barlow4 έγραψε:πρωτη κακη εμφανιση του γλυκου φετος κ τον κρεμασαμε στα μανταλακια.
εδω κ χρονια ειναι μακραν ο καλυτρεος κιπερ που εχουμε.
αν κ αδικη η κριτικη γιατι δεν πηρε παιχνιδια, ο μπρκιτς οποτε μπηκε το σκατο εφτασε στην καλτσα.
τις πολλες σπουδαιες αποκρουσεις του γλυκου πολυ ευκολα τις ξεχασαμε.
Μιλάμε για άνθρωπο που ήρθε για 3ος τερματοφύλακας και λίγο μετά ήταν μόνιμος 2ος που τελείωνε τη χρονιά σαν 1ος (Παλτιάς, Kresic, Olsen) και σήμερα είναι αρχηγός. Αυτό τυχαία δεν γίνεται. Τι άλλο να σας αποδείξει;; Έκανε την απόκρουση με τον βάζελο στο 80φεύγα, κράτησε το 2πλό στη Borussia με νύχια και με δόντια, τι άλλο πια να κάνει;;;; Φτάνει με την εμπάθεια.
Ό,τι κατάφερε το αξίζει. Αν δεν το άξιζε, δεν θα ήταν εδώ μετά από τόσους προπονητές..