71.Παναγιώτης Γλύκος
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλος τερματας εν γενει αλλα συμβαινει τοσες πολλες φορες η πρωτη φαση που μας κανουν να γινεται και γκολ , που τρελαινεσαι.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο πρώτο γκολ κάνει πολύ καλή απόκρουση και ήταν αδύνατο εκεί που πήγε η μπάλα να καταφέρει να την διώξει πιο πλαγια ή πιο δυνατά.
ουσιαστική ευθύνη έχει μόνο στοτρίτο γκολ όπου δεν καταφέρνει να διώξει μακριά.
αλλά και η άμυνα μας μια δεύτερη μπάλα δεν κερδισε
ουσιαστική ευθύνη έχει μόνο στοτρίτο γκολ όπου δεν καταφέρνει να διώξει μακριά.
αλλά και η άμυνα μας μια δεύτερη μπάλα δεν κερδισε
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο γλυκος φερει μεριδιο ευθυνης στα γκολ,αλλα οι παικτες ειναι αυτοι που ειναι.Στο σημερινο ματς εγινε το εξης απιθανο,οπου ο Ιβιτς εκρυψε οτι θετικο εχουν να δωσουν οι παικτες και εβγαλε στην φορα μονο τα αρνητικα τους
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ενας καλος τερματοφυλακας
με μονιμο προβλημα του την εξοδο,δεν την εχει και δεν εχει και εμπιστοσυνη ,οποτε δεν βγαινει τις φορες που θα επρεπε
ελπιζουμε σε βελτιωση στο θεμα
ειναι καλος
με μονιμο προβλημα του την εξοδο,δεν την εχει και δεν εχει και εμπιστοσυνη ,οποτε δεν βγαινει τις φορες που θα επρεπε
ελπιζουμε σε βελτιωση στο θεμα
ειναι καλος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
http://footyroom.com/matches/79935897/p ... -04/review
1o γκολ
Ματος και δινει βαθος κρατωντας onside τον Ναλντο και δεν κανει καθολου καλη δουλεια στο block out του αντιπαλου. Ταυτοχρονα μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχει κ ο Μαλεζας που χανει τον παικτη και δεν καταφερνει ουτε αυτος να τον βγαλει εκτος πορειας. Υπαρχει και ευθυνη Μυστα αλλα κατ'εμε ειναι μικρη.
οσοι βλεπουν ευθυνη Γλυκου.
2ο γκολ
Ο Σαχοφ αφηνει τον παικτη του νομιζοντας οτι ειναι offside (τετοιες πρωτοβουλιες ενω δεν ξες τι γινεται στην αλλη ακρη, ειναι επικινδυνες), αλλα καλυπτεται απο Βαρελα και Μαλεζα (μαμω το 3-5-2 μου). Ο Μαλεζας μενει μακρια απ'τον παικτη "του", ο Βαρελα αφηνει τον δικο του και παει να πιασει αυτον του Μαλεζα ελπιζοντας πως θα γινει το switch με το Ματος..Ο Ματος δεν παει ποτε στον παικτη και απ'το πουθενα μπαινει το 2 γκολ-ταφοπλακα.
3ο γκολ
0 μυαλο λογω κουρασης κ αποτελεσματος, αλλα πολλα λαθη και εδω, χαλαρη προσεγγιση φασης, 0 φισικαλ γκειμ απ'τους δικους μας..
- Ο Βαρελα πιανει Χεβεντες, ο οποιος με ενα ελαφρυ σπρωξιματακι βγαζει τον δικο μας ευκολα εκτος διεκδικησης.
- Σαχοφ απο μπροστα Μαλεζας απο πισω, πανε να κανουν σαντουιτς τον Ναλντο μπας κ τον απωθησουν,
ο 1ος απ'το φισικαλ γκειμ του διμετρου (υποψια φαουλ, με λιγο θεατρο θα το παιρναμε ευκολα) δε μπορει να σηκωθει για κεφαλια,
ο 2ος ΚΑΙ κραταει onside και τους 3 αντιπαλους στην αρχη ΚΑΙ αποτυγχανει να κανει μπλοκ αουτ..
- Ο Ματος (και παλι) χανει τον Νασταζιτς που ανενοχλητος στη μικρη περιοχη, σηκωνεται για κεφαλια (την ακουμπαει) παρεμποδιζοντας τον Γλυκο με το χερι.
- Πολυ αργη αντιδραση απο Γλυκο που επρεπε να βγει πιο αποφασιστικα-δυναμικα, με γροθιες παιρνοντας σβαρνα τον οποιον εχει μπροστα του, κερδιζοντας και φαουλ απο Ναλντο-αντιπαλο ματος, οπως γινεται συχνα σε τετοιες φασεις.
Το χτυπημα του Μαιερ, οπου με τη μπαλα χανει αποτομα υψος και το οτι ο Νασταζιτς μενει μονος του με το γλυκο, (οπως λογικα θα ελεγαν οι ολσενικοι, "για την αχρηστη αμυνα που δεν καθαριζει τπτ"), θα μπορουσαν ναναι καπως ελαφρυντικα.
- Τελος, Κρεσπο-Τζαλμα επιτηρουν τον Χουντελαρ που ανενοχλητος στη συνεχεια της φασης παιρνει το ριμπαουντ.
Κατ'εμε 40% ευθυνη απο Γλυκο, 30% Ματος, 20% Μαλεζα (και τα υπολοιπα κλαιν μαιν με το ριμπαουντ..)
=============================================================================================
Συμπερασμα απ'τα 3 γκολ?
Φταιει ο Γλυκος (και ο Κλαους)
Μιλαμε

Θελουν οι εμπαθεις να κρυφτουν και η χαρα δεν τους αφηνει

1o γκολ
Ματος και δινει βαθος κρατωντας onside τον Ναλντο και δεν κανει καθολου καλη δουλεια στο block out του αντιπαλου. Ταυτοχρονα μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχει κ ο Μαλεζας που χανει τον παικτη και δεν καταφερνει ουτε αυτος να τον βγαλει εκτος πορειας. Υπαρχει και ευθυνη Μυστα αλλα κατ'εμε ειναι μικρη.
οσοι βλεπουν ευθυνη Γλυκου.2ο γκολ
Ο Σαχοφ αφηνει τον παικτη του νομιζοντας οτι ειναι offside (τετοιες πρωτοβουλιες ενω δεν ξες τι γινεται στην αλλη ακρη, ειναι επικινδυνες), αλλα καλυπτεται απο Βαρελα και Μαλεζα (μαμω το 3-5-2 μου). Ο Μαλεζας μενει μακρια απ'τον παικτη "του", ο Βαρελα αφηνει τον δικο του και παει να πιασει αυτον του Μαλεζα ελπιζοντας πως θα γινει το switch με το Ματος..Ο Ματος δεν παει ποτε στον παικτη και απ'το πουθενα μπαινει το 2 γκολ-ταφοπλακα.
3ο γκολ
0 μυαλο λογω κουρασης κ αποτελεσματος, αλλα πολλα λαθη και εδω, χαλαρη προσεγγιση φασης, 0 φισικαλ γκειμ απ'τους δικους μας..
- Ο Βαρελα πιανει Χεβεντες, ο οποιος με ενα ελαφρυ σπρωξιματακι βγαζει τον δικο μας ευκολα εκτος διεκδικησης.
- Σαχοφ απο μπροστα Μαλεζας απο πισω, πανε να κανουν σαντουιτς τον Ναλντο μπας κ τον απωθησουν,
ο 1ος απ'το φισικαλ γκειμ του διμετρου (υποψια φαουλ, με λιγο θεατρο θα το παιρναμε ευκολα) δε μπορει να σηκωθει για κεφαλια,
ο 2ος ΚΑΙ κραταει onside και τους 3 αντιπαλους στην αρχη ΚΑΙ αποτυγχανει να κανει μπλοκ αουτ..
- Ο Ματος (και παλι) χανει τον Νασταζιτς που ανενοχλητος στη μικρη περιοχη, σηκωνεται για κεφαλια (την ακουμπαει) παρεμποδιζοντας τον Γλυκο με το χερι.
- Πολυ αργη αντιδραση απο Γλυκο που επρεπε να βγει πιο αποφασιστικα-δυναμικα, με γροθιες παιρνοντας σβαρνα τον οποιον εχει μπροστα του, κερδιζοντας και φαουλ απο Ναλντο-αντιπαλο ματος, οπως γινεται συχνα σε τετοιες φασεις.
Το χτυπημα του Μαιερ, οπου με τη μπαλα χανει αποτομα υψος και το οτι ο Νασταζιτς μενει μονος του με το γλυκο, (οπως λογικα θα ελεγαν οι ολσενικοι, "για την αχρηστη αμυνα που δεν καθαριζει τπτ"), θα μπορουσαν ναναι καπως ελαφρυντικα.
- Τελος, Κρεσπο-Τζαλμα επιτηρουν τον Χουντελαρ που ανενοχλητος στη συνεχεια της φασης παιρνει το ριμπαουντ.
Κατ'εμε 40% ευθυνη απο Γλυκο, 30% Ματος, 20% Μαλεζα (και τα υπολοιπα κλαιν μαιν με το ριμπαουντ..)
=============================================================================================
Συμπερασμα απ'τα 3 γκολ?
Φταιει ο Γλυκος (και ο Κλαους)
Μιλαμε

Θελουν οι εμπαθεις να κρυφτουν και η χαρα δεν τους αφηνει

- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καπως ετσι το ειδα και εγω simba...
Υ.Γ. ο Ματος διανυει ενα κακο φεγγαρι τελευταια με κακη διαθεση και πολλα νευρα...
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Υ.Γ. ο Ματος διανυει ενα κακο φεγγαρι τελευταια με κακη διαθεση και πολλα νευρα...
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
-
mbison
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Γιατί δεν πέφτει στο 2ο γκολ, αλλά κοιτάει την μπάλα (η οποία κάνει γκελ) ?simba έγραψε: ........
2ο γκολ
Ο Σαχοφ αφηνει τον παικτη του νομιζοντας οτι ειναι offside (τετοιες πρωτοβουλιες ενω δεν ξες τι γινεται στην αλλη ακρη, ειναι επικινδυνες), αλλα καλυπτεται απο Βαρελα και Μαλεζα (μαμω το 3-5-2 μου). Ο Μαλεζας μενει μακρια απ'τον παικτη "του", ο Βαρελα αφηνει τον δικο του και παει να πιασει αυτον του Μαλεζα ελπιζοντας πως θα γινει το switch με το Ματος..Ο Ματος δεν παει ποτε στον παικτη και απ'το πουθενα μπαινει το 2 γκολ-ταφοπλακα.
..........
[
Και φυσικά στο 3ο διώχνει στο πέναλτι, πάρε βάλε
- GettaRobott
- Δημοσιεύσεις: 166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 09:21
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο Παναγιώτης είναι ένας αρκετά καλός τερματοφύλακας με ένα σοβαρό μείον: Οι έξοδοι. Όταν η αντίπαλη ομάδα παίζει με σέντρες μέσα στην περιοχή και οι αμυντικοί δεν καταφέρουν να διώξουν τη μπάλα θα φανούν όλες οι αδυναμίες του, διαφορετικά θα κρυφτούν μια χαρά.
Στο πρώτο γκολ η κεφαλιά είναι από πολύ κοντά και αιφνιδιάζεται κατά κάποιον τρόπο με αποτέλεσμα να μην αποκρούσει προς τα πλάγια, έξω από την περιοχή, αλλά μέσα στην περιοχή.
Στο δεύτερο γκολ έκανε κακή εκτίμηση της σέντρας, αλλά και της πορείας μετά την κεφαλιά.
Στο τρίτο γκολ κάνει άσχημη έξοδο και μόλις βρίσκει τη μπάλα, οπότε η απόκρουση δεν είναι δυνατή και η μπάλα δεν φεύγει μακριά.
Σαφώς και δεν έχει την αποκλειστική ευθύνη σε κανένα γκολ. Πρωτίστως είναι η ανημπορία της κουρασμένης άμυνας.
Στο πρώτο γκολ η κεφαλιά είναι από πολύ κοντά και αιφνιδιάζεται κατά κάποιον τρόπο με αποτέλεσμα να μην αποκρούσει προς τα πλάγια, έξω από την περιοχή, αλλά μέσα στην περιοχή.
Στο δεύτερο γκολ έκανε κακή εκτίμηση της σέντρας, αλλά και της πορείας μετά την κεφαλιά.
Στο τρίτο γκολ κάνει άσχημη έξοδο και μόλις βρίσκει τη μπάλα, οπότε η απόκρουση δεν είναι δυνατή και η μπάλα δεν φεύγει μακριά.
Σαφώς και δεν έχει την αποκλειστική ευθύνη σε κανένα γκολ. Πρωτίστως είναι η ανημπορία της κουρασμένης άμυνας.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δε ξέρεις τι σου γίνεται, διάβασε εδώ τους άρχοντες να μάθεις λίγη μπαλίτσα, άκου δε φταίει, τς τςdesperando έγραψε:Στο πρώτο γκολ κάνει πολύ καλή απόκρουση και ήταν αδύνατο εκεί που πήγε η μπάλα να καταφέρει να την διώξει πιο πλαγια ή πιο δυνατά.
ουσιαστική ευθύνη έχει μόνο στοτρίτο γκολ όπου δεν καταφέρνει να διώξει μακριά.
αλλά και η άμυνα μας μια δεύτερη μπάλα δεν κερδισε
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ΑΨυχος στο 3ο γκολ παντως
Κρίμα θα ταν εμφάνιση καθιέρωσης αυτη κ για πιο ψηλα
Κρίμα θα ταν εμφάνιση καθιέρωσης αυτη κ για πιο ψηλα
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο πρώτο γκολ φταίνε περισσότερο οι Μαλεζάς και Μάτος που χάνουν την κεφαλιά και λιγότερο ο Μυστακίδης που χάνει τον επιθετικό, εκεί ο Γλύκος κάνει πολύ δύσκολη απόκρουση και σίγουρα δε μπορούσε να ελέγξει που θα διώξει τη μπάλα. Στο δεύτερο και το τρίτο θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα αλλά 'όταν η άμυνα δε μπορεί να καθαρίσει μια φάση ψηλά είναι εύκολο να εκτεθεί ο τερματοφύλακας. Για μένα το μελανό του σημείο χτες ήταν τα βολέ του, σχεδόν όλα τραγικά, είτε πλάγιο είτε σε αντίπαλο.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Έχει τις ευθύνες του για την ήττα, όχι όμως περισσότερες απο όσες έχουν οι συμπαίκτες του. Σε ένα παιχνίδι που πήγε τόσο στραβά φάνηκαν μοιραία οι αδυναμίες του καθενός.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πάρα πολύ ωραία και δύσκολη επέμβαση στο πρώτο γκολ.
Για το τρίτο όλη η ομάδα είχε "κάτσει" το ίδιο και αυτός.
Έχει πάντως ψυχολογία και στομάχι για τέτοια μεγάλα παιχνίδια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Για το τρίτο όλη η ομάδα είχε "κάτσει" το ίδιο και αυτός.
Έχει πάντως ψυχολογία και στομάχι για τέτοια μεγάλα παιχνίδια.
Sent from my iPhone using Tapatalk