Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ρε παλικαρια απο ποτε πηγε ο Φορτουνης στη Μπαρτσα;
Η δεν ειναι αυτος που βουταει συνεχεια;
Βουυυυτα, βουυυυτα.... 1 το πηρες, μπραβο
Η δεν ειναι αυτος που βουταει συνεχεια;
Βουυυυτα, βουυυυτα.... 1 το πηρες, μπραβο
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7980
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7980
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7980
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04