικο τελειωμα πανω του. Αν το ταγαρι ειχε ποιοτητα θα τον κρεμαγε και κανεις τερματοφυλακας δεν θα μπορουσε να κανει κατι. Το σουτ του λαζαρου ειναι τεχνικο αλλα στο κεντρο και αδυναμο, οποιος τερματοφυλακας εχει καλη θεση το βγαζει ευκολα. Στην σουμα βγαζει αυτα που περιμενεις να βγαλει ενας τερματοφυλακας εχοντας σωστο διαβασμσα της φασης οταν η αντιπαλη επιθεςη εκθετει την αμυνα σου αλλα κανει ασχημα τελειωματα.
Το τετ α τετ του Ανταρεβιτς εχει απλως σωστη θεση και ο Σουηδος κανει τραγικο τελειωμα πανω του. Αν το ταγαρι ειχε ποιοτητα θα τον κρεμαγε και κανεις τερματοφυλακας δεν θα μπορουσε να κανει κατι. Το σουτ του λαζαρου ειναι τεχνικο αλλα στο κεντρο και αδυναμο, οποιος τερματοφυλακας εχει καλη θεση το βγαζει ευκολα. Στην σουμα βγαζει αυτα που περιμενεις να βγαλει ενας τερματοφυλακας εχοντας σωστο διαβασμσα της φασης οταν η αντιπαλη επιθεςη εκθετει την αμυνα σου αλλα κανει ασχημα τελειωματα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πολύ καλά ρεφλέξ, πολύ καλός στο 1vs1, αλλά κάτω του μετρίου στις εξόδους σε σέντρες στην περιοχή του. 'Όταν η τρίτη περίπτωση καθαρίζεται από τα στόπερ φαίνεται σαν τον Neuer.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλός GK στο 1 εναντίων ενός με άριστα το 10= "9" αλλά σε ορισμένες φάσεις είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Tolaros έγραψε:Sorry ρε παιδιά τι καλός? Δηλαδή άμα ήταν κακός τι θα έκανε σήμερα? Επειδή έβγαλε αυτά που πήγαν πάνω του?
Η πρώτη κίτρινη του Μαλεζά είναι από δική του μακακία κ έχει ευθύνη σε 2 από 3 γκολ.
Ασταθέστατος σε θέση που δε σηκώνει αστάθεια
πανω του? πανω του πηγε η βολιδα του σιμοες? πανω του το τετατετ του σουηδου? πανω του το σουτ του αλλου??? μη τρελαθουμε παλι!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν ειναι τοσο δυσκολο ρε snufel. Δεν περιμενω να βγαλει το απιαστο του Αραουχο.sn0ufel4 έγραψε:ε τι αλλο θες να βγαλει?
Περιμενα να ηταν σωστος και συγκεντρωμενος τον τελευταιο μηνα οπως ηταν ολη την χρονια και να βγαζει οσα κανονικα εβγαζε παντα λογω καλων ρεφλεξ και καλων τοποθετησεων που παναξια του εδωςαν μονιμη φανελα βαςικου. το τελευταιο διαστημα τρωει καποια αστεια γκολ οπως το τριτο γκολ με κουλα και σαλκε. Το ιδιο και τα αβιαστα παιδικα λαθη με τις πασες δωρο σε κουλα και γαυρο. Το ιδιο τραγικο ειναι και το γκολ που τρωει με την Ξανθη. Ολα παιδικα λαθη σε συνεχομενα παιχνιδια τον τελευταιο μηνα. Το εχει παραγαμισει και αν δεν ξυπνισει θα φαμε τα μουτρα μας.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Όλη η ομάδα είναι χώμα, μέσα κι αυτός. Απλά επειδή είναι GK, διογκώνεται. Ας μην αρχίσουμε τους αφορισμούς.
Ο ΠΑΟΚ θέλει τερματοφύλακα για βασικό το καλοκαίρι. Φέτος δυστυχώς, ούτε σοβαρός αναπληρωματικός δεν υπάρχει για να πάρει κι ο Γλύκος τις ανάσες του.
Ο ΠΑΟΚ θέλει τερματοφύλακα για βασικό το καλοκαίρι. Φέτος δυστυχώς, ούτε σοβαρός αναπληρωματικός δεν υπάρχει για να πάρει κι ο Γλύκος τις ανάσες του.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Και οι 2 πασες (1η που εφερε την καρτα του μαλεζα κ 2η στον κλεισμενο ενρικε), μετα απο εκεινη με γκει, ειναι ανεπιτρεπτες..Λογω χρονιας και πολυ καλων εμφανισεων, ενα και δυο λαθη μπορει να δικαιολογηθουν..
οπως γινεται παγκοσμιως με ολους τους τερματαδες..
Το θεμα ειναι να μη γινει πατερν και τα επαναλαβει λογω ψυχολογιας..
Εχεις πιασει τοσα δυσκολα κ στα ευκολα κανεις ανεξηγητες μλκιες..
ΣΥΝΕΛΘΕ (για 3η φορα)aoratos έγραψε:Τι εχει παθει ρε?????
Υ.Γ. στο 3ο, δε νομιζω οτι φερει τοσο ευθυνη γτ η μπαλα περναει χιλιοστα απ'το κεφαλι του κρεσπο που τελικα δεν τη διωχνει και με την μπαλα να προσγειωνεται αποτομα, αιφνιδιαζεται.