αλλα μεταξυ μας μεταξα, το μεγαλυτερο λαθος το καναμε εμεις.
περυσι που διωξαμε εναν απο τους καλύτερους τερμάρηδες που πέρασε απο τον ΠΑΟΚ γιατί...... χμμμ. τεσπα.
K_geo έγραψε:περυσι που διωξαμε εναν απο τους καλύτερους τερμάρηδες που πέρασε απο τον ΠΑΟΚ γιατί...... χμμμ. τεσπα.
barlow4 έγραψε:πρωτη κακη εμφανιση του γλυκου φετος κ τον κρεμασαμε στα μανταλακια.
εδω κ χρονια ειναι μακραν ο καλυτρεος κιπερ που εχουμε.
αν κ αδικη η κριτικη γιατι δεν πηρε παιχνιδια, ο μπρκιτς οποτε μπηκε το σκατο εφτασε στην καλτσα.
τις πολλες σπουδαιες αποκρουσεις του γλυκου πολυ ευκολα τις ξεχασαμε.
Το λάθος του είναι, οτι περιμένει τη μπάλα να του έρθει και όταν αντιλαμβάνεται οτι ο άλλος θα του το καρφώσει, κάνει κάτι σαν έξοδο και αντιδρά σπασμωδικά, για να δείξει, οτι προσπάθησε.Odi έγραψε:Πολύ άδικη η κριτική στον Γλυκο.Εχει κάνει πολύ καλή χρονια ως τώρα.
Στο γκολ τον παίκτη τον χάνει ο Ματος,ο οποίος ευθύνεται σε αρκετά γκολ που δεχτήκαμε τελευταία (Ξάνθη για το κύπελλο, τα 2 γκολ του Αστέρα Τρίπολης στην Τούμπα και της γριας εχθές) .
Μου αρέσει που είσαι ακόμα έτσι ορθολογιστής. Έχεις μια πλάκα ρε μαν ...barlow4 έγραψε:πρωτη κακη εμφανιση του γλυκου φετος κ τον κρεμασαμε στα μανταλακια.
εδω κ χρονια ειναι μακραν ο καλυτρεος κιπερ που εχουμε.
αν κ αδικη η κριτικη γιατι δεν πηρε παιχνιδια, ο μπρκιτς οποτε μπηκε το σκατο εφτασε στην καλτσα.
τις πολλες σπουδαιες αποκρουσεις του γλυκου πολυ ευκολα τις ξεχασαμε.