71.Παναγιώτης Γλύκος
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
MANIAKOS έγραψε:Στα λάθη τρέχουμε εδω μεσα ανακαλυπτωντας και αλλα, στα καλα δυσκολα
-
Dimg4
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Θα μας τρελανεις εσυ, τελος. Σε μια φαση κανουν σεντρα και εκει που περιμενουμε να την καθαρισεις με μια απλη εξοδο, παραμενεις σκαλωμενος στην μικρη περιοχη, πεταγεται ο μαυρος τους και λεμε το φαγαμε... και κανεις μια εκπληκτικη αποκρουση!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Μπραβο ρε παναγιωτη! Γι αυτο σε ψηφισα μβπ. Μας εσωσες στα δυσκολα, δειχνεις εμπιστοσυνη στα ποδια σου στα ευκολα. Βελτιωσες τις μακρινες πασες κ τα βολε, βελτιωσε τωρα κ τις εξοδους. Παντως οσοι καταλαβαινουν βλεπουν πως δουλευεις πολυ!
-
nagbeΠΑΟΚ80
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:48
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καταπληκτικός.Μπράβο ρε Παναγιώτη.Με τέτοιες εμφανίσεις ανεβαίνεις επίπεδο.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
εργάζεται στη πιο δύσκολη θέση και η βελτίωση έρχεται με το σταγονόμετρο.Φαίνεται ότι δουλεύει. Έχει βελτιώσει την αυτοπεποίθηση του.
Πολλά μπράβο Παναγιώτη!
Πολλά μπράβο Παναγιώτη!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν εκτέθηκε από τις σέντρες που έγιναν, οπότε η απόδοσή του φάνηκε εκπληκτική.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Έχει ωριμάσει στο παιχνίδι του, έχει αποκτήσει αυτοπεποίθηση, δείχνει καλά γυμνασμένος. Βρίσκεται σε εξαιρετική φάση της καριέρας του.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τραγικός εκει
Π καλη επέμβαση εκει μετα βεβαια πανω στον ιδιο παικτη αλλα μας Μαμήςε σημερα ΚΑΙ αυτος αλλα κυριως η νοοτροπία μαξ δεύτερης θέσης που δε λεει να φυγει
Π καλη επέμβαση εκει μετα βεβαια πανω στον ιδιο παικτη αλλα μας Μαμήςε σημερα ΚΑΙ αυτος αλλα κυριως η νοοτροπία μαξ δεύτερης θέσης που δε λεει να φυγει
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στάθηκε μοιραίος στο γκολ. Κρίμα. Γενικά όμως ήταν για άλλο ένα ματς εξαιρετικός